Zaslal: so červenec 15 2023, 19:18 Předmět:
Mám tyhle skorohranoly jen tři, ale pamatuju si, že k mání byly i další (asi čtyři), ve kterých byla (mým pohledem) hotová maxirelata. Byl jsem zatlačen k ráznému rozhodnutí větou -> "Chceš z toho něco? Potřebuju to co nejrychleji dostat pryč."
Jsou tam většinou MZH a MZJ, diskrétní tr. malé, střední (KFY34), občas KUY12. Pasivní prvky staré, i poslední předlistopadové. Zelené R, modré TF, spousta hrníčků.
Desky jsou vedeny v kolejích, na konci dva Jihlaváky.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 33717 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so červenec 15 2023, 19:49 Předmět:
Desky beru, řekni si cenu nebo jinej revanš. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Zaslal: so červenec 15 2023, 22:32 Předmět:
Já mám doma ty "vany" zase s jinými deskami. Je to z PK202. U nás ve městě se montovala myslím úplně poslední vyrobená. Studoval jsem tenkrát dálkově spojovou techniku v Panské ulice vedle Václaváku. Učili nás tam profesoři, co buď nějaké ústředny "spoluvymysleli", nebo se na vývoji podíleli. Jeden pracoval tenkrát myslím i pro švédského Ericsona.
Tenkrát tam s námi do třídy chodili i chlapi co je montovali, a říkali, že poslední vyrobenou budou montovat právě u nás. To bylo těsně před plyšákem.
Jinak mám doma z doby studií i tu knihu o ústředně PK202
Zaslal: so červenec 15 2023, 23:24 Předmět:
Tzn. že to jsou desky z ústředen, který už uměly zpracovat DTMF tónovou volbu spolu s impulsní a uměly se automaticky vypořádat s připojením jak staršího pulsního aparátu s rotační číselnicí, tak i moderního elektronickýho, kde byla možnost volbu přepínat šoupátkovým přepínačem TONE/PULSE ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Zdravím,