Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: čt září 08 2016, 20:55 Předmět:
Sandal napsal(a):
Výměník je dobrá věc.Zezačátku olej rychlejc ohřeje a pak zase olej chladí.Je to ale častej zdroj problémů,protože výměníky často tečou.Buď voda do oleje nebo olej do vody.
Počkej, z čeho ten je? Z hlíny? _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Založen: Jul 02, 2016 Příspěvky: 352 Bydliště: Český ráj
Zaslal: čt září 08 2016, 20:59 Předmět:
Všechny výměníky jsou z hlíny. A pokud vypadají jako měděné, budou z hlíny nejspíš taky.
citace:
Ten první smrdí prostě po spálený naftě, ten druhej produkuje kyselej štiplavej a k dávení nutící produkt,...
Tady si dovolím nesouhlasit. Když postavím na dílnu traktor s rotačním čerpadlem (nedej bože emerický CAPS), a nechám ho půl hodiny běžet na volnoběh, je plnej barák šedýho štiplavýho kouře, nedá se v tom dejchat. Naproti tomu "moderní" kus s močovinou splňující normu Tier 4A nevytvoří vůbec nic, vzduch je průhledný a žádné nosní účinky nepozoruju.
O smyslu používání řepkovice si myslím svoje, ale z výfuku to je poznat .To jo.
Naposledy upravil davemh dne čt září 08 2016, 21:12, celkově upraveno 1 krát.
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: čt září 08 2016, 21:08 Předmět:
To abych si udělal měděnej výměník vlastní konstrukce No co, 2 měděný trubky, na jedný závit vnější, na druhý vnitřní, omotá se to pár závitama měděný trubičky, pospojuje olovnatým cínem a nazdar. Používat hliník do všeho je taky tragédie, vzhledem k jeho mechanický a chemický odolnosti. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
No to nevím... Že by se někdo vzdal ikonického (a nejpřeceňovanějšího) koncernového agregátu TDI? Čím víc červených písmenek, tím víc adidas
Nafta patří do kamen.
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 17951 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: čt září 08 2016, 23:49 Předmět:
Můj známej automechanik nacpal z nouze do veterána Alfa Romeo nerezovaj průmyslovej výměník Alfa Lavall. Funguje to. Podobnost názvu čistě náhodná. _________________ Jirka
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: pá září 09 2016, 1:07 Předmět:
Abych furt nehaněl dehťáky - když jsem jezdíval ještě s filckou 1.9D (47kW, atmosféra, nepřímej vstřik), tak to mělo jednu výhodu - když se mi někdo lepil na prdel, tak stačilo sešlápnout spojku a zvednout otáčky nad 4000ot./min. (maximum 4700ot./min.) - z komína začaly lítat saze tak, že urychleně musel nabrat bezpečnou vzdálenost, aby se neudusil.
Ale na trábika filcka neměla, tam jsem měl seštelovanej sytič tak, že po nastartování trábik bublal jako chopper, při zahřátým motoru, když se za něj zatáhlo, v ten moment za mnou byla za zvuku chopperu mlha, že by se dala krájet.
Ale zpátky k tématu - ropák je takovej smradlavej kulturista (a turboropák kulturista na steroidech), línej, ale silnej. No a benzín je atlet. Když chci, aby to auto dokázalo okamžitě a dobře akcelerovat, tak si nevyberu zvedače čínek, že jo? Ten se hodí akorát tak do lesů na tahání klád, na pole na tahání močůvky, na silnice v podobě těžkejch strojů, ale rozhodně ne do osobáků a už vůbec ne kvůli smradu do města.
P. S.: Srovnávejme atmosférický motory s atmosférama, přeplňovaný s voturbenejma/vokompresorovanejma. Takže TDičkář, nechť srovnává svůj mazut s TSI stejnýho počtu válců a stejnýho, nebo nejbližšího obsahu. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Založen: Jan 13, 2007 Příspěvky: 15562 Bydliště: Olomouc
Zaslal: pá září 09 2016, 6:47 Předmět:
MetalGod napsal(a):
Abych furt nehaněl dehťáky - když jsem jezdíval ještě s filckou 1.9D (47kW, atmosféra, nepřímej vstřik), tak to mělo jednu výhodu - když se mi někdo lepil na prdel, tak stačilo sešlápnout spojku a zvednout otáčky nad 4000ot./min. (maximum 4700ot./min.) - z komína začaly lítat saze.
To nakonec dělají všechny škodovky na naftu kromě těch asi půl roku starých a ani nemusej moc túrovat.
Založen: May 17, 2004 Příspěvky: 582 Bydliště: Kosice
Zaslal: pá září 09 2016, 8:23 Předmět:
ozaj by som chcel poznat objektivnu statistiku kolko nafty spalia celosvetovo disle v osobnych autach vs "nakladna + lodna doprava". Myslim ze pre nakladnu a lodnu prepravu nie je ina alternativa ako diesel. Tak ci si tuna nejaki ekoteroristi len neprihrievaju svoju polievocku.
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: pá září 09 2016, 9:15 Předmět:
p32: Leckterý (a nejen škodofky) to dělaj v celým rozsahu otáček, kdy maj zalepený sání nEGR ventilem - nejede to (to nejelo ani předtím), nechce to jít do otáček, chlastá to jak мужик, z vejfuku se linou mikromigranti. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Založen: May 22, 2006 Příspěvky: 2578 Bydliště: Posázaví (JN79LT)
Zaslal: pá září 09 2016, 9:48 Předmět:
fero_b napsal(a):
ozaj by som chcel poznat objektivnu statistiku kolko nafty spalia celosvetovo disle v osobnych autach vs "nakladna + lodna doprava".
Myslim že v osobácích oproti průmyslu se spálí úplný h.ovno.
Nejvíc asi lodě a pak zemědělci.Tam to teče proudem.Třeba traktor Case 250 v orbě si v našich podmínkách veme za den 350l nafty.Kombajn Claas Lexion 760 si spapá i 800l nafty za den.Teď si vemte že každej kousek naší republiky se obdělává a to všechno stojí naftu. _________________ Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6577 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: pá září 09 2016, 10:41 Předmět:
Co letadla? Z toho kerosinovýho hnusu taky asi něco vyletí. A tisíce tun denně. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.