Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Výroba štartovacky automobilov
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Svářečky, UPS, nabíječe, měniče, zdroje, trafa a další
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
PavelFF



Založen: Feb 18, 2008
Příspěvky: 5033
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt únor 09 2012, 23:03    Předmět: Citovat

A k čemu by ti to bylo?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dodik



Založen: Nov 26, 2008
Příspěvky: 198

PříspěvekZaslal: čt únor 09 2012, 23:41    Předmět: Citovat

co teraz konkretne myslis?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PavelFF



Založen: Feb 18, 2008
Příspěvky: 5033
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: pá únor 10 2012, 0:06    Předmět: Citovat

No myslel jsem původně proč bys chtěl fázově regulovat napětí pro spouštění motoru? Ale teď zjišťuji, že efektivní napětí 16V je asi fakt hodně. Jak píše Habesan. To by nemuselo udělat autu dobře.

Jenže fázové řízení 16Vef stejně nesníží velikost špičky - tedy sníží, ale až od poloviny půlvlny dolů a to už zas bude moc malá střední hodnota.

Měla by tam ještě být k tyristorům tlumivka jako vyhlazovač proudu a napětí.

"Antiparalelně" zapojené tyristory myslíš jak?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18692
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: pá únor 10 2012, 7:40    Předmět: Citovat

Vůbec bych se toho nebál . Úbytek vždy na dvou diodách , kabelech , svorkách . Jde jen o to aby v autě byla vždy zapojena i ta vybitá baterka a spuštění startovacího zdroje seplo po spuštění startování a bylo vypnuto pokud možno před vypnutím startování .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kulikus



Založen: Dec 10, 2009
Příspěvky: 2730

PříspěvekZaslal: pá únor 10 2012, 10:40    Předmět: Citovat

Muzes tam dat delic pro sledovani zateze. Pri startovani poklesne napeti na delici, elektronika vyhodnoti a sepne stykac a ubytky na diodach a kabelech, prip tlumivce, to snizej na pripustných 17V
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18692
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: pá únor 10 2012, 10:43    Předmět: Citovat

To je všechno špatně , ty musiš mít nejvíc síly v tom prvním okamžiku .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
procesor



Založen: Oct 02, 2009
Příspěvky: 5286
Bydliště: PO

PříspěvekZaslal: pá únor 10 2012, 11:18    Předmět: Citovat

pajosek2 napsal(a):
To je zajímavé,že to,co se dříve vyřešilo klikou vyvedenou z motoru


Dávno, dávno, sa kľukou natočil Spartak, potom sa teplá voda zalievala. Fridex sa ani nepoznal. Na chladiči dole bol vypúšťací kohút, po jazde voda von.
Baterka vydržala aj cez 12 rokou.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18692
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: pá únor 10 2012, 11:31    Předmět: Citovat

Nwm , jestli jsi to , procesore , zažil , ale já měl a provozoval M408 . Přes zimu , jelikož jsem parkoval venku , jsem natáčel jen klikou . Jenom jsem ji trochu oproti původní zpevnil .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32085
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: pá únor 10 2012, 12:39    Předmět: Citovat

Myslím že jem o pár pátků mladší než Bořek, ale Oktávii na kliku jsem taky používal - "nějakým záhadným" způsobem se nám přikulila do rodiny a po pár měsících zase putovala dál - a vzhledem k mizerným kompresím a starý baterii byla klika v permanenci... Ale stejně na ten startovací vozejk jsou nejlepší 4 autobaterky paralelně a startovací kabely z lan od svářečky - je to bezpečnější než jakékoliv trafo adaptované amatérsky...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
rezis



Založen: Nov 17, 2005
Příspěvky: 5232

PříspěvekZaslal: pá únor 10 2012, 13:26    Předmět: Citovat

Na kliku jsem startoval Moskviče. Šel hezky.
Jen nedovedu si představit protočit klikou motor co 2.3D co mám v traktoru.
Wink
To prostě nejde, a stejně když nemáš švih tak ten diesel na tebe sere.

_________________
Internet - metla lidstva
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18692
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: pá únor 10 2012, 13:59    Předmět: Citovat

Točily se V3S !!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Killroy
Moderátor


Založen: Dec 08, 2007
Příspěvky: 4214
Bydliště: Plzeňsko

PříspěvekZaslal: pá únor 10 2012, 14:00    Předmět: Citovat

rezis napsal(a):
Na kliku jsem startoval Moskviče. Šel hezky.

Já taky. Měl jsem tohohle Ragulina M-403.



m403.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  m403.jpg
 Velikost:  22.45 kB
 Staženo:  45 krát

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
helios



Založen: Aug 08, 2007
Příspěvky: 2914
Bydliště: Tryskáčovo na Záhorí.

PříspěvekZaslal: pá únor 10 2012, 14:23    Předmět: Citovat

Ja som mal 412-ku Moskála. Kľukou natočiť šiel, ale keď pri tom motor kopol naspäť, bola to riadna pecka, raz sa mi kľuka vytrhla z ruky a to bolelo... Shocked
_________________
Keď Vám hodia pod nohy polená, zakúrte s nimi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Atlan



Založen: May 10, 2004
Příspěvky: 4511
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: pá únor 10 2012, 14:29    Předmět: Citovat

Tak tak ked sa to nevie tak je to velmi neprijemne, hlavne taku 1500 ladu klukov startovat. A to je problem odvit tych par zavitov ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TomasX



Založen: Aug 12, 2005
Příspěvky: 639

PříspěvekZaslal: pá únor 10 2012, 18:45    Předmět: Citovat

Pánové nechci vam do toho moc kecat Cool , ale T148, V3S, 1000MB a traktor jsou poslední motory kam bych to připojil. Wink
K elektrice současných aut bych se s tím ani nepřiblížil. Cry
Umím si představit co z takového "startovače" poleze za hrůzu při zatěžování startérem. To by se nemuselo líbit elektronice ve startovaném autě.

_________________
Machr jsme každý, ovšem vždy v oboru někoho druhého ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Svářečky, UPS, nabíječe, měniče, zdroje, trafa a další Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 2 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.18 sekund