Toho sa vobec nemusis bat Okrem toho, vobec to nemusi byt klepanie v ojnicnom cape, tych moznosti je viac, ako som spomenul...ak to jazdi, je naozaj zbytocny prepych to vobec riesit, skoda casu a penazi pri takejto rachotinke Alebo ho vymen za stary diesel a tam si take klepanie ani nevsimnes A nie je ziadny problem urobit vybrus a nalisovat kvalitne vlozky a pouzit nove piesty originalneho rozmeru s novymi kruzkami a novymi puzdrami ojnicneho capu, problem je zaplatit to
Založen: Nov 01, 2005 Příspěvky: 1234 Bydliště: Karvínsko
Zaslal: čt leden 08 2015, 16:41 Předmět:
Už to píšu po několikáté že je třeba to napíchnout na diagnostiku může to být úplně prkotina a tady už se mění motor.Dnešní auta bez diagnostiky prostě takto řešit nejdou.
Jsem ze severní Moravy pokud to nemáš daleko klidně přijeď napíchnu ti to a uvidíme.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32119 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt leden 08 2015, 17:10 Předmět:
PeteBurns napsal(a):
... A nie je ziadny problem urobit vybrus a nalisovat kvalitne vlozky a pouzit nove piesty originalneho rozmeru s novymi kruzkami a novymi puzdrami ojnicneho capu, problem je zaplatit to
Tady je zas někdo chytrej jak promítačka na politicko-výchovný světnici mužstva... Vylisovat vložky a nalisovat nový u tohohle motoru jednoduše NELZE, protože nejsou do bloku lisovaný dodatečně po odlití, ale jsou předem vkládaný do licí formy a v ní tlakově zalitý hnilíkem už v primární fázi výroby bloku... Písty i ojnice vyměnit lze, tam je problém opravdu jen a jen finanční otázka, bohužel vložky jsou spolu s blokem POUZE JEDNORÁZOVĚ POUŽITELNÝ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Dec 07, 2007 Příspěvky: 1878 Bydliště: Kroměřížsko
Zaslal: čt leden 08 2015, 17:41 Předmět:
cputakt napsal(a):
Už to píšu po několikáté že je třeba to napíchnout na diagnostiku může to být úplně prkotina a tady už se mění motor.Dnešní auta bez diagnostiky prostě takto řešit nejdou.
Jsem ze severní Moravy pokud to nemáš daleko klidně přijeď napíchnu ti to a uvidíme.
Tu zase niekto nevie poriadne citat Nikto nevravi o vymene povodnych vloziek, ale o odvrtani ich casti a nalisovani novych tenkostennych vloziek, ktore je mozne pouzit s velkou vyhodou u hocijakeho motora, s vyhodou, ze sa mozu pouzit povodne piesty a netreba zhanat vybrusovy rozmer...ak je to klepanie mechanickeho razu, diagnostika tam moc nepomoze, velku volu software neopravi
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32119 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt leden 08 2015, 21:35 Předmět:
Nic o odvrtávání jsi nenapsal - napsal jsi "vymeniť vložky za kvalitné". A to bych docela rád viděl, jak odvrtáváš ty vložky zalitý do VW bloku a lisuješ do nich nový - a jak dlouho takhle opravenej motor potom poběží. Pojmy tepelná dilatace, těsnost mazacích a chladicích kanálů, přechod tepla z vložky do bloku a chladicího média... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Kde vidis napisane "vymenit vlozky" ? Takto som opravil viacero motorov a mam s tym velmi dobre skusenosti, praveze aj v pripade praskliny v bloku je to jedina mozna oprava, aby sa blok nemusel menit za druhy, plus je to rozumna alternativa vybrusu v blokoch, ktore maju prilis tenke steny a vybrus by ich este oslabil...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32119 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st leden 14 2015, 13:33 Předmět:
Máš dvě možnosti - buď necháš nEGRa vyměnit, zaplatíš cca 2500 za díl a zhruba litr za práci - s tím, že se ti problém se zalepenou clonou může kdykoliv zopakovat, nebo ho necháš zaslepit a budeš jezdit se svítící kontrolkou elektroniky motoru... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Dec 07, 2007 Příspěvky: 1878 Bydliště: Kroměřížsko
Zaslal: čt leden 15 2015, 3:09 Předmět:
Výměnim ho za novy. Raději...
Jinak jeste byla jedna závada - levý přední zámek. O tom vim.
V pátek ráno jde Mazda na komplet výměnu brzd, svíčky a vzduchový filtr a pak nastoupí Seatek. Kosti stabilizátoru a EGR. Uz byl jednou měněn.
Jeste ze mam možnost brát díly od kamaráda z 40% slevou _________________ Audaces fortuna iuvat
Založen: Nov 01, 2005 Příspěvky: 1234 Bydliště: Karvínsko
Zaslal: čt leden 15 2015, 8:25 Předmět:
Tady u těchto motorů je EGR úplně jednoduchý je to jen elektromagnet který zvedá malý pístek.Většinou se jen zasere sazemi z výfuku stačí ho vytáhnout ven (dva šroubky) a vyčistit ho v benzínu nebo něčem podobném a zkusit ho rozchodit.Nahoře jsou 4 piny v konektoru dva jsou silové pro + a - 12V to je pro ten elektromagnet a dva piny jsou pro ŘJ takže stačí napojit třeba na nabíječku a rozhýbat ho tím že budeš připojovat + tak bude cvakat a měl by se zvedat.Pokud cvakat nebude je spálené vynutí.
Já jsem EGR vůbec neřešil i když fungoval tak jsem konektor odpojil a jezdil jsem takto,stejně ho většina zaslepuje. Žádná kontrolka se nerozsvítí jezdil jsem tak asi tři roky a nebyl problém ani na STK jen když jsem auto napojil na diag tak mi vypsalo chybu EGRu že je malý průtok zplodin to bylo vše.
Takže bych to vůbec neřešil na chod motoru to nemá žádný vliv ten egr je stejně strašně malinký a aspoň nejde svinstvo do sání a nešpiní se škrtící klapa zespodu.
Založen: Nov 01, 2005 Příspěvky: 1234 Bydliště: Karvínsko
Zaslal: čt leden 15 2015, 13:04 Předmět:
Pokud je velký průtok tak zůstal otevřený,zapekl se ti. No do sání právě přes ten EGR pouští část výfukových plynů ale je to nějak regulované ŘJ pokud je trvale otevřen tak půjde více bordelu pod klapu.Odšroubuj ty dva šrouby dej bokem trubku a vytáhni ho.Po vyčištění možná pojede nebo si vystřihni z hliníkového plechu podložku podle těsnění a vlož ho mezi EGR a blok a máš klid.
Založen: Dec 07, 2007 Příspěvky: 1878 Bydliště: Kroměřížsko
Zaslal: út leden 20 2015, 20:12 Předmět:
Od výměny oleje uběhlo 5500 km a žádný úbytek na merce zaznamenán není. Ani trosku - hladina na maximu. Akorát za studena když jedu z kopce třeba na dvojku a brzdim motorem, tak ten cep klepe jako kráva - hotovej diesel. Za tepla cca po 1km stichne. _________________ Audaces fortuna iuvat
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.