Založen: Jan 04, 2010 Příspěvky: 1180 Bydliště: Praha, Teplice
Zaslal: pá srpen 30 2013, 1:17 Předmět:
Tenhle peugeot má ještě cívku-rozdělovač-kabely-svíčky, nebo má cívky přímo u svíček....?
Mně tohle kdysi dělaly zapalovací kabely. Moc jsem tomu nevěřil, tak jsem je za chodu motoru zkusil "prohrábnout" a dostal jsem pecku jako nikdy. Pak jsem je vyměnil a byl klid.
Cívky přímo u svíček tohle někdy dělají taky, jsou hodně tepelně namáhané a tak občas odchází.
Ja resil obcasne skubnuti motoru, ale naopak pri vyssich otackach. Problem byl prechodovej odpor na kostru.
Je spis chyba spojena vylozene s nizkyma RPM, nebo spis s provozem studenyho motoru?
Zameril bych se na zapalovaci civky a privody k nim. nema nejaka civka malou mezeru kolem zaliti nebo prasklinu? Pak natahne vlhkost...
Zkus i zkontrolovat MAF senzor, je v nem takova struna co se za provozu nahriva, mrkni jestli neni obalena bordelem.
Jeste me napada EGR ventil, nekouri se ti z toho trosku vic kdyz to blbne? nevsiml sis?
Jeste me napada drhnouci ventil...
Myslim, ze pokud to spatne zpaluje valec, muzes si zlikvidovat kat. asi bych to odstavil dokud se to nevyresi.
Založen: Dec 02, 2007 Příspěvky: 1351 Bydliště: 742 58
Zaslal: so srpen 31 2013, 12:45 Předmět:
MAF senzor jsem si půjčil z jiného,tím to není.Všechny pojistky a spoje v pojistkovce u motoru jsem vyčistil a promazal kontaktní vazelínou.Taktéž konektory od lambda sond.Pak se vymazaly chyby a jel jsem to testnout.Už to vypadalo super,auto asi 15km jelo bezvadně.Po trochu rychlejším rozjezdu na křižovatce zase cuklo a svítí diagnostika.
Zapalování je ok,je tam lišta,bez káblů,nasadí se přímo na svíčky.Je tam electrifil,kdysi montovali cívky sagem a ty byly poruchové Ale to bylo taky vyloučeno,kolega mi cívku půjčil.
Kompresi jsem ještě neměřil,snad se k tomu dostanu příští týden.
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: po září 02 2013, 15:37 Předmět:
A ten rozvoďák jsi taky zkontroloval, jestli sedí značky a není jak žvejkačka? Já vím, že tomu moc nevěříš, ale já jsem to zažil u Citroenu. _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.