Založen: Jan 14, 2014 Příspěvky: 610 Bydliště: Ašsko
Zaslal: út prosinec 02 2014, 19:05 Předmět:
Já to pochopil, jenže:
začínal jsem na Š120
pokračoval přes Fiat Regata, VW 1,6TD, posledních 6 let pouze VW Transportér. A za těch 35 let je tam ta 1,2,3,4 a 2k otáček tak zadrátované, že u tohoto auta s těmito převody to musím hlídat (jezdím střídavě s Transportérem a tímto), nesmím "přepnout na automat"... Ale ještě jsem kvůli tmu neplatil, naštěstí.
Jinak souhlasím se vším, hlavně jde o bezpečnost.
Jirka
Tak to jo zvyk je železná košile to zatím neznám a ať očítám jak počítám mám jen 22 let za volantem když nepočítám dva roky na vojně a pak pár let pauza
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32052 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po prosinec 08 2014, 6:14 Předmět:
V sobotu jsem viděl u sjezdu z D11 na Nový Město nad Cidlinou zásah toho novýho "měřicího" superba (náhrada za předchozí VW "prasátko R6" - 3,6FSI) - je v barvě rosso brunello, RZ jsem bohužel nezachytil, bo to bylo v protisměru = skrz svodidla nebyla vidět. Asistovala obyčejná stříbrno-modro-žlutá oktávie, majáků jak na diskárně v O2 aréně...
Nejdůležitější info v tom článku o stříbrný měřicí "octě" 1,4TSI se zdá bejt její RZ - 3E9 4597, což MNĚ ale přijde poněkud lživý. Aktuálně přidělovaný RZ v Perníkovickým kraji totiž už začínají PĚTKOU - neboli běží série 5E něco, série 3E9 se přidělovala UŽ KONCEM ROKU 2009!!!!!! (mám ji totiž na autě taky, tudíž moc dobře vím kdy jsem auto přihlašoval...) - takže doporučuju obezřetnost... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32052 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út prosinec 09 2014, 13:56 Předmět:
Jo, ale čelní a přední boční NESMÍ mít pohltivost vyšší jak 15%. A to tyhle "speciálky" maji určitě větší... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Jinak jsem teď četl, že v usa po dlouhodobém prověřování zjistili, že na úsecích se zvýšenou povolenou rychlostí cca 130, klesla nehodovost. Obdobně v austrálii. O německých dálnicích zbytečno psát. Ve francii zkouší limit snížit na 80sát pro snížení nehodovosti _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Jen aby s tím ti hošani uměli jezdit. Prachy vem čert, stejně by je Sobotka rozfrcal za něco jiného, ale ty výsledky jestli z toho také nějaké budou. Už to vidím, jak se vymlouvají na to, že ....
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4, 5
Strana 5 z 5
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.