Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Konečně!!!!
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
MetalGod



Založen: May 30, 2006
Příspěvky: 6558
Bydliště: Seč

PříspěvekZaslal: čt září 08 2016, 20:55    Předmět: Citovat

Sandal napsal(a):
Výměník je dobrá věc.Zezačátku olej rychlejc ohřeje a pak zase olej chladí.Je to ale častej zdroj problémů,protože výměníky často tečou.Buď voda do oleje nebo olej do vody.
Počkej, z čeho ten je? Z hlíny?
_________________
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
davemh



Založen: Jul 02, 2016
Příspěvky: 352
Bydliště: Český ráj

PříspěvekZaslal: čt září 08 2016, 20:59    Předmět: Citovat

Všechny výměníky jsou z hlíny. A pokud vypadají jako měděné, budou z hlíny nejspíš taky.

citace:
Ten první smrdí prostě po spálený naftě, ten druhej produkuje kyselej štiplavej a k dávení nutící produkt,...

Tady si dovolím nesouhlasit. Když postavím na dílnu traktor s rotačním čerpadlem (nedej bože emerický CAPS), a nechám ho půl hodiny běžet na volnoběh, je plnej barák šedýho štiplavýho kouře, nedá se v tom dejchat. Naproti tomu "moderní" kus s močovinou splňující normu Tier 4A nevytvoří vůbec nic, vzduch je průhledný a žádné nosní účinky nepozoruju.
O smyslu používání řepkovice si myslím svoje, ale z výfuku to je poznat .To jo.


Naposledy upravil davemh dne čt září 08 2016, 21:12, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MetalGod



Založen: May 30, 2006
Příspěvky: 6558
Bydliště: Seč

PříspěvekZaslal: čt září 08 2016, 21:08    Předmět: Citovat

To abych si udělal měděnej výměník vlastní konstrukce Confused No co, 2 měděný trubky, na jedný závit vnější, na druhý vnitřní, omotá se to pár závitama měděný trubičky, pospojuje olovnatým cínem a nazdar. Používat hliník do všeho je taky tragédie, vzhledem k jeho mechanický a chemický odolnosti.
_________________
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Radovan_79



Založen: Jul 24, 2016
Příspěvky: 650

PříspěvekZaslal: čt září 08 2016, 21:30    Předmět: Citovat

No to nevím... Že by se někdo vzdal ikonického (a nejpřeceňovanějšího) koncernového agregátu TDI? Čím víc červených písmenek, tím víc adidas Smile
Nafta patří do kamen.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
helios



Založen: Aug 08, 2007
Příspěvky: 2914
Bydliště: Tryskáčovo na Záhorí.

PříspěvekZaslal: čt září 08 2016, 22:12    Předmět: Citovat

...a benzín patrí do farieb, lakov a do letlampy. Laughing
_________________
Keď Vám hodia pod nohy polená, zakúrte s nimi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Celeron



Založen: Apr 02, 2011
Příspěvky: 17951
Bydliště: Nový Bydžov

PříspěvekZaslal: čt září 08 2016, 23:49    Předmět: Citovat

Můj známej automechanik nacpal z nouze do veterána Alfa Romeo nerezovaj průmyslovej výměník Alfa Lavall. Funguje to. Podobnost názvu čistě náhodná. Wink
_________________
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MetalGod



Založen: May 30, 2006
Příspěvky: 6558
Bydliště: Seč

PříspěvekZaslal: pá září 09 2016, 1:07    Předmět: Citovat

Abych furt nehaněl dehťáky - když jsem jezdíval ještě s filckou 1.9D (47kW, atmosféra, nepřímej vstřik), tak to mělo jednu výhodu - když se mi někdo lepil na prdel, tak stačilo sešlápnout spojku a zvednout otáčky nad 4000ot./min. (maximum 4700ot./min.) - z komína začaly lítat saze tak, že urychleně musel nabrat bezpečnou vzdálenost, aby se neudusil.
Ale na trábika filcka neměla, tam jsem měl seštelovanej sytič tak, že po nastartování trábik bublal jako chopper, při zahřátým motoru, když se za něj zatáhlo, v ten moment za mnou byla za zvuku chopperu mlha, že by se dala krájet.
Ale zpátky k tématu - ropák je takovej smradlavej kulturista (a turboropák kulturista na steroidech), línej, ale silnej. No a benzín je atlet. Když chci, aby to auto dokázalo okamžitě a dobře akcelerovat, tak si nevyberu zvedače čínek, že jo? Ten se hodí akorát tak do lesů na tahání klád, na pole na tahání močůvky, na silnice v podobě těžkejch strojů, ale rozhodně ne do osobáků a už vůbec ne kvůli smradu do města.
P. S.: Srovnávejme atmosférický motory s atmosférama, přeplňovaný s voturbenejma/vokompresorovanejma. Takže TDičkář, nechť srovnává svůj mazut s TSI stejnýho počtu válců a stejnýho, nebo nejbližšího obsahu.

_________________
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
p32



Založen: Jan 13, 2007
Příspěvky: 15562
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: pá září 09 2016, 6:47    Předmět: Citovat

MetalGod napsal(a):
Abych furt nehaněl dehťáky - když jsem jezdíval ještě s filckou 1.9D (47kW, atmosféra, nepřímej vstřik), tak to mělo jednu výhodu - když se mi někdo lepil na prdel, tak stačilo sešlápnout spojku a zvednout otáčky nad 4000ot./min. (maximum 4700ot./min.) - z komína začaly lítat saze.

To nakonec dělají všechny škodovky na naftu kromě těch asi půl roku starých a ani nemusej moc túrovat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
fero_b



Založen: May 17, 2004
Příspěvky: 582
Bydliště: Kosice

PříspěvekZaslal: pá září 09 2016, 8:23    Předmět: Citovat

ozaj by som chcel poznat objektivnu statistiku kolko nafty spalia celosvetovo disle v osobnych autach vs "nakladna + lodna doprava". Myslim ze pre nakladnu a lodnu prepravu nie je ina alternativa ako diesel. Tak ci si tuna nejaki ekoteroristi len neprihrievaju svoju polievocku.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 34078
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: pá září 09 2016, 8:54    Předmět: Citovat

Rozdiel je v tom, ze tie lode ti nesmrdia v centre mesta.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MetalGod



Založen: May 30, 2006
Příspěvky: 6558
Bydliště: Seč

PříspěvekZaslal: pá září 09 2016, 9:15    Předmět: Citovat

p32: Leckterý (a nejen škodofky) to dělaj v celým rozsahu otáček, kdy maj zalepený sání nEGR ventilem - nejede to (to nejelo ani předtím), nechce to jít do otáček, chlastá to jak мужик, z vejfuku se linou mikromigranti.
_________________
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sandal



Založen: May 22, 2006
Příspěvky: 2578
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

PříspěvekZaslal: pá září 09 2016, 9:48    Předmět: Citovat

fero_b napsal(a):
ozaj by som chcel poznat objektivnu statistiku kolko nafty spalia celosvetovo disle v osobnych autach vs "nakladna + lodna doprava".

Myslim že v osobácích oproti průmyslu se spálí úplný h.ovno.
Nejvíc asi lodě a pak zemědělci.Tam to teče proudem.Třeba traktor Case 250 v orbě si v našich podmínkách veme za den 350l nafty.Kombajn Claas Lexion 760 si spapá i 800l nafty za den.Teď si vemte že každej kousek naší republiky se obdělává a to všechno stojí naftu.

_________________
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6577
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: pá září 09 2016, 10:39    Předmět: Citovat

Na čtvrtině stojí soláry. Ty tomu ulehčí:-))
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6577
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: pá září 09 2016, 10:41    Předmět: Citovat

Co letadla? Z toho kerosinovýho hnusu taky asi něco vyletí. A tisíce tun denně.
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MetalGod



Založen: May 30, 2006
Příspěvky: 6558
Bydliště: Seč

PříspěvekZaslal: pá září 09 2016, 10:58    Předmět: Citovat

Jo. Chemtrails Právník!
Very Happy

_________________
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další
Strana 2 z 10

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.22 sekund