Založen: Dec 07, 2007 Příspěvky: 1878 Bydliště: Kroměřížsko
Zaslal: st leden 16 2013, 6:45 Předmět:
Diks. Puchyrky to nikde nema. Po zime nekdy 3-4 mesic pujde osetrit. Co se pri tom osetrovani dutin musi udelat ? Tapec dolu atd ? Nevim jak se postupuje.. Jen tak informativne. Diky _________________ Audaces fortuna iuvat
Založen: Jun 21, 2005 Příspěvky: 641 Bydliště: Opava
Zaslal: st leden 16 2013, 9:31 Předmět:
No, pokud budou dělat důkladně tak ucpávky prahů dolů-vystříkat prahy, podvozek je jasný a teoreticky tapecy v kufru+tapecy dveří, ale netuším, nakolik poctivě to budou dělat . Hlavní je navalit ten podvozek-zbytek by snad i vydržel.
Jinak podvozek si nechej udělat klidně hned po zimě ale pokud chceš ty dutiny, opravdu počkej na horko. V dubnu není tak teplo a vosk se nedostane tam kam má. V horku on totiž hezky vzlíná a zateče tam kam může .
Založen: Dec 07, 2007 Příspěvky: 1878 Bydliště: Kroměřížsko
Zaslal: st únor 06 2013, 15:52 Předmět:
Prosim. Mam dotaz. Po vymene baterky coz je asi tri tydny. Mam problem s ovladanim oken. Jak je skupinovy prepinac u dveri ridice... Ovladani ridicova okna funguje. Ale ovladani ostatnim oken nefunguje od dveri ridice. Pritom je to tim jakoby tlacitkem ktere blokuje ostatni okna odblokovane.. Kdyz ovladam okna primo od dveri.. Jakoby od spolujezdcovych a primo v zadnich dverich tak okna funguji. Jen kdyz se zablokuji okna u ridice tak nejedou. Takze problem. Proc pri zapnutem zapalovani nejdou od dveri ridice ovladat ostatni okna ? Pojistky by mely byt ok. Dekuji Vam _________________ Audaces fortuna iuvat
Založen: Jun 21, 2005 Příspěvky: 641 Bydliště: Opava
Zaslal: čt únor 07 2013, 14:01 Předmět:
Do Japonce Japonské svíčky, čili nějaké NGK dle doporučení výrobce. Dávali jsme je do Renaultu, Mitsu a já je mám i ve felině a spokojenost a navíc trvanlivost. Rozumný prodejce ti poradí.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32063 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt únor 07 2013, 15:18 Předmět:
tatramacek napsal(a):
Jaky je rozdil mezi modem klimy AC a AC/ECO. Dekuju
ECO znamená, že elektronika měří teplotu venku a vevnitř a od určitý vnější teploty se nesnaží chladit na nastavenou vnitřní teplotu, ale udržuje jen stálej rozdíl teploty mezi interiérem a exteriérem auta - například když si nastavím v autě teplotu 20°C a budu mít nastavenej režim AC, bude klima chladit na full i když bude venku třeba +50°C, tak se bude snažit dostat teplotu v autě na těch 20°C. Když ale aktivuju režim ECO, bude se o to samý snažit jen (například) do venkovní teploty 30°C a pokud bude venku tepleji, bude udržovat uvnitř auta teplotu jen o 5-8°C nižší než je venkovní = ušetří energii, kterou by spotřebovala na intenzivnější chlazení. Některý automobilky mají pod tímhle režimem i stav, kdy se kompresor odpojuje elmag. spojkou v okamžiku, kdy se prudce dupne na plyn = řidič dá najevo, že potřebuje plnej výkon motoru například pro řešení krizový situace, tak elektronika krátkodobě odepne kompresor klimy, aby nežral výkon potřebnej pro akceleraci. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Dec 07, 2007 Příspěvky: 1878 Bydliště: Kroměřížsko
Zaslal: čt únor 07 2013, 16:55 Předmět:
Moooc dekuju za vysvetleni.. Teprve se s tim autem seznamujeme.. Je sice 5 let stare ale prvni vuz s klimou a ruznymi serepetickami v rodine. Okna sem vcera tatikovi mastavil. Funguji jiz spravne. Jen mne dojal navod k obsluze.. Treba k audiosystemu je venovano 100 stran. Cely navod ma pres 500 stranek. A cumel sem jak puk,kdyz v navodu vyrobce napise jak se meni vzduchovy filtr atd.. Dost zajimave.. Spoustu veci si tam clovek muze udelat sam. Jeste udelat brzdy -vlivem dlouheho stani rez docela zlikvidovala kotouce. Brzdovou kapalinu. Svice. Doplneni klimy.. A auti bude good. Jeste jednou vsem diky za pomoc. Co se tyce spotreby... S rozumnym stylem se drzi dlouhodoby prumer cca po 1000 km na 7.4 ltr _________________ Audaces fortuna iuvat
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.