Kúpil som zachovalú Feldu pred 1/2 rokom. Má jednu necnosť. Občas po naštartovaní sú príliš malé otáčky motora( cca 400). Po chvíli jazdy sú otáčky zasa príliš veľké ( asi 1200). V takomto prípade auto má zlé jazdné vlastnosti. Plynový pedál je strašne citlivý pri pridaní, aj pri ubraní. Cítim, ako s celým autom doslova seká, trhá.
Co takhle zkusit nějaký originální servis!
Může jít o závadu, která se časem může změnit ve vážnou a oprava by pak stála nemalý peníz. Takhle jen vyplázneš za prohlídku a případnou levnou opravu.
...ale jednašestka je jednašestka, má to páru. A, když to necháš škubat, koleduješ si o další vady, z nichž zničené silentbloky kolem motoru budou to nejlevnější. Poslechni Tominekka s zajeď do servisu.
Teprve, až si budeš jistý, že nejde o závadu v palivovém, výfukovém nebo vzduchovém systému, ti může pomoci někdo na fóru elektroniků. Pak se tu třeba zeptej znovu.
Založen: Aug 20, 2004 Příspěvky: 2172 Bydliště: Brno-venkov
Zaslal: čt leden 19 2006, 23:48 Předmět:
Řekl bych že to bude ta škrtící klapka. Je to prostě výrobní vada motorů WV časem se tam prý zadře hřídelka a dělá to právě tyhle neplechy s otáčkami. V servisu ti ji asi vymění takže počítej s tím že se prohneš. Na 1,3MPi to přijde kolem 6500,-Kč. Vím to dobře, sám s tím mám problémy.
Jo, a určitě si nech vyměnit palivový filtr. Nestojí moc a ve většině aut je tam od výroby i přes to, že výrobce jej doporučuje měnit po 30000km. Víc snad řekne počítač, hodně odchází Hallův snímač a čidlo teploty.
Založen: Jun 07, 2004 Příspěvky: 1274 Bydliště: Púchov , SLOVENSKO
Zaslal: so leden 21 2006, 9:03 Předmět:
Podobné mal kolega na 1.3. Po naštartovaný mu to išlo okolo 1500 ot. Pomohla výmena škrtiacej klapky .Cena cca 7000Sk + robota.
Klapku sme sa pokusili rozobrať, ale je to jednorázovka. _________________ Nikdy neříkejte, že něco nejde, protože vždy se najde blbec, který neví, že to nejde, a udělá to !
Úspěch je špatný učitel. Kvůli němu si chytří lidé myslí, že nemohou prohrát. (Bill Gates)
Já mám úplně ty samé problémy s Felicií 1,6 jako" cabernet" .V servisu vyměnili čidlo teploty,chvíli se to zdálo O.K. a nyní to dělá opět to samé.Ještě zkusím vyměnit ten palivový filtr a dál nevím co podniknu,protože značkové servisy ŠKODA mne moc nepřesvědčily o své profesionalitě.Myslím,že alespoň trochu vyškolený technik, co umí zacházet s diagnostikou, by na to měl přijít okamžitě,co načte data z paměti řídící jednotky. Prosím všechny kolegy,kteří mají nějaké zkušenosti s tímto problémem,aby se ozvali.Dík.
Založen: Jan 01, 2004 Příspěvky: 1194 Bydliště: West Slovakia
Zaslal: čt únor 09 2006, 11:12 Předmět:
Je to klasicky problem na feliciach. Robi to skrtiaca klapka. Najprv ju skusit vycistit a ked nepomoze tak najst niekoho kto ma diagnostiku. Ten uz bude vediet co robit. Nie je treba hned kupovat novu. _________________ Čo neubrzdíš, to neukecáš..
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpečovacie a kamerové systémy
Je to klasicky problem na feliciach. Robi to skrtiaca klapka. Najprv ju skusit vycistit a ked nepomoze tak najst niekoho kto ma diagnostiku. Ten uz bude vediet co robit. Nie je treba hned kupovat novu.
Přesně tak , je to běžná věc a na 90% je to klapka, která se dá vyčistit (speciálním sprejem) žádné násilí!. Potom se musí provést přizpůdobení (znovunastavení) pro ŘJ. Na to potřebuješ VAG. více najdeš na feliciaklub, je to každodenní téma
Založen: Apr 30, 2005 Příspěvky: 1247 Bydliště: Brno
Zaslal: pá únor 10 2006, 4:57 Předmět:
No já nevím,jestli je to Mpi,tak bych to na tu klapku neviděl,skoušel jsi alespoň něco měřit? Jako třeba čidlo teploty,signál z lambdy a tak??? _________________ Klídek chlapi,to je nulák...
No já nevím,jestli je to Mpi,tak bych to na tu klapku neviděl,skoušel jsi alespoň něco měřit? Jako třeba čidlo teploty,signál z lambdy a tak???
Bude to nejspíš opravdu tím, ale samozřejmě že předpokládám, že auto bylo napíchlé na diagnostice a nic se nenašlo. To je naprostý základ čehokoliv dalšího.
Pánové díky za tipy,jak jsem psal,v servisu to už bylo,tenkrát vyměnili čidlo teploty,údajně přečetli diagnostiku,nic prý nenašli.Právě dnes mi vymění ten palivový filtr a pak uvidím.Moc tomu sice nevěřím,ale ať mám jistotu,že to není tím filtrem.Podle vašich zkušeností to vidím,že to bude spíš tou škrtící klapkou,ale nevím komu to mám svěřit.Pročetl jsem i forum Felicia klubu,ale nějaké schůdné řešení nevidím.Zdravím.
Asi jsi to nepřečetl všechno a pořádně. (na feliciaklub). Najdeš tam i lidi , kteří ti klapku + nastavení udělají poctivě a za rozumné peníze, nebo ještě je tu možnost postav si kabel s optočleny (cca 100Kč) fungovat ti nejspíš bude, a udělěj si to sám. potřebný SW najdeš na netu.
Bavím se o klapce, žádný SW ani diagnostika ti neodhalí zanedbanou údržbu. Což je naprostá samozřejmost-svíčky-filtry-oleje.........
TO : badoch měl jsi pravdu,nepřečetl jsem si forum na feliciaklubu pořádně,teď jsem to napravil a příspěvků na téma škrtící klapka je tam až mě z toho bolí oči.Pár kontaktů jsem si poznamenal .Dík za upozornění.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.