Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Rádio 5000 RDS (Ford Fiesta) zapojení
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Autorádia
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
pepe363



Založen: Aug 30, 2009
Příspěvky: 173

PříspěvekZaslal: po leden 10 2011, 22:24    Předmět: Citovat

Audioprocesor s MONO vstupem je 70040AB (TDA7432). Problém je, že se s mono asi nespokojim.. Asi to dopadne tak, že najdu FM stereo vstupy, který překlenu jackem pro připojení externího zdroje zvuku.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Milan_F



Založen: Oct 03, 2005
Příspěvky: 1548
Bydliště: nedaleko Humpolce

PříspěvekZaslal: po leden 10 2011, 22:50    Předmět: Citovat

Pokud jseš takto náročnej, nic jinýho nezbude Smile Sleduj tedy pin 12 nebo 13, resp. 6 nebo 7 audioprocesoru, který z nich jdou do tý plechový škatule.
Mohl by jsi sem hodit foto desky z Tvýho rádia. Mám taky v Mondeu 5000RDS eon ale s procesorem 70005EH.

Taky jsem měl v plánu zbastlit do rádia vstup, ale pak jsem to vyřešil koupí transmitteru. Kvalita nic moc, ale na ty zmršený MP3 to do auta stačí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pepe363



Založen: Aug 30, 2009
Příspěvky: 173

PříspěvekZaslal: po leden 10 2011, 23:09    Předmět: Citovat

foto sem brzy dám, jen co udělám kvalitní foto. Piny 12 a 13 jsem sledoval, a právě že jdou do konektoru pro CD měnič. nechápu to.. ten procesor má dvojí stereo vstup, a oba jdou do CD...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Milan_F



Založen: Oct 03, 2005
Příspěvky: 1548
Bydliště: nedaleko Humpolce

PříspěvekZaslal: po leden 10 2011, 23:33    Předmět: Citovat

Do konektoru měniče by měli jít piny 5, 10 a 11


tda7342_.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  tda7342_.jpg
 Velikost:  76.78 kB
 Staženo:  237 krát


tda7342.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  tda7342.jpg
 Velikost:  128.67 kB
 Staženo:  230 krát

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Habesan



Založen: Jan 12, 2009
Příspěvky: 7105
Bydliště: Plzeňsko

PříspěvekZaslal: út leden 11 2011, 7:56    Předmět: Citovat

pepe363 napsal(a):
A v čem konkrétně je tak špatná ?

Nikdy netahej za kliku, pokud nemáš jistotu, že je odemčeno, nebo se ti přetrhají pérka v zámcích, a polezeš do auta kufrem.
Špatně se s tím parkuje.
Do kufru se vejdou pouze tři basy piva.

Na zadním sedadle se chlap střední postavy dotýká hlavou stropu.
Když vepředu nědo sedí, není vzadu místo pro nohy.
Když vzadu někdo sedí, není vepředu místo pro nohy.

V motorovém prostoru není žádné volné místo. Žhavicí svíčky je problém najít, natož vyměnit.
Při výměně žárovky musíš sundat masku a odšroubovat levý reflektor. Pravý se dá zvládnout bez šroubování.

Netopí to.
Odchází ruční brzda.

Demontáž rezervy zpod kufru je kapitola sama pro sebe... A při montáži mi obvykle dvakrát upadne.

Na zbytek si teď nevzpomenu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
pepe363



Založen: Aug 30, 2009
Příspěvky: 173

PříspěvekZaslal: út leden 11 2011, 18:35    Předmět: Citovat

Tak to jsou krásné důvody, hlavně jenom to, že pobere jenom tři basy piva =) Ano, souhlasím, že na zadních sedačkách není mnoho místa pro hlavu, ale auto je zamýšlené jen pro mě a mou přítelkyni... občas bude auto plné. Jako rodinné auto to vhodné není, to je pravda. Ale mě to topí bez problému, takže to bude chyba asi jinde =)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pepe363



Založen: Aug 30, 2009
Příspěvky: 173

PříspěvekZaslal: út leden 11 2011, 19:06    Předmět: Citovat

Milan_F napsal(a):
Do konektoru měniče by měli jít piny 5, 10 a 11


Ano, všechny 3 piny míří do konektoru pro CD měnič, dále tam také vedou piny 6 a 12.

Pin 7 a 13 míří do sady kondenzátorů těsně vedle brouka pro kazetovou mechaniku. Takže ještě odposlouchám jestli tam je vážně signál z brouka pro kazetovou mechaniku, a pokud ano, bude nejlepší cestu přerušit a nahradit svým zdrojem. Pokud to takto vyjde, bude to mnohem lepší, protože ta VF část je vážně nedobytná. A to, že budu muset zasunout kazetu mi vadit nebude =)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Milan_F



Založen: Oct 03, 2005
Příspěvky: 1548
Bydliště: nedaleko Humpolce

PříspěvekZaslal: út leden 11 2011, 20:39    Předmět: Citovat

To je divný. Co by tam dělali? To se mi nezdá, vem to šlusmetrem.

Habesan: samý pádný důvody... to dá rozum že v takovymhle prckovy neni prostor pro 4 chlapy. Na to je snad kombík nebo něco ještě většího. A že se musí při výměně žárovky vyndat přední světlomet, z toho si nic nedělej. U některých vozů (Ochcávka, Mondeo a další) je to oficiální postup při výměně žárovky. Ono je to i rychlejší, jen to chce mit správnej vercajk u sebe a natrénovat si to.


Naposledy upravil Milan_F dne út leden 11 2011, 20:51, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pepe363



Založen: Aug 30, 2009
Příspěvky: 173

PříspěvekZaslal: út leden 11 2011, 20:48    Předmět: Citovat

Proměřoval jsem to =)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Milan_F



Založen: Oct 03, 2005
Příspěvky: 1548
Bydliště: nedaleko Humpolce

PříspěvekZaslal: út leden 11 2011, 20:53    Předmět: Citovat

Tak to těžko říct, jak to soudruzi z Visteonu mysleli....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Habesan



Založen: Jan 12, 2009
Příspěvky: 7105
Bydliště: Plzeňsko

PříspěvekZaslal: st leden 12 2011, 6:53    Předmět: Citovat

Jsem zvědavý, jak obhájíte ta pérka v zámcích...

pepe363 napsal(a):
jen pro mě a mou přítelkyni

Tohle auto je totiž plné už se dvěma osobami.

Milan_F napsal(a):
Ono je to i rychlejší,

Tady je to to taky oficiální postup. Ale jak mi teda vysvětlíš, že výměnu žárovky v pravém reflektoru mám hotovou rychleji?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 34080
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: st leden 12 2011, 8:56    Předmět: Citovat

Tak si kup Renault, ten "jednoducho" pri vymene ziarovky das na zdvihak, odmontujes naraznik...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Milan_F



Založen: Oct 03, 2005
Příspěvky: 1548
Bydliště: nedaleko Humpolce

PříspěvekZaslal: st leden 12 2011, 22:11    Předmět: Citovat

Habesan: No když pravý světlo nemusíš vyndavat, tak dá snad rozum. že je to rychlejší než s demontáží. Pokoušel jsem měnil žárovku v L světle bez demontáže a dopadlo to vžycky tak, že se mi to nepovedlo. No než abych se s tim drbal, koupil jsem si torx šroubovák a nacvičil si vyndavání světla...
A ještě mi vysvětli, proč sis pořídil auto který Ti nevyhovuje? Nebo si snad taky kupuješ boty o dvě čísla menší?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32088
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: st leden 12 2011, 22:30    Předmět: Citovat

Habesan napsal(a):

...
...
Na zadním sedadle se chlap střední postavy dotýká hlavou stropu.
Když vepředu nědo sedí, není vzadu místo pro nohy.
Když vzadu někdo sedí, není vepředu místo pro nohy.

...
...

Tohle sedí třeba i na Fóbiji - minimálně na jedničkovou (do roku výroby 2007). A to s tou demontáží rezervy zpod auta - to je jak vystřižené z popisu šádyny Š120 - tam bývala rezerva taky pod kufrem - naneštěstí to bylo ještě vepředu, takže jakýkoliv pokus o vyndání rezervy končil člověk zas*anej jak jetelina... A taky netopila. Respektive dlouho trvalo, než začala topit. Celé to vypadá, jako by Fiesta byla sbírka nectností, ale Ty už si nepamatuješ, že světlomet se vyndával při výměně žárovky i u šáde nebo i u stovky a "embéčka" alias "tisícovky"? A že teprve od faceliftu šádyny v roce 1980 se vyndáním a zpětnou montáží po výměně žárovky nezrušilo nastavení sklonu světla? Já Ti nechci Tvůj názor vyvracet, ale uvědom si, že podobně blbě se dělá údržba na spoustě dalších aut...

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Habesan



Založen: Jan 12, 2009
Příspěvky: 7105
Bydliště: Plzeňsko

PříspěvekZaslal: čt leden 13 2011, 7:14    Předmět: Citovat

Ten Renault je doufám Clio, ten ale kladu na stejnou úroveň s Fiestou, Fábií a jinými "pojízdnými kabelkami". Mylně jsme se domnívali, že malé auto bude mít menší spotřebu, a půjde snáz zaparkovat. Už nikdy malé auto!

Mégane, nebo Octavia má snad také své nectnosti, ale doufám, že nejsou spojeny s nedostatkem prostoru.

Šáde nepamatuju, protože táta měl Žigulíka, auto které v zimě startuje lépe než v létě.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Autorádia Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.18 sekund