Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Hrnky, ventily, brzdy, prostě jen tak o autech (odděleno)
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 36, 37, 38  Další
 
Přidat nové téma   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Duvsan



Založen: Feb 21, 2009
Příspěvky: 5918
Bydliště: Okres Nitra

PříspěvekZaslal: so duben 14 2012, 20:44    Předmět: Citovat

Ďakujem
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32015
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: so duben 14 2012, 21:31    Předmět: Citovat

TAKJAN napsal(a):
Nevěřím ,že by nějaký 1,4 měl spotřebu 10,5 při 160. Takovej prcek se musí točit a 10,5 je nesmysl. Navíc s autem, které má Cx dost velké..
Nemusíš - já s takovým autem jezdím a ta spotřeba je nejen podle PP, ale i podle tankování.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
voodoo400



Založen: Dec 23, 2009
Příspěvky: 144

PříspěvekZaslal: so duben 14 2012, 21:53    Předmět: Citovat

ako sa merá spotreba pri 160km/h podla tankovania? Tankuješ v takej rýchlosti?

mne sa zas nezdá tých 18litrov na 100 pri 1,2 TSI roomster.

Ekara treba brať s veĺkou rezervou, nedávno tvrdil, že u 1,2 tsi je olej. čerpadlo hnané rozvodovou reťazou. Nečudoval by som sa keby to bolo s tou spotrebou naopak a pri 160km/h by malo to tsi menšiu spotrebu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Andrea



Založen: Sep 07, 2007
Příspěvky: 9340

PříspěvekZaslal: so duben 14 2012, 21:59    Předmět: Citovat

voodoo400 napsal(a):
ako sa merá spotreba pri 160km/h podla tankovania? Tankuješ v takej rýchlosti?

Neznáš Mid-Highway Refueling? Twisted Evil
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6566
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: so duben 14 2012, 22:20    Předmět: Citovat

A 160 je GPS?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32015
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: so duben 14 2012, 22:28    Předmět: Citovat

voodoo400 napsal(a):
ako sa merá spotreba pri 160km/h podla tankovania? Tankuješ v takej rýchlosti?

mne sa zas nezdá tých 18litrov na 100 pri 1,2 TSI roomster.

Ekara treba brať s veĺkou rezervou, nedávno tvrdil, že u 1,2 tsi je olej. čerpadlo hnané rozvodovou reťazou. Nečudoval by som sa keby to bolo s tou spotrebou naopak a pri 160km/h by malo to tsi menšiu spotrebu.
Ono stačí natankovat před úsekem projetým takovou rychlostí doplna a na jeho konci taky - a rozdíl podělit ujetými km. Sice je v tom vnesená určitá nepřesnost daná úseky než dosáhneš "cestovní rychlosti" a než zase dojedeš k pumpě, ale jde o odchylku v řádu max. jednoho decilitru, rozhodně to nejsou litry. Každopádně netvrdím, že bych v takové rychlosti jezdil VÝRAZNĚ pod 10 a nebo přes 11 - tuto spotřebu mám navíc potvrzenou i dalšími uživateli stejného typu a motorizace.

A o tom TSIčku v AutoBildu je to bohužel taky pravda - potvrzeno to mám přímo prameny z fabriky, ten motor takovou úpravu softu má - bez dalších konstrukčních opatření (která jsou třeba dnes už na počátku sériové výroby v podobě nové konstrukční řady koncernových motorů) nelze dosáhnout těch parametrů, které TSI vykazuje v oblasti emisí = kvůli rychlejšímu ohřevu katalyzátoru po startu je tento bezprostředně u hlavy válců a aby se naopak katalyzátor nepřehřál a nezničil v režimu vysokých otáček, jsou výfukové plyny v tomto režimu nuceně ochlazovány nadměrnou dodávkou paliva. Předpisy to neporušuje, protože emise jsou zjišťovány při mnohem nižších otáčkách, než při kterých se tato nadměrná spotřeba aktivuje. A fabrika samozřejmě mlčí jak Julda Fulda, protože by to odrazovalo zákoše ...

Takjan - ano, GPS.

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
voodoo400



Založen: Dec 23, 2009
Příspěvky: 144

PříspěvekZaslal: ne duben 15 2012, 13:13    Předmět: Citovat

tak dnes som to schválne zmeral s Golf plus 1,2 TSI

tempomat na 160km/h, po dosiahnutí rýchlosti zresetovaný PP, po prejdení cca 15km sa priemerná spotreba ustálila na 10,8l/100km. Motor pri tejto rýchlosti točí 3400ot/min.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32015
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: ne duben 15 2012, 13:18    Předmět: Citovat

A máš ho se 7Q-DSG nebo aspoň 6Q-MAN špajzkou, co? Jasný... Je to totiž vo tom, že ve škodovce je 7Q-DSG "top-fuel" a 6Q-MAN se dodává jen v Oktávkách - vůbec to není běžná výbava a ani ten test Autobildu s takovým autem neprobíhal. Jednalo se o obyčejnou 5Q manuální převodovku...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
voodoo400



Založen: Dec 23, 2009
Příspěvky: 144

PříspěvekZaslal: ne duben 15 2012, 13:30    Předmět: Citovat

už som Ti raz vysvetloval, že najvyšší prevodový stupeň má u všetkých prevodoviek približne rovnaké sprevodovanie, takže tým to nie je. Dokonca u fábie je pri 5Q 5ka "ďalej" ako 6ka v golfe so 6Q.

Proste tých 18l/100km je blud, ktorý s veľkou radosťou šíriš ďalej.
Ale skôr by som povedal, že Autobild tých 18l uviedol ako okamžitú spotrebu, pri zošlápnutí pedála pri 160ke a ďalšom zrýchlovaní, to by mi posovalo aj s mojím PP.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32015
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: ne duben 15 2012, 13:36    Předmět: Citovat

Jenže podíl má i stálý převod v diferenciálu, který má každá převodovka odlišný a výsledkem je, že jak 6Q-MAN, tak 7Q-DSG jsou "převodově těžší" = motor s nimi ve stejné dopředné rychlosti "točí níž" = má i nižší spotřebu.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
voodoo400



Založen: Dec 23, 2009
Příspěvky: 144

PříspěvekZaslal: ne duben 15 2012, 13:43    Předmět: Citovat

a nepriznáš chybu za nič!

celkový výsledný prevodový pomer najvyššieho stupňa prevodovky aj so stálym prevodom je približne rovnaký!
Pochop konečne, že ten sa určuje podľa výkonu motora voči autu a nie podľa počtu stupňov.
Takže ten roomster točí tiež pri 160ke približne 3400.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32015
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: ne duben 15 2012, 17:21    Předmět: Citovat

Já nemám co přiznávat, ty celkový převody JSOU prostě jiný. Z toho pak vyplývá i jiná dynamika a jiná maximálka - a v důsledku i spotřeba.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
voodoo400



Založen: Dec 23, 2009
Příspěvky: 144

PříspěvekZaslal: ne duben 15 2012, 18:51    Předmět: Citovat

takže s 5Q je spotreba 18,2litra a so 6Q 10,8litra.
je mi to jasné s Tebou, keď to vyskúšam na Roomstri 1,2 tsi 5Q, tak mi zas napíšeš, že som mal auto zlej farby.
Mimochodom, ešte stále myslíš, že rozvodová reťaz poháňa olejové čerpado?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Atlan



Založen: May 10, 2004
Příspěvky: 4511
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: ne duben 15 2012, 21:22    Předmět: Citovat

no novy 5Q manual 5 stupen 1000ot 34,8 km/h; 7DSG na 5tku 30,9km/h.. kolko to ide na 7 mi nieje jasne kedze je tma x prevodovych pomerov


ale 5q je 63kW a 7dsg 77kW
A rozhodne 6q a 7 dsg bude mat tie pprevody tazsie aby sa usetrilo palivo...sam som nmenil na aute kolesa na 5prevodovom stupni aby motor tocil menej pri tej istej rychlosti...kedze nieje mozne namontovt 6Q prevodovku... a uspora to je len mam vecsi skok medzi 5 a 4 kou..proste chce to 6q prevodovku
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PeteBurns
Zablokován


Založen: Oct 08, 2007
Příspěvky: 2578

PříspěvekZaslal: po duben 16 2012, 0:50    Předmět: Citovat

Hmm, takže ak spotreba auta závisí nie na jeho hmotnosti, trecích, valivých odporoch a odporu vzduchu a účinnosti motora, ale na počte stupňov v prevodovke a výsledného prevodu, prečo tí blbci už dávno nerobia 10 rýchlostné prevodovky a spotreba by bola liter na sto kilákov? Twisted Evil Neviem kde všetci berú tie nezmysly, že zväčšením počtu prevodov, alebo posun do nižších otáčok motora automaticky znamená nižšiu spotrebu...ja som na ťažkom ducate menil prevod päťky, kvôli otáčkam, aby motor tak nehučal, ale spotreba nijako neklesla...stále je okolo 10l na 100km, s takou ťažkou kravou fyzika nepustí, otáčky môžu byť aj tisíc za minútu, ale bude potrebná obrazek_cenzuraá dávka paliva, aby to udržalo tú rýchlosť, a nafta zjavne viac energie nedá, otáčky neotáčky Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 36, 37, 38  Další
Strana 19 z 38

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.16 sekund