Na tu opravnou sadu je na netu návod, možná YT, či kde. Pohled je na to hezký, pokud to tak funguje, jakože dle zkušeností zde ano, dobrý. Možná bych to měl nakonec koupit sám, ještě k tý sadě s kompresorem. Ale do ciziny už asi radši nepojedu nebo na Slovensko max:-))
No prave, ja s tim taky potrebuju jet 1100km do brna, a po vikendu zpatky... ale zas nechci zustat kvuli tomu nekde viset o pulnoci na via carolina, a jeste si u te prilezitosti rozsekat cely kolo...
Hlavne na ten defekt na dalnici nezapomenout, a moc na to neslapat
No poradna asistence taky stoji poradny prachy Tyhle veci jsou jeste v CR dost levny.
Treba hodina prace ve VW autorizaku kolem 120sfr. (3000CZK). To je fakt brutalni a vetsinou se vyplati dojet do CR...
Zakladni povinny ruceni 780sfr, silnicni dan 980sfr (rocne).. tak asi tak...
Takze assistenci mam, jako soucast pojisteni, ale je to spis jen takova sleva, zadarmo neodtahnou (myslim snad jen v ramci CH, a jednou za rok nebo tak).
Ja vim, blbost, jezdit ve volkswagenu, a nemit zaplacenej odtah
Založen: Feb 07, 2008 Příspěvky: 788 Bydliště: Jablonec nad Nisou
Zaslal: po říjen 17 2016, 19:15 Předmět:
Michal22 napsal(a):
Jinak v pneuservisech mají takový kuželový nebozízek, tím tu díru vystruží (ze vnitřku ven), pak tam dávají nějaký takový knot (asi vulkanizační).
Viz třeba tady.
Tohle je super, v práci tím normálně opravujeme defekty i XLka, vyjímečně i "C"čka ale časem to někdy v místě opravy začne zase utíkat. Potom už jen nalepit zevnitř hříbek.
Mimochodem pokud jezdíš na pravidelné servisní prohlídky do originálu měli by Ti po určitém čase tu opravnou sadu pneu vyměnit za novou.
Když už se tu debatuje o defektu pneumatik, popíšu tu svou čerstvou zkušenost, třeba někomu ušetří problém na cestě.
Kdysi jsem si koupil pumpičku, abych ji vozil v autě, kdyby náhodou... Vyzkoušel jsem ji, fungovala.
Samozřejmě - no, ono to teď už tak samozřejmé není - mám v autě i rezervu, sice už ojetou, ale na dojezd do pneuservisu by to snad stačilo. Ale už to bylo hodně dlouho co jsem ji naposled kontroloval a dofukoval.
Nedávno mne napadlo zkontrolovat tlak v pneumatikách. Měly tak tři dílky pod doporučeným tlakem. Tak jsem je chtěl dofouknout a použil jsem tu pumpičku. Ale zjistil jsem, že teď to není pumpička, ale spíš odpouštěčka, za tu dobu co jsem "pumpoval", tlak v pneumatice klesl o jednu atmosféru. A když jsem se kouknul na tlak v rezervě, nepřejte si vidět, co jsem naměřil. Tak kdybych někde na cestě zjistil, že mám prázdnou pneumatiku (taky už se mi stalo, že jsem v pneumatice měl šroub), kolo vyměnil a chtěl bych dopumpovat rezervu, asi bych ze smíchu nevyšel. Naštěstí se mi to stalo u garáže a měl jsem po ruce klasickou pumpičku z auta co jsem ho před časem dal k ekologické likvidaci. Tak jsem dofouknul všechna kola včetně té rezervy a tu pumpičku jsem dal do auta místo té "odpouštěčky".
Založen: Mar 28, 2012 Příspěvky: 7849 Bydliště: Brno
Zaslal: po říjen 17 2016, 21:01 Předmět:
Yarda1- tuhle pumpu jsme měli kdysi doma, ale asi jsme měli štěstí na kus, foukala pěkně. Potom praskla v místě, kde prochází ten společný čep pro oba písty, to se opravilo navařením kusu roxoru. Nakonec někde zmizela. Ale sloužila odhadem osm let... _________________ Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: út říjen 18 2016, 2:14 Předmět:
Když jsem měl v gumě vrut, tak jsem zvednul auto, vrut nahradil vrutem většího průměru, ale krátkýho, dobře namazanýho chemoprénem. Vydrželo to kolik měsíců, dokud jsem gumy nevyměnil. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
To je ta lepicí souprava o které jsem psal. Než vytáhneš rezervo, tak odjíždím. Chce to ale místo té dvoupístové "odpouštěčky" kompresor na 12V. _________________ Machr jsme každý, ovšem vždy v oboru někoho druhého ...
Založen: May 22, 2006 Příspěvky: 2577 Bydliště: Posázaví (JN79LT)
Zaslal: út říjen 18 2016, 20:06 Předmět:
Aby to za tu "socka" cenu mělo nějakej efekt.Ten zavaděč knotu musí bejt fakt kvalitní protože na zatlačení knotu musíš opravdu fest zabrat.Musí to bejt z tvrdý houževatý oceli jináč se to ohne jak vocas protože zavaděč musí bejt tenkej.Mám sadu,celou od firmy Maruni a kupoval jsem ji v TG pneu za nemalý peníz. _________________ Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat
Založen: May 10, 2004 Příspěvky: 4511 Bydliště: Košice
Zaslal: út říjen 18 2016, 22:00 Předmět:
Zobral som pucvolu par vlakien vhodne umiestnil namotal na tenky srubovak, obabral chemoprenom, strcil srubovakom dnu a bolo zalepene. Auto jazdilo max 40km/h tak ze to nevadilo, hlavne ze netrebalo kazdu hodinu dofukovat gumu.
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: út říjen 18 2016, 22:32 Předmět:
Použij jakýkoliv lepidlo podobnýho typu, třeba to ze sady na lepení duší, prostě ať netvrdne dlouho jak fermežovej lak a ať je po vytvrdnutí pružný, ne křehký. Je to spíš na utěsnění, než na fixaci, kterou stejnak především zabezpečí závit vrutu. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3Další
Strana 2 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.