Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

diagnostika LPG od BRC
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6568
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: út leden 31 2017, 21:52    Předmět: Citovat

Proč by to nějaké BRC dělalo, když TARTANINY (jedna z lepších značek) má vše volné. Jdou přece sami proti sobě, plynových výrobců je dost.
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jurawood



Založen: Dec 31, 2008
Příspěvky: 60

PříspěvekZaslal: st únor 01 2017, 7:30    Předmět: Citovat

Všichni to mají volné, i snad BRC to má?
https://www.youtube.com/watch?v=98ytvgMlirc&t=921s

Jen mě zaráží odpověď Karla B., že prý to volně přístupné není, takže ty servisní instrukce BRC, manuály BRC, videa na yt, fóra v ruštíně, polštině a italštině, to je všechno jen podvrh a machrovinka.
Už vážně nevím, co si myslet, každý říká něco jiného, psal jsem 4 firmám na LPG, 4 odpovědi na úplně něco jiného, než jsem se ptal.
Jako jasně, odpověď typu, tady máš heslo, udělej a oprav to sobě a dalším dvaceti kamarádům, aby k nám už nikdy nemuseli jezdit, to bych asi nečekal.
Laughing

Prostě Ford řekl, odebereme od Vás 2 miliony kusů, ale blokneme si všechny jednotky abychom měli kšefťíky.

Druhá verze je, že tam má BRC nějaké nastavení, které by konkurence nemusela vidět.. To jejich VTG apod, jenže to už umí snad všichni akorát se tím nikdy nějak nechlubily, protože přívstřik benzínu je snad normální..

Dělal jsem třeba STAG a BRC mě proti tomu přijde dost primitivní. 3Dmapy? Prostě 2 posuvníky volnoběh a jízda, to musí stačit, nazdar.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6568
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: st únor 01 2017, 9:56    Předmět: Citovat

Přívstřik benzínu je prasárna.
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jurawood



Založen: Dec 31, 2008
Příspěvky: 60

PříspěvekZaslal: st únor 01 2017, 10:24    Předmět: Citovat

Laughing
Používá se pouze při větší zátěží a ve vyšších otáčkách, já nepoužívám.
Pokud tomu chci zatopit, přepnu automaticky na benál.

Ale co se týče přívstřiku třeba 7x plyn, 3x benzín, tak na rozdíl od marketingového placeba flashlube, alespoň chladí prostory.

Včera kdosi na fordfóru psal, že to drtí hodinu v tahu 180kmh po dálnici na LPG a vše je ok.. to je podle mě prasárna
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hakamusai



Založen: Apr 17, 2007
Příspěvky: 943

PříspěvekZaslal: st únor 01 2017, 12:17    Předmět: Citovat

s tím placebo efektem u flashlube nesouhlasím.Používám tlakový přimazávání napojený před plynový vstřiky.Od tý doby není se vstřikama žádnej problém.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
satam



Založen: Jan 21, 2010
Příspěvky: 565
Bydliště: Cheb

PříspěvekZaslal: st únor 01 2017, 12:18    Předmět: Citovat

Tak za prvé:
Nikdo z výrobců nemá vše volné, všichni mají mj. takzvaný zákaznický SW, který může používat jen autorizovaný servis, který si jej tvrdě zaplatí. Jedná se pochopitelně o systémy, které se montují přímo ve výrobě automobilky.
Systémy dodatečně montované mají pochopitelně "volný" SW, volný pro toho, kdo si ho zaplatí a cena je zlomkem ceny zákaznického SW.
A za druhé:
Přívstřik benzínu není prasárna, ale zatím nutnost. Je nutné použít jen u systémů s přímým vstřikem benzinu (myslím, že už to tu padlo), a to proto, aby se benzínové vstřiky, které zasahují do spalovacího prostoru, stačily chladit a nedošlo k jejich rychlému "zapečení".
Obecně: Kdo tomu dobře nerozumíte, važte slova a nemotejte neznalým hlavu různými neopodstatněnými a mnohdy i nepravdivými výplody.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
satam



Založen: Jan 21, 2010
Příspěvky: 565
Bydliště: Cheb

PříspěvekZaslal: st únor 01 2017, 12:24    Předmět: Citovat

hakamusai napsal(a):
s tím placebo efektem u flashlube nesouhlasím.Používám tlakový přimazávání napojený před plynový vstřiky.Od tý doby není se vstřikama žádnej problém.

Na jedné straně máš pravdu, na straně druhé se skutečně jedná o "placebo" efekt, protože vždy záleží na použitých materiálech při konstrukci motoru a podle svých zkušeností si troufám tvrdit, že v současné době cca 50-70% motorů flashlube nepotřebuje.
VLASTNÍ ZKUŠENOST a k tomu praxe dílny, která již cca 20 let úspěšně a spolehlivě montuje plyn do vozidel.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32054
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: st únor 01 2017, 17:45    Předmět: Citovat

TAKJAN napsal(a):
Proč by to nějaké BRC dělalo, když TARTANINY (jedna z lepších značek) má vše volné. Jdou přece sami proti sobě, plynových výrobců je dost.
Tartarini dělá hlavně dodatečný sady, BRC naopak má nejvíc byznisu z továrních vestaveb - a v tom je ten rozdíl. Tovární vestavby můžou víc věcí vázat na autorizovanej a značkou vázanej servis, kdežto ti "dodateční", ať to je Tartarini, nebo Lovato, Stag a já nevím kdo ještě další se musejí spokojit s "netovárním" přístupem ... Karel LPG (Barták) by ti to vysvětlil - on dělá s BRC všecky možný auta, jak jsem psal, už dělali i "hummera", takže o těch sadách asi opravdu ví nejvíc ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
satam



Založen: Jan 21, 2010
Příspěvky: 565
Bydliště: Cheb

PříspěvekZaslal: st únor 01 2017, 17:55    Předmět: Citovat

EKKARE, vřele s Tebou souhlasím.
I můj "přestavbový" mechanik má za sebou přestavby nejen Hummera, ale i několika "amerik" s tím, že na rozdíl od Karla LPG používá až na výjimky "polský" STAG, ty výjimky jsou většinou BRC. Má "hafo" zkušeností i s originál vestavbami LPG a říkám na rovinu, že právě kvůli zákaznickému SW je moc servisovat nechce a když něco takového vidí, dostane vyrážku a zježí se mu všechny chlupy.
Kdyby to někoho zajímalo, jedná se o Autogasservis Bláha v Chebu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jurawood



Založen: Dec 31, 2008
Příspěvky: 60

PříspěvekZaslal: st únor 22 2017, 12:20    Předmět: Citovat

Jinak ještě jak jsem se zmiňoval jak má BRC dle pana Bartáka údajně nové programy, ke kterým se nemám jako jajk šanci dostat, je to vázané na IP adresy...
už jsem to našel, jmenuje se to BRC Calibration tools, opravdu je registrace přes servis online.
Taky už jsem našel crack k tomu, kdyby to někdo potřeboval dá se to najít Smile

Teď jediné co mi chybí je manuál, kde je popsána nějaká forma adaptace časem... Mám manuál k plug&drive, manuál k BRC calibration tools, mám video přímo ze školení BRC na nový program..
Ale stále jediná zmínka o jakékoliv adaptaci, že by auto přečetlo long adaptaci na benzín, potom short na LPG a samo si dokázalo přidat či ubrat a o kolik procent maximálně (třeba jak to řeší u STAGu). Nebo leda by to jednotka dělala zcela automaticky a bez uživatelského rozhraní. Což si ale odporuje s tím co mi řekl Karel B., že tam adaptace jsou, šíííleně složité to je, jen jako laik nemám šanci to s nějaký programem staženým někde z netu vidět ani tomu rozumnět. Asi mají něco extra přímo od BRC a nikdo jiný na světě to nemá?
Rolling Eyes
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jurawood



Založen: Dec 31, 2008
Příspěvky: 60

PříspěvekZaslal: st únor 22 2017, 13:21    Předmět: Citovat

STAG od 300premium a ISA2 adaptace má.



Trochu zmatená je u STAGu ta křivka map, že vynáší na osu X čas vstřiku a na Y zatížení. Takže každý vidí, ty křivky přes sebe, jedna níže a jedna víš a hned řekne, tu níž to chce přidat. Jenže chyba lávky, to jestli je víc/míň je doleva/doprava, ne nahoru/dolu...
Už jsem pár lidí vyvedl z omylu. Taky tam je zmatenej ten množník, který je umístěn že se koriguje nahoru a dolů, ale mapa se posouvá doleva/doprava..

U BRC je naopak, osa X je zátěž a osy Y množství.
Tady je moje mapa.



Zvláštní, že křivka STAGu je nahoře prohnutá na opačnou stranu, tzn MAP dále neroste, ale naopak klesne.
BRC žádný takový zlom nemá, MAP roste až do konce.


Jestli se k těm informacím o adaptacích u BRC dostaneš, budu ti vděčný.
Mám pocit, že pan Barták si ze mě dělá vrtuli (asi to chápu, k východu už máme daleko, ale má mě poslat k šípku hned). Nechápu proč bych na jednotku z roku 2008, nefungoval program z roku 2010 s kterým to bylo laděno. Myslím teď odemčenou jednotku. Zvažuji koupi jeté jednotky za 3.000,- jen mít jistotu, že půjde programovat, dle Bartáka nikoliv. BRC udělalo nový program a všechny jednotky si na dálku upgradovaly firmware a uzamčely se navždy pro program sequentPD, mršky jedny.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hakamusai



Založen: Apr 17, 2007
Příspěvky: 943

PříspěvekZaslal: st únor 22 2017, 13:54    Předmět: Citovat

Jurawood> najíždíš si mapu sám ,jak ? Já to řeším tak,že nejprve jezdím alespoň čtrnáct dní na benzín.Pak najedu (20km) mapu s programem na benzín a uložím.Pokud je třeba tak ještě doladím,ale ve většitě případů to není třeba.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6568
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: st únor 22 2017, 14:15    Předmět: Citovat

No, protože to první připojení diagnózy vymazalo a zůstal tam jen základ, čas benzínového vstřikování, přidal jsem ve vyšších otáčkách časy a toť vše.
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jurawood



Založen: Dec 31, 2008
Příspěvky: 60

PříspěvekZaslal: st únor 22 2017, 14:21    Předmět: Citovat

u toho BRC to není potřeba, je vidět že křivky jsou na sobě a auto nemusí pořád korigovat na co zrovna jede.
Ale u STAGA: vyčistím v ultrazvuku vstřikovače, udělám ventilové vůle, změřím kompresi, vyměním filtry apod....
- vymažu komplet adaptační tabulku v ECU, a nejedu ji znovu na benzín ve všech režimech a čekám až se hodnota adaptací nebude měnit. Tady se ještě učím poznávat nové auto a asi to bude mít každý motor jinak, ale většinou stačí týden jezdit na benzín..
Pak si připojím wideband sondu pro kontrolu, provedu v RJ plynu autokalibraci (neplést si s adaptací, autoadaptací apod.)
Potom za jízdy v dynamických režimech se snažíš dostat časy vstřiku ECU na sebe, aby RJ nemusela nic měnit, obě paliva dávají stejné plnění.
Pak prolítám ještě openloop režim a zkontroluji bohatost na plný plyn až do omezovače. Věcem jako přívstřik benzínu, lihu, vody, NOS, nebo nitrometanu jsem se zatím neměl možnost věnovat. Ale časem to přijde, to je jasné.

Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6568
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: st únor 22 2017, 14:41    Předmět: Citovat

No, dobře. Poctivá práce. Ale to jenom kvůli spotřebě?
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.20 sekund