Založen: Jan 04, 2010 Příspěvky: 1180 Bydliště: Praha, Teplice
Zaslal: ne únor 07 2016, 23:22 Předmět:
A ta pojistka vyletí hned, nebo jen někdy?
A opravdu nejsou v cestě ještě jiné konektory? Většina aut mívá třeba zadní část přes nějaké spojovací místo. I když dneska se snaží toho mít co nejméně....
Založen: Dec 20, 2007 Příspěvky: 1249 Bydliště: Chýnov - to je kousek od Tábora
Zaslal: po únor 08 2016, 8:45 Předmět:
Jen pro inspiraci, AR č.5/1980 vyšel návod na proudovou sondu na hledání zkratů v TTL obvodech. Princip je takový, že se tam pouští proud v řádu mA při max. 5V.
Bude to asi babračka,ale najistejšie by bolo to miesto skratu fyzicky nájsť a tam to náležite opraviť aby nedošlo k väčším škodám.Tých káblov tam môže byť poškodených viac.
Najskôr to bude v mieste ,kde dochádza k pohybu kábl.zväzkov vplyvom pruženia - prechod kabína - šasi.
Skús ísť od zadu - od svetla po zväzku ku kabíne....je tam toho menej ako vpredu
Založen: Jan 04, 2010 Příspěvky: 1180 Bydliště: Praha, Teplice
Zaslal: po únor 08 2016, 14:35 Předmět:
BOBOBO napsal(a):
Odbočky ve svazcích jsou běžnou záležitostí .
Odbočka ze svazku může být bez konektoru a tu jsem na mysli neměl.
humr napsal(a):
vyletí hned a v rámu jsem žádnou svorkovnici nenašel v tomhle měli němci rozum teda pokud neschovali nějakou odbočku do svazku
Ty přepojovací svorkovnice bývají ve schématech, jestli ho máš. A nebývá to nakreslené na jednom místě, ale jeden konektor může být rozkreslený i na několika stránkách. A jenom lepší schémata pak mají ten konektor ještě jednou nakreslený vcelku.
To co někdo píše výše - projít nejdřív všechny přechody kastle/něco je nejlepší. A vůbec bych se nebál třeba někde napíchnout izolaci a zjistit, kam až teče proud a tím ten zkrat lokalizovat. Samozřejmě více košer je jít po těch propojovacích konektorech.
Jestliže ta pojistka vylítne hned, tak je zkrat asi opravdu natvrdo a paradoxně se bude lépe hledat. S tou žárovkou místo pojistky už to někdo zmiňoval.
dnes jsem se k tomu nedostal řešil jsem jinej špek Iveco eurocargo všechna světla svítí do doby než se nastartuje motor pak se vypnou boční pozičky a půlka obrysovek vzadu a světla ovládá řidící jednotka podvozku do ní jsem se s diagnostikou nedostal U MB si akorád najdu místo kam je zapojená zásuvka a pak stejně budu muset ten svazek rozdělat hlavně mě taky zajímá jak tam ti němci vyřešily kostry ten zkrat asi bude u místa kde se ve svazku napojujou
Jimmi2 u těhle potvor máš jistotu v tom že když napíchneš izolaci tak máš do půl roku problém s uhnilím vodičem. Naštěstí to vypadá tak že odbočky tam asi nebudou protože boční a přední obrysovky jsou napojený do jiných konektorů
dnes mi řekli že tam ještě nejde blinkr to oznámili docela brzo u toho ale bude schnilej drát přerušenej bude hodně blízko toho místa co zkratuje a po tom co mi řekl že tam mam zapojit klemu ze zásuvky jsem ho poslal někam tak takovou prasárnu opravdu dělat nehodlám
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.