Já musel u svýho Citráka kvůli výměně čerpadla ostřikovače dát auto na hever, sundat přední kolo a podběh, abych se k němu dostal. Původně jsem jej chcel jen opravit, ale když jsem zjistil, jak se k němu dostat, koupil jsem už raději nový. Vada byla v pístku, co zacpával vývod z nižším tlakem podle směru točení (přední, nebo zadní okno)
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32092 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt duben 16 2020, 19:36 Předmět:
Celkově v posledních 10-15 letech soudruzi konstruktéři aut vyvádějí takový cypoviny v umisťování některejch částí respektive ve znemožňování údržbovejch přístupů, že laik přímo žasne a odborník se diví. Žárovky přístupný skrz podběh má Smart, vulvokchár scénik, některý japonci i korejci a další, nutnost odmontovat celý světlo při výměně jedný žárovky se uvádí v běžným návodu už i k ovci II. generace. U dvojkový fábule (i rooma) jsou z mně neznámýho důvodu baterka vlevo a nádobka s absorbérem palivovejch výparů vpravo vysloveně nacpaný těsně za přední reflektory, takže žárovku v hlavním světle aby měnilo pětiletý děcko, bo dospělej tam ruku nedostane - ale za baterkou i nádobkou na to uhlí je skoro půl metru prázdnýho prostoru - PROČ KURWA NEJSOU TY VOLNÝ MÍSTA OBRÁCENĚ...???? O nádobách na stříkací kapalinu (a samozřejmě jejich čerpadýlkách) ani nemluvím - tu má někde v nárazníku utopenej každej kchár už snad 20 let ... kopal bych ty soudruhy konštruktéry do řiti zepředu a s rozběhem ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 21, 2006 Příspěvky: 34096 Bydliště: Bratislava
Zaslal: čt duben 16 2020, 19:46 Předmět:
Myslim, ze umiestnenie niektorych komponentov je prisposobene najvacsiemu motoru, ktory sa do daneho auta montuje.
Na firemnej Kia Ceed (1. generacia) som menil obe predne ziarovky - prava bez problemov, ale za lavou je airbox. Ten som musel odmontovat, aby som sa k ziarovke dostal. Za airboxom je ale kopa volneho miesta, asi prave na vacsi motor.
EKKAR lenže vymontovať svetlo na Š O2 je otázkou vykrútenia len jednej plastovej skoro "krídlovej" matice a potom zatiahnuť za jeden kovový "háčik". Ide to úplne bez vercajchu a je to otázka pol minúty.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4
Strana 4 z 4
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.