Potrebuješ motor minimálne 200W. (300W by bolo lepšie).
Dnes sa dá kúpiť už aj nábojové dynamo (priamo do náboja kolesa - odpadajú prevody), neviem však aký má výkon. Bolo by možné ho použiť ako motor, iba neviem či postačuje výkon. Je treba preveriť. Bolo by to ideálne riešenie.
Ináč čo som videl bicykle na baterky, mali ozubené koleso a reťaz.
Založen: Dec 02, 2006 Příspěvky: 762 Bydliště: Komárno
Zaslal: po březen 12 2007, 19:38 Předmět:
a aky vykon maju motory na stierace?Popripade v akyh nastrojoch/pristrojoch by sa dali najst taketo 300-400 W motory?Mozno na 230V by to nebol problem ale na 12 V take silne motory... _________________ Vsetko co sa da pokazit sa raz pokazi.
a aky vykon maju motory na stierace?Popripade v akyh nastrojoch/pristrojoch by sa dali najst taketo 300-400 W motory?Mozno na 230V by to nebol problem ale na 12 V take silne motory...
Na 230-Voltové motory zabudni. Zožen niečo na 12V alebo na 24V.
Založen: Apr 25, 2005 Příspěvky: 488 Bydliště: Spišská Belá
Zaslal: po březen 12 2007, 20:52 Předmět:
MOtor na stierac nema potrebny vykon, aj ked ta laka mozno ta prevodovka v nich. Vhodnejsi by mohol byt motor z kurenia alebo vetrak za chladicom pripadne dva rovnake paralelne. Tiez som uvazoval nad dynamom zo starsich modelov, alebo aj alternatorom, ale tam by bol potrebny striedac, okrem toho oba nemaju permanentny magnet, co su dalsie straty naviac(potrebuju budenie).
Založen: Dec 02, 2006 Příspěvky: 762 Bydliště: Komárno
Zaslal: út březen 13 2007, 18:19 Předmět:
no tak ale ujasnime :ludia tu pisali ze treba minimalne 200-300W motor.Vy mi tu nukate motory o vykone 50-60 W.Ja som si kupil motor 230V-50W a hovorite ze je slaby.A teraz nevravim o stratych lebo da sa vyrobit menic o ucinnosti vacsej ako 98 percent co nie su az take velke straty.Takze teraz co: dynamo alebo nieco ine?A mne nezalezi na stratach lebo tie budu vzdy a daju sa vynahradit ciastocne dynamom... _________________ Vsetko co sa da pokazit sa raz pokazi.
nevím proč chceš řešit pracně a diletantsky něco, co zmíněný Cyclestar dodává jako stavebnicovou řadu různých výkonů i s mechanickým a elektrickým příslušenstvím.
Založen: Dec 02, 2006 Příspěvky: 762 Bydliště: Komárno
Zaslal: út březen 13 2007, 20:33 Předmět:
uz vidim jak si doma navijam 300W motor.Mne ide o to ten motor zohnat ale nemam sajnu v akych zariadeniach by som to mohol najst.V pracke? _________________ Vsetko co sa da pokazit sa raz pokazi.
Neviem, kde by sa dal u nás zohnať takýto potrebný js. motor, ale predávajú sa u nás tie čínske kolobežky, skútre a dokonca aj bicykle na baterky. Niekoľko takých mi už prešlo cez ruky, a všetky majú js motor cca 200W až 400W. Tie najlacnejšie sa dajú kúpiť už za 1500Sk. Koľko môže stáť potom takýto motor? Veď len baterky do neho stoja minimálne 800Sk. Viem že je to čínsky výrobok, ale možno ak by si dal inzerát, že kúpiš pokazenú kolobežku na baterky, so zničenými baterkami, zničeným regulátorom a s dobrým motorom?
Založen: Apr 25, 2005 Příspěvky: 488 Bydliště: Spišská Belá
Zaslal: út březen 13 2007, 22:08 Předmět:
Neviem presne kolko ma motor kurenia zo skodovky, ale vo Fiate Tipo ma okolo 250W, lebo zere cez 20A. Mozno este viacej ma ten vpredu za chladicom, lebo ked zapina tak je to dost poznat na napati palubnej siete.
V skodovke to bude urcite menej. Co sa tyka tych "orginalnych" cyklomotorov, tak to je podla mna nenormalna zlodejina.
Založen: Feb 28, 2006 Příspěvky: 1816 Bydliště: SK, Liptov/Tekov
Zaslal: st březen 14 2007, 9:18 Předmět:
Skusim pozriet na stiky motorov stieracov, ventilatora a chladica na Skodovke,lenze motory na ventilatore a chladici boli dost vysokootackove . Neskusal si nejake vrakovisko? S1000 a prve serie S100 mali 300W dynamo.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3Další
Strana 2 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.