Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Seat Ibiza 1. 4 16V 55 kW - problém z volnoběhem
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 21, 22, 23  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
PeteBurns
Zablokován


Založen: Oct 08, 2007
Příspěvky: 2578

PříspěvekZaslal: čt leden 08 2015, 16:26    Předmět: Citovat

Toho sa vobec nemusis bat Wink Okrem toho, vobec to nemusi byt klepanie v ojnicnom cape, tych moznosti je viac, ako som spomenul...ak to jazdi, je naozaj zbytocny prepych to vobec riesit, skoda casu a penazi pri takejto rachotinke Wink Alebo ho vymen za stary diesel a tam si take klepanie ani nevsimnes Very Happy A nie je ziadny problem urobit vybrus a nalisovat kvalitne vlozky a pouzit nove piesty originalneho rozmeru s novymi kruzkami a novymi puzdrami ojnicneho capu, problem je zaplatit to Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
cputakt



Založen: Nov 01, 2005
Příspěvky: 1234
Bydliště: Karvínsko

PříspěvekZaslal: čt leden 08 2015, 16:41    Předmět: Citovat

Už to píšu po několikáté že je třeba to napíchnout na diagnostiku může to být úplně prkotina a tady už se mění motor.Dnešní auta bez diagnostiky prostě takto řešit nejdou.
Jsem ze severní Moravy pokud to nemáš daleko klidně přijeď napíchnu ti to a uvidíme.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32119
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: čt leden 08 2015, 17:10    Předmět: Citovat

PeteBurns napsal(a):
... A nie je ziadny problem urobit vybrus a nalisovat kvalitne vlozky a pouzit nove piesty originalneho rozmeru s novymi kruzkami a novymi puzdrami ojnicneho capu, problem je zaplatit to Smile
Tady je zas někdo chytrej jak promítačka na politicko-výchovný světnici mužstva... Vylisovat vložky a nalisovat nový u tohohle motoru jednoduše NELZE, protože nejsou do bloku lisovaný dodatečně po odlití, ale jsou předem vkládaný do licí formy a v ní tlakově zalitý hnilíkem už v primární fázi výroby bloku... Písty i ojnice vyměnit lze, tam je problém opravdu jen a jen finanční otázka, bohužel vložky jsou spolu s blokem POUZE JEDNORÁZOVĚ POUŽITELNÝ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tatramacek



Založen: Dec 07, 2007
Příspěvky: 1878
Bydliště: Kroměřížsko

PříspěvekZaslal: čt leden 08 2015, 17:41    Předmět: Citovat

cputakt napsal(a):
Už to píšu po několikáté že je třeba to napíchnout na diagnostiku může to být úplně prkotina a tady už se mění motor.Dnešní auta bez diagnostiky prostě takto řešit nejdou.
Jsem ze severní Moravy pokud to nemáš daleko klidně přijeď napíchnu ti to a uvidíme.

Klid prosím Wink

_________________
Audaces fortuna iuvat
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PeteBurns
Zablokován


Založen: Oct 08, 2007
Příspěvky: 2578

PříspěvekZaslal: čt leden 08 2015, 20:59    Předmět: Citovat

EKKAR napsal(a):
Tady je zas někdo chytrej...

Tu zase niekto nevie poriadne citat Wink Nikto nevravi o vymene povodnych vloziek, ale o odvrtani ich casti a nalisovani novych tenkostennych vloziek, ktore je mozne pouzit s velkou vyhodou u hocijakeho motora, s vyhodou, ze sa mozu pouzit povodne piesty a netreba zhanat vybrusovy rozmer...ak je to klepanie mechanickeho razu, diagnostika tam moc nepomoze, velku volu software neopravi Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32119
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: čt leden 08 2015, 21:35    Předmět: Citovat

Nic o odvrtávání jsi nenapsal - napsal jsi "vymeniť vložky za kvalitné". A to bych docela rád viděl, jak odvrtáváš ty vložky zalitý do VW bloku a lisuješ do nich nový - a jak dlouho takhle opravenej motor potom poběží. Pojmy tepelná dilatace, těsnost mazacích a chladicích kanálů, přechod tepla z vložky do bloku a chladicího média...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PeteBurns
Zablokován


Založen: Oct 08, 2007
Příspěvky: 2578

PříspěvekZaslal: čt leden 08 2015, 22:02    Předmět: Citovat

Kde vidis napisane "vymenit vlozky" ? Wink Takto som opravil viacero motorov a mam s tym velmi dobre skusenosti, praveze aj v pripade praskliny v bloku je to jedina mozna oprava, aby sa blok nemusel menit za druhy, plus je to rozumna alternativa vybrusu v blokoch, ktore maju prilis tenke steny a vybrus by ich este oslabil...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Nakadah



Založen: Oct 06, 2013
Příspěvky: 1320
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: pá leden 09 2015, 7:37    Předmět: Citovat

A nebylo by lepsi, nez delat tohle harakiri s motorem, proste sehnat jiny? Samozrejme pokud se nejedna o nejaky unikat nebo nesehnatelny motor. Nak
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tatramacek



Založen: Dec 07, 2007
Příspěvky: 1878
Bydliště: Kroměřížsko

PříspěvekZaslal: st leden 14 2015, 11:43    Předmět: Citovat

Vadný EGR - vysoký průtok výfukových plynů
_________________
Audaces fortuna iuvat
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32119
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: st leden 14 2015, 13:33    Předmět: Citovat

Máš dvě možnosti - buď necháš nEGRa vyměnit, zaplatíš cca 2500 za díl a zhruba litr za práci - s tím, že se ti problém se zalepenou clonou může kdykoliv zopakovat, nebo ho necháš zaslepit a budeš jezdit se svítící kontrolkou elektroniky motoru...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tatramacek



Založen: Dec 07, 2007
Příspěvky: 1878
Bydliště: Kroměřížsko

PříspěvekZaslal: čt leden 15 2015, 3:09    Předmět: Citovat

Výměnim ho za novy. Raději...
Jinak jeste byla jedna závada - levý přední zámek. O tom vim.
V pátek ráno jde Mazda na komplet výměnu brzd, svíčky a vzduchový filtr a pak nastoupí Seatek. Kosti stabilizátoru a EGR. Uz byl jednou měněn.
Jeste ze mam možnost brát díly od kamaráda z 40% slevou Wink

_________________
Audaces fortuna iuvat
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
cputakt



Založen: Nov 01, 2005
Příspěvky: 1234
Bydliště: Karvínsko

PříspěvekZaslal: čt leden 15 2015, 8:25    Předmět: Citovat

Tady u těchto motorů je EGR úplně jednoduchý je to jen elektromagnet který zvedá malý pístek.Většinou se jen zasere sazemi z výfuku stačí ho vytáhnout ven (dva šroubky) a vyčistit ho v benzínu nebo něčem podobném a zkusit ho rozchodit.Nahoře jsou 4 piny v konektoru dva jsou silové pro + a - 12V to je pro ten elektromagnet a dva piny jsou pro ŘJ takže stačí napojit třeba na nabíječku a rozhýbat ho tím že budeš připojovat + tak bude cvakat a měl by se zvedat.Pokud cvakat nebude je spálené vynutí.
Já jsem EGR vůbec neřešil i když fungoval tak jsem konektor odpojil a jezdil jsem takto,stejně ho většina zaslepuje. Žádná kontrolka se nerozsvítí jezdil jsem tak asi tři roky a nebyl problém ani na STK jen když jsem auto napojil na diag tak mi vypsalo chybu EGRu že je malý průtok zplodin to bylo vše.
Takže bych to vůbec neřešil na chod motoru to nemá žádný vliv ten egr je stejně strašně malinký a aspoň nejde svinstvo do sání a nešpiní se škrtící klapa zespodu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tatramacek



Založen: Dec 07, 2007
Příspěvky: 1878
Bydliště: Kroměřížsko

PříspěvekZaslal: čt leden 15 2015, 13:00    Předmět: Citovat

mne to napsalo velký průtok plynů - nezakarbonuje se tím motor ?
_________________
Audaces fortuna iuvat
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
cputakt



Založen: Nov 01, 2005
Příspěvky: 1234
Bydliště: Karvínsko

PříspěvekZaslal: čt leden 15 2015, 13:04    Předmět: Citovat

Pokud je velký průtok tak zůstal otevřený,zapekl se ti. No do sání právě přes ten EGR pouští část výfukových plynů ale je to nějak regulované ŘJ pokud je trvale otevřen tak půjde více bordelu pod klapu.Odšroubuj ty dva šrouby dej bokem trubku a vytáhni ho.Po vyčištění možná pojede nebo si vystřihni z hliníkového plechu podložku podle těsnění a vlož ho mezi EGR a blok a máš klid.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tatramacek



Založen: Dec 07, 2007
Příspěvky: 1878
Bydliště: Kroměřížsko

PříspěvekZaslal: út leden 20 2015, 20:12    Předmět: Citovat

Od výměny oleje uběhlo 5500 km a žádný úbytek na merce zaznamenán není. Ani trosku - hladina na maximu. Akorát za studena když jedu z kopce třeba na dvojku a brzdim motorem, tak ten cep klepe jako kráva - hotovej diesel. Za tepla cca po 1km stichne.
_________________
Audaces fortuna iuvat
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 21, 22, 23  Další
Strana 16 z 23

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.16 sekund