Založen: Jul 27, 2004 Příspěvky: 4497 Bydliště: 25km na západ od Prahy
Zaslal: čt prosinec 10 2015, 18:51 Předmět:
PixelOrgy napsal(a):
...Pockej, se nas*ru a taky ho mit nebudu ... cely EGR i shadicema poleti do popelnice a bude klid
Já mám EGR zaslepený a ECU nic nehlásí. Všechny hadice jsou tam kde mají být, jen mezi EGR a místo kde je přišroubovaný přibyla podložka z konzervového plechu, kde jaksi není žádná díra pro spaliny. Auto jede líp, nic se v sání nezasírá a ani na emisích není problém. _________________ Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.
no je fakt, ze v ramci testovani muzu obe EGR zaslepit, a zkusit to tak, jestli bude ECU protestovat. To je me jasny, ze to emisema projde, je to jen kurvitko
Založen: Jan 19, 2005 Příspěvky: 3377 Bydliště: Haná / N.J.
Zaslal: čt prosinec 10 2015, 21:21 Předmět:
Ten konzervovej plech drží? Kolega říkal, že mu kdysi dovezli auto se záslepkou z měděného plechu a prý díra vystřižená úplně ukázkově dle průměru potrubí.
Takže já sem na záslepku použil nějaký nerez cca 1,2mm
Založen: Jul 27, 2004 Příspěvky: 4497 Bydliště: 25km na západ od Prahy
Zaslal: čt prosinec 10 2015, 21:31 Předmět:
Zatím drží, ale rozebírat to kvůli kontrole nebudu. Teď je na to na parkovišti zima. Ale třeba měděný plech není úplně ideální a možná to byla nějaká předválečná konzerva. _________________ Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6566 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: čt prosinec 10 2015, 22:35 Předmět:
To je strašná zhovadilost. Nevěděl jsem, že to máš, Orgi. Tyhle hrůzy se mi vyhnuli, mimo vanos, vysoká provozní teplota, elektronická klapka (ta motor zabije nejvíc) a sekundární vzduchová pumpa, ale to je jenom sranda. Ale líbí se mi ty kecy o zápisu čipování, čipované auto je neschopné provozu atd. Nejhorší ale bude možnost sebrání techničáku, pokud to projde. Pro některé bude asi lepší řidičák a techničák vůbec nevozit:-)))
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32013 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá prosinec 11 2015, 8:36 Předmět:
PixelOrgy napsal(a):
VIF pouzivam taky, ale jak rikas, kdo vi, co se s tim autem delo predtim, nez jsem ho koupil ze....
btw (Ekkare) co mas za auto, ze nemas jeste EGR? Pockej, se nas*ru a taky ho mit nebudu ... cely EGR i shadicema poleti do popelnice a bude klid
Roomstera 2007, motor BXW obsah 1,4 16V 63kW benzín, 5x uložená klika, bez turba, bez nEGRa a podobnejch kurvítek - dneska jsem s ním prošel STKčkem jak ohřátej nůž máslem. Najeto něco malinko přes 70 tkm. A je zajímavý, že třeba kamarád má kombíkovou fábuliji 1,2HTP tuším ročník 2000 - a ta nEGRa má, zatímco já ho na ročníku 2007 UŽ nemám - stejně jako ho nemají pozdější verze haťapky, i když proti té verzi MY2000 plní €uro4 a ty poslední dokonce €uro5 i bez nEGRa ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Tak to je rychta palivovej filtr... Nakadah, bacha, za vymontovanej filtr oleje ti seberou i rodnej list...
TAKJAN, tak to ja mam vsechny tyhle vychytavky pekne pohromade. Jediny co chybi je DPF. Modifikacim se ovsem nebranim, ale ta sekundarni pumpa je bohuzel potreba, bez ni nefunguje ta variabilni geometrie sani, a kupodivu je to celkem poznat. Nejhorsi je, ze kdyz jsem to auto koupi, ty podtlakovy hadice se doslova drolily v prstech. Asi spatna volba materialu.
Nejvetsi pomsta za celou dobu byla jakasi trubka od servo pumpy. Udelala se v ni dirka (nechapu jak) a muselo se dolivat. Samozrejme ta trubka (ne hadice, trubka) vedla od pumpy k posilovaci schovana za pruzinou - asi si dovedete predstavit cca 2 hodiny jezka v kleci clovek si aspon zopakuje slovni zasobu
Jeste lepsi vyssi level nez ciptuning je powerbox nebo jak se to jmenuje. Jednou jsem to videl live, kolega si to koupil a namontoval na chudaka 530d e39 Byla to krabicka, kterou zapojil mezi snimac tlaku na railu a ten puvodni kabel. Vysledek byl, ze asi za 2 mesice shorel vstrikovac
Pry to ale jelo lip, a vstrikovac by shorel stejne i bez toho...
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6566 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: pá prosinec 11 2015, 13:22 Předmět:
Já zas nemám variabilním sání (u toho obsahu je to asi jedno). Ta pumpa mi běží jen chvilku po studeném startu, aby přebytek benzínu v katalizátoru shořel a kat se ohřál. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Sekundarni pumpa se zapina, kdyz vyleze tlak podtlakove casti nad nejakou mez, a zapina se automaticky po startu motoru, ze stejnyho duvodu jako u tebe.
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6566 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: pá prosinec 11 2015, 17:17 Předmět:
Koukám, že BMW to odfláklo vůči audi. Třístupňové, to se vyblbnuli. Taky rozvod vypadá chytřejší. A motronic máme stejnej. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.