Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Tsi vs. E85
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32014
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: so září 08 2012, 20:25    Předmět: Citovat

p32 napsal(a):
Ten článek je dobrej tak akorát pro škodovkáře a i ti by se tomu smáli. Čím to je, že škodovkaři mají nejúspornější auta na světě, ale na LPG jim to žere najednou o 25% víc ? Souhrnem toho článku je pouze to, že za plno odjinud opsaných keců se schová jakákoliv pravda.....
Tento příspěvek mne nutí souhlasit s Amarokem:
AmarokCZ napsal(a):
Tak mi připadá, že p32 se tady specializuje především na psaní hovadin... Rolling Eyes

Spotřeba na LPG vyjadřovaná v litrech kapalné fáze na 100km je těžce zkreslená v neprospěch LPG jednoduše tím, že kapalný LPG je lehčí = MÁ NIŽŠÍ HUSTOTU než obvykle používaný automobilový benzín. A protože spalovací poměr pro alifatické uhlovodíky (nejběžnější složky LPG i benzínu) je vyjadřován v HMOTNOSTNÍM poměru (stechio přibližně 14,7 hmotnostních dílů vzduchu : 1 dílu paliva), mělo by být standardem udávat i spotřebu paliva v jednotkách hmotnosti - ať už vztažených na jednotku času při nějakém nominálním výkonu, nebo na poskytnutý watt (kilowatt) výkonu - jako to mají například letecké motory. Spotřeba je u nich udávaná v gramech paliva na hodinu chodu a 1N poskytnutého tahu.

Při stejném způsobu udávání spotřeby u automobilových motorů (ne v objemu, ale v hmotnosti) by se hooodně lidí divilo, že na LPG má jejich motor spotřebu až na odchylku v řádu desetin % STEJNOU jako na benzín - a to prosím nezávisle na kubatuře, značce nebo na tom, jestli jde o atmosférický nebo přeplňovaný motor...

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tomasjedno



Založen: Oct 11, 2008
Příspěvky: 6103
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

PříspěvekZaslal: so září 08 2012, 22:05    Předmět: Citovat

Teď už jenom abys přesvědčil pumpaře, aby ti ho prodávali na váhu a ne na objem. Jinak budou motoristi dál zatvrzele počítat spotřebu v l/100km Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32014
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: so září 08 2012, 22:34    Předmět: Citovat

To je právě ta letitá setrvačnost - benzín se dřív prostě začal prodávat podle objemu (dokonce se úplně nejdřív prodával po láhvích v apatyce = tehdejší lékárně křížené s drogérií) a celou tu dobu se na tom nic nezměnilo. Elektriku taky nakupujeme po kWh jako za doby Edisona a ne v MJ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
p32



Založen: Jan 13, 2007
Příspěvky: 15542
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: ne září 09 2012, 13:23    Předmět: Citovat

A o tom to je. Furt přemýšlím, proč to lidi berou tak komplikovaně, ale dá se to zjednodušit, že ? Laughing
Počítejte to v Kč za ujetý km či spotřebované něco jiného, co zaplatíte a nemusíte řešit nic jiného. Pokud mám 5 let starou motorovou pilu a stejně starou elektrickou pilu se stejnými potřebnými výkony a mám před sebou dva stromy k pořezání a neřeším přivod elektřiny, tak mě na konci bude zajímat cena za stejné pořezání každého stromu za benzín a kolik za elektřinu.

A k tomu předchozímu, mám dojem že odkaz k napsaným hovadinám, kde jsem vytáhl to odborné psaní, tak dal někdo jiný.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6566
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: ne září 09 2012, 18:58    Předmět: Citovat

Podle různých autodiskusí, které sleduju, je to E v podstatě nastejno..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Petr-II



Založen: Dec 10, 2008
Příspěvky: 393

PříspěvekZaslal: ne září 09 2012, 19:58    Předmět: Citovat

Jen tak mezi reci. Tak ja jezdim s jednobodem-strikackou na cisty E85 bez uprav (pouze v zime pri startu prodlouzim vstrik). Tak a ted babo rad ...
V soucasnosti tankuji 1l/23,50 a to se vyplati. Olej menim vzdy na podzim, bez navaznosti na ujete km. Jinak nevidim a necitim zadne zmeny v chovani motoru.

http://www.ebastlirna.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=39515&postdays=0&postorder=asc&start=0

Doplneno: v okoli mam N95 za 38,50 az 39,60


Naposledy upravil Petr-II dne ne září 09 2012, 20:25, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomasjedno



Založen: Oct 11, 2008
Příspěvky: 6103
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

PříspěvekZaslal: ne září 09 2012, 20:06    Předmět: Citovat

Petr-II napsal(a):
Tak ja jezdim s jednobodem-strikackou na cisty E85 bez uprav

Ježdění na E85 je potřeba ostatním rozmlouvat, protože kdyby po něm stoupla poptávka, tak nám ho lihovarníci zdraží anebo Kalousek zdaní. Brutál
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
p32



Založen: Jan 13, 2007
Příspěvky: 15542
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: ne září 09 2012, 23:36    Předmět: Citovat

Známej jezdí v Citroenu na směs 1:1 (E85:N95) a je velmi spokojenej.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.13 sekund