Založen: Mar 28, 2012 Příspěvky: 7842 Bydliště: Brno
Zaslal: po prosinec 04 2017, 10:14 Předmět:
Podobný pokus o pojistný podvod jsem kdysi viděl tady: https://www.youtube.com/watch?v=YWvG4KAYJfY
Ten spolujezdec vypadá jak právník, možná si jej tahle ruská šoférka vozí pro jistotu všude sebou _________________ Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Založen: Feb 02, 2005 Příspěvky: 9923 Bydliště: Luhačovice
Zaslal: po prosinec 04 2017, 11:24 Předmět:
Co se týče chování toho šoféra, tak to prostě byla arogantní píča, dnes jich jde na silnicích potkat desítky tisíc - těch nafoukaných manažerů, co furt mají nutkavou potřebu někoho "školit" a "vychovávat".
Jeden takovej takovým "školením" ženské nedávno zabil osmiměsíční děcko.
To ohození - od doby, co jsou aspoň zadní zástěrky nepovinné, je to čím dál horší a nejvíc v zimě.
Pokud uvidíte před sebou nové, moderní auto a na něm za nemalý příplatek namontovaný zadní zástěrky, tak máte skoro stoprocentní jistotu, že v něm nesedí bezohlednej kokkot. Bude to člověk, který ví, jak je nepříjemný jet za autem, co aspoň ty zadní zástěrky nemá.
Vždycky, když vidím auto za nejmíň dvě mega, co za sebou širokýma gumama víří bordel nejmíň dalších 100m, tak si říkám: Čurááku, máš tolik mega na auto, na dehet nejspíš taky, ale na blbý dvě zadní zástěrky už ti asi nezbylo..Nebo je ti spíš u prdele, co se děje za tebou, to spíš...
Je obrovský rozdíl, jet v zimě či v dešti za starším bavorákem či Audinou, s gumama jako z formule a co ty zadní zástěrky ještě má, než jet za nějakou jedničkovou vyrachtanou Fábkou, ale bez zástěrek - a co ještě při každým přidání plynu vyflusne oblak dýmu a sazí.
Šoféři jsou sami na sebe čím dál větší dobytci. Příčí se mi to napsat, ale prasárny dělají z největší části mladí dynamičtí manageři a obchoďáci do max. 30 let, hned potom majitelé stříbrných vochcávek ftédéíčku fplný palbě a veletrice woe, to má woe takovej zátah vocpoda, že s tim šmikneš každýho vidláka...
Docela dobrý článek o řidičích a zvycích "staré školy", co už se skoro nenosí, je na Dfensu. Doporučuju.
Naposledy upravil sinclair dne po prosinec 04 2017, 12:02, celkově upraveno 1 krát.
Založen: Sep 10,
2004 Příspěvky: 19572 Bydliště: Jičín, Český ráj
Zaslal: po prosinec 04 2017, 11:37 Předmět:
Když někdo moc pospíchá, a zjevně si koleduje o průseur, nechám ho jet, ať rychle zmizí.
Taky spěchám a nehodlám se zdržovat u bouračky, kterou určitě dřív nebo později způsobí....
Založen: Feb 02, 2005 Příspěvky: 9923 Bydliště: Luhačovice
Zaslal: po prosinec 04 2017, 12:00 Předmět:
Jo - co taky nechápu, tak je ta pokurvenina ve vyhlášce, co připouští při denním svícení koncovky zhasnutý. To je na n-tou stejně jako to, že na levnějších autech bývají namontovaný "denní LED světla", na který se musíte pořádně podívat, jestli to vůbec svítí..doslovné atrapy na nažrání vlka. Fízlové na to serou, hledat nějaký homologační značky u těch sotva svítících je jim u prdele. Homologace je jistě spojená s nějakou minimální svítivostí. Mám to sice dělaný, ale na technický to bez problémů prošlo, stejně jako si nevšimli žárovek Tesla H4 80/110W v předkách.
Já to mám připojený na okruh obrysovek/parkovaček, který jsem ještě předtím vyměnil za hodně silný LED čip s vyzařovacím úhlem 145°, takže přední světla svítí i s parkovačkami fakt poměrně silně. Hned pod nimi mám dvě opravdu silné LED lišty, každá s 12 těch nejlepších 8 mm 40° Agilentů. Ty lišty jsem sice dělal, nic z prodávaných se mi nelíbilo svítivostí i rozměrem, ale tohle vodotěsný dělanyko svítí mnohem víc, než ty okrasný lemovací okraje okolo reflektorů na Audinách, medvěděch a podobných novějších a většinou dražších autech.
Takže při denním svícení, nebo po zastavení u krajnice mi svítí přední paraboly, ale hlavně koncovky. Sice svítí navíc ještě palubka a SPZka, ale z toho už se nestřílí. Myslím, že zrovna při té krajnici je sakra užitečný, pokud v podvečer koncovky svítí.
Žárovky v třetím brzdovém světle na okně pátých dveří jsem vyměnil za celkem osm pětic červených, velice silně svítících 5mm Agilentů. To má dvě výhody. Jedna je moje přibrzdění vidět hodně daleko a jednak se dotykem pedálu zbavuju těch, co mi čumí do kufru. Je to taková palba, že fakt úplně každý se dost vzdálí. Chtěl jsem podobně "vytunit" proti těmto lepicím sráčům i zadní mlhovky, ale na nic vhodného jsem nepřišel. Kdysi byly v prodeji takové zvláštní, kónické jednovláknové žárovky Osram 12V/35W s patkou Ba15s - to by bylo do těch zadních mlhovek přesně ono , jenže už jsem je nikde neviděl. Mělo to snad být do předních světel nějakých motorek či skútrů, schoval jsem si jednu spálenou, ale kde to ukážu v krámě, tak čuměj jak puci...
Co je pravdy na tom, že když se zadní SPZ osvětlí krom W5W ještě pár výkonnými UV LED, tak ji většina kamer v noci vidí rozmazaně či vůbec?
Založen: Nov 11, 2011 Příspěvky: 2130 Bydliště: Oslavany
Zaslal: po prosinec 04 2017, 12:04 Předmět:
sinclair napsal(a):
To ohození - od doby, co jsou aspoň zadní zástěrky nepovinné, je to čím dál horší a nejvíc v zimě.
Pokud uvidíte před sebou nové, moderní auto a na něm za nemalý příplatek namontovaný zadní zástěrky, tak máte skoro stoprocentní jistotu, že v něm nesedí bezohlednej ko*ot. Bude to člověk, který ví, jak je nepříjemný jet za autem, co aspoň ty zadní zástěrky nemá.
Hodně lidí si koupí nové auto s pocitem že je ve všech směrech lepší než to staré, a v tom je utvrzují i všemožné reklamy. Většina nemá technické znalosti (Já si to uvědomuji protože jsem dělal řidičák 2 roky v tahu na střední zemědělské škole )si vůbec neuvědomuje že by zástěrky mohli pomoci.
Založen: Mar 21, 2006 Příspěvky: 34026 Bydliště: Bratislava
Zaslal: po prosinec 04 2017, 12:28 Předmět:
Naco vymyslat <>oviny, pred jazdou rozsvietim stretavacie. Bez ohladu na to, ci je den alebo noc. Vselijake tuzingove vytvory casto oslepuju protiiducich vodicov. Podobne ako svetla mnohych novych aut.
Jojo, bezohlednych pulmozku je vsude dostatek. Kolikrat me prijde, ze je nekterym uplne jedno, ze rozstreli sebe, tudiz na potencialni ohrozeni ostatnich kaslou tuplem.
S tim ohozenim srackama, ono kolikrat staci za deste na dalnici, kdyz te nekdo predjede, a zaradi se zpatky par metru pred tebe, taky jedes chvilku poslepu... A muze mit klidne i zasterky.
A dementy resim podobne jako Hill, proste zmizet. Nemam potrebu ho nijak skolit, uz jen proto, ze to stejne pochopi spis jako vyzvu k porovnani ptaka, nez cokoliv jinyho.
To, ze je videt nejvic prasat v oktavkach je spis proto, ze tech oktavek proste jezdi v CR pomerove nejvic...
Co me ale posledni dobou fakt vytaci je rozmahajici se zvyk zastavit uplne kdekoliv. Alespon v Brne je to jak mor. Zakaz zastaveni nic neznamena, a mozek nedodali....
Naposledy upravil PixelOrgy dne po prosinec 04 2017, 13:20, celkově upraveno 1 krát.
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: po prosinec 04 2017, 15:03 Předmět:
Nakadah napsal(a):
sr71> celkem běžně vidím po ránu v té tmě jezdit auta po městě jenom na denní svícení. Oni dopředu vidí, ale jejich prdel je v tmě.
Takový jsem potkal nedávno v mlze, na 20km úseku jich bylo 7. V kopcovito-zatáčkovitým terénu, když jeli druhým směrem, byli vidět až pozdě, až na horizontu, protože světla tahaj skoro po silnici a kolikrát jim svítěj jen slabě, zezadu nejsou vidět vůbec.
Kerej kokot denní svícení vymyslel?!
Policajty potkáš jen tehdy, když je krásně, ale to akorát měřej rychlost. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Normální lidi nepoužívají denní svícení, ale zapnou normální světla a tím i zadní atd. atd.
Normalni ridic zapne prepinac svetel do polohy "auto" (v souladu s manualem) a o vic se nestara. V lepsim pripade vypne automatiku a prepina dalkove rucne.
Založen: Mar 06, 2005 Příspěvky: 787 Bydliště: Havířov
Zaslal: po prosinec 04 2017, 16:26 Předmět:
Denní světla, no to je vynález. Dneska jsem jel v Ostravě po Rudné kolem 10:00 velmi hustě sněžilo a přesto jsem potkal asi 10 "řidičů" kteří jeli na denní světla. Na svém automobilu jsem to okamžitě deaktivoval a už to nikdy nepoužiju. A blikat na pitomca nemá smysl, ať si jede I přes svou praxi jsem si nalepil na zadní dveře "Z" a bavím se tím jak mě všichni chtějí předjet. _________________ http://tesinsko.cz/webcams/rondel
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 17899 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: po prosinec 04 2017, 17:14 Předmět:
C4 Pikaču má 3 volby světel nastavitelných v setupu. Tunel (dle francouzskýho předpisu se musí ve dne svítitjen v tunelu), manuál a automat. Jezdím na automat, kterej automatický rozsvítí cca 3 sekundy po nastartování přední obrysovky a tlumený, zadní obrysovky a na plnej kotel podsvícení palubovky. Pokud v automatu "zapnu" tlumený páčkou, kromě zeslabení podsvícení palubovky se na venkovních světlech nic nezmění.
Akorát je mi celkem divný a v návodu o tom nic nepíšou, že pod hlavníma světlama jsou dole ještě další dvě samostatný 55W, který svítí dohromady jak s tlumenejma, tak dálkovejma. Tak co to teda je, mlhovky nebo přídavný světla?
Mlhovky přeci nemůžou svítit s dálkovejma, nebo se v tom něco změnilo?
Ty spodní jsou suprový hlavně v noci na zvířata, proti tlumenejm svítí hodně do stran. Kupodivu protijedoucího neoslňují. _________________ Jirka
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.