Založen: May 13, 2009 Příspěvky: 5038 Bydliště: BA-Petržalka :(
Zaslal: po září 21 2015, 18:36 Předmět:
Cúvať je zakázané? _________________ Silou vybrať peniaze od ľudí a následne za ne spraviť niečo proti ľuďom, s čím nesúhlasia, to je civilizácia?! Tento systém je chorý a vedie do záhuby.
Ideológie developerov niesu kompatibilné so šťastným životom.
Založen: Sep 28, 2005 Příspěvky: 1289 Bydliště: ZČ + JM
Zaslal: po září 21 2015, 18:51 Předmět:
Zakázáno je otáčet se a couvat na křižovatce s řízeným provozem a v její těsné blízkosti.
Testová odpověď je B, ale nikde nikdo, takže v reálu nejbezpečněji A. Než to vycouvám, beztak někdo přijede... _________________ Kampaň, účelovka, nepodepsal, Palermo, ODS, Kalousek, je líp a jsou na to čísla, nastudujte si to.
Založen: Sep 10,
2004 Příspěvky: 19591 Bydliště: Jičín, Český ráj
Zaslal: st září 23 2015, 17:45 Předmět:
Právě jsem minul poslední sloupek označující konec připojovacího pruhu, moc místa nemám. Ten náklaďák už nepřibrzdí ani neuvolní pruh, aby mi umožnil zařadit se, navíc mě jeho řidič nemusel zaregistrovat v zrcátku, takže přibrzdím a zařadím se až na něj, pokud tím nikoho neohrozím. Čili C.
Z konce připojovacího pruhu se dlouho nabírá rychlost z nuly pro bezpečné zařazení, aby platila odpověď B, i když, pravda, Němci, když můžou, tak včas uvolní jízdní pruh a umožní zařadit se.
Jen mnozí asi nemají blinkry v základu a k tuningu se ještě nepropracovali, nebo je mají, ale ještě nečetli návod, zkrátka neukazují. Asi tak stejné procento, jako u nás. Zrcátka jsou proto neocenitelný vynález.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32074 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st září 23 2015, 18:00 Předmět:
I v zákonu 361 je větička, že vozidla jedoucí po dálnici v pravým pruhu musí umožnit zařazení vozidlům z připojovacího pruhu - není specifikovaný jak, jestli zpomalením nebo vjetím do rychlejšího pruhu - ale v první řadě to vyžaduje, aby o takovým vozidle v připojováku ten šofér v pravým pruhu VĚDĚL. Tudíž takový auto musí bejt PŘED NÍM - pokud je za ním, tak i když má možnost ho vidět v zrcátku, není požadovaný aby se do něj koukal - to musí učunit jen v případě, že by ten připojovák dál pokračoval jako odbočovací/vyjížděcí a ten co jede v pravým průběžným pruhu by do něj chtěl vjet. pokud tak náklaďák jako setrvávající jede v pravým průběžným pruhu, platí C - neboli pokud náklaďák nedává znamení o změně směru doprava, hodlá pokračovat dál v průběžným pruhu a já semusím zachovat jako by mě neviděl - zařadit se až za něj a pak teprve pokračovat ve vyjíždění do dalších rychlejších pruhů.
Problém samozřejmě nastane, pokud těch náklaďáků jede povícero od stejnýho špeditéra a speciálně pokud to jsou Poláci/Ukrajinci/Turci a občas i Bulhaři, utvořej "vláček" a nikoho mezi sebe nepustěj ani zleva, ani zprava - pro zařazení se za takovou kolonu byste fakt museli na konci připojováku zastavit a pak se snažit vyjet hned do pravýho nebo by připojovák musel měřit dva kilometry, abyste stačili zpomalit na 80 abyste je nechali projet a pak se stihli vmáčknout až za ně, PROTOŽE TY Z.M.R.D.I JEDNODUŠE NEUHNOU... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Sep 10,
2004 Příspěvky: 19591 Bydliště: Jičín, Český ráj
Zaslal: st září 23 2015, 19:03 Předmět:
Omyl: v Německu mají vždy přednost průběžné pruhy na dálnici před připojovacím pásem. Má-li kamion rychlost přesně 80 km/h, bude na konci připojovacího pásu během jediné sekundy. Zjevně ti z něj totiž zbývá 20 - 25 metrů. A za tu dobu nestihneš podřadit a ještě trhat asfalt.
Při sbíhání dvou jízdních pruhů do jednoho platí pravidlo zipu, obecně má však přednost vozidlo jedoucí v pravějším pruhu. To ale neplatí, když je vpravo pruh zrychlovací (po našem připojovací).
Založen: Mar 21, 2006 Příspěvky: 34066 Bydliště: Bratislava
Zaslal: st září 23 2015, 20:27 Předmět:
Z obrazku sa tazko ta realna situacia predstavuje, pretoze absentuje pocit rychlosti a odhad vzdialenosti. Ak je to skutocne tak, ze by som to nestihol, tak by som sa v prvom rade do takejto situacie vobec nedostal. Videl by som totiz dopredu, ze to nestihnem, tak by som sa vobec nerozbiehal na taku rychlost, ale rovno by som sa zaradil za kamion a nasledne ho normalne predbehol zlava.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32074 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt září 24 2015, 20:33 Předmět:
Jednoznačně C, nesmíš ani omezit chodce, pokud mají přes tvoji dráhu zelenou. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32074 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt září 24 2015, 21:09 Předmět:
jiriS napsal(a):
A
Chodce přejet nesmíš, ale zastavovat nemusíš.
Jenže v zákoně je vysloveně napsaný "dát přednost" a to znamená neomezit ani neohrozit.
2 Takjan - těm musíš dávat přednost jen pokud tam mají vyznačenej přejezd pro cyklisty - pokud tam je jen přechod, tak na něj na kole nesmí a přestupek páchají naopak oni... Akorát by je za to musel nějakej chlupatej potrestat, mám tunu zkušeností s tím, že ani když to udělají chlupatýmu před nosem, tak se jim nic nestane... Von by se za takovým cyklozmrdem musel honit - a vyzývat ho... Načež mu ten cyklozmrd 10x stihne ujet. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.