Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Auto pro začátečníka
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
forbidden



Založen: Feb 14, 2005
Příspěvky: 9006
Bydliště: Brno (JN89GF)

PříspěvekZaslal: pá leden 13 2012, 23:35    Předmět: Citovat

Jirka napsal(a):
Hm, to je zajímavý, já už neviděl na silnici odstavený porouchaný auto, ani nepamatuju. (narozdíl od bouraček)

To já v Brně vidím minimálně jedno do měsíce, mimo Brno ani tak ne, zajímavý.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Philip_Fry



Založen: Sep 01, 2010
Příspěvky: 1538
Bydliště: Trutnov

PříspěvekZaslal: so leden 14 2012, 12:47    Předmět: Citovat

EKKAR napsal(a):

rnbw napsal(a):
Zalezi od toho, ci je ten moderny motor francuzsky alebo japonsky Laughing
TESAT!!!!


Ano, tesat ! Protože například jednou z největších slabin francouzského Renaultu Espace je japonský motor Isuzu, prodávaný jako 3.0dCi Very Happy

Já tvrdím, že si člověk nevybere, protože v důsledku globalizace se počet dodavatelů dílů do automobilového průmyslu výrazně zmenšil a tak můžete potkat shodné díly na různých autech napříč značkami. A ani s těmi Japonci to zdaleka není tak růžové, jak si spousta lidí myslí, viz třeba Toyota, které dosáhla pověsti jedné z nejspolehlivějších značek díky tomu, že zatajovala spoustu výrobních malérů, na jejichž řešení ostatní výrobci pořádali svolávací akce.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kewin



Založen: Sep 21, 2008
Příspěvky: 466
Bydliště: Jižní Morava....

PříspěvekZaslal: so leden 14 2012, 13:43    Předmět: Citovat

nj proto řikam neni nad starou vyrobu motoru od škodovky poněvadž ty motory něco snesou viz moje prvni fačko po otci už za mně to mnělo lehce najeto přes 500 tis km bez nějake extra udržby nebyt totalni koroze karoserie a jeji krouceni a brzd tak jezdi dodneška asi motor furt jel dobře jak pila Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kewin



Založen: Sep 21, 2008
Příspěvky: 466
Bydliště: Jižní Morava....

PříspěvekZaslal: so leden 14 2012, 13:44    Předmět: Citovat

jinak čim v autě min nepotřebne elektroniky tim lepe někdy sou to hrozna skryta kurvitka Very Happy Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PvvS



Založen: Nov 25, 2008
Příspěvky: 464
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: so leden 14 2012, 16:49    Předmět: Citovat

Nemuzu si pomoct, ale kdyz vidim , jaky problemy maj lidi s novejsima autama (tedy hlavne fobie...), tak je mi lito ze ma stara felda je tak prorezla... Pres 300 000 km natoceny a motor stale v pohode. Akorat ten jeho obal je spatnej Smile).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kewin



Založen: Sep 21, 2008
Příspěvky: 466
Bydliště: Jižní Morava....

PříspěvekZaslal: so leden 14 2012, 20:25    Předmět: Citovat

no taky mam prahy na střibrnakovy KO ale jinak OK takže letos v letě to necham převařit Twisted Evil udělam spodek dutiny a zase bude na chvili pokoj Twisted Evil a hlavně si hlidat zadni kapsy a vždy aspon ostřiknout studenou vodou oplachnout od soli a pokud něco začne rezivět tak odrbat a patřičně ošetřit Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jirka



Založen: Jul 01, 2005
Příspěvky: 2031
Bydliště: zbídačený kraj

PříspěvekZaslal: so leden 14 2012, 21:30    Předmět: Citovat

PvvS: První ročníky Fabií mají přece motory MPI jako Feldy, nebo ne? A už tolik nereznou.
_________________
*****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Mysteri



Založen: Mar 12, 2008
Příspěvky: 2956
Bydliště: Považie - Vorošilovo

PříspěvekZaslal: ne leden 15 2012, 1:32    Předmět: Citovat

kewin napsal(a):
jinak čim v autě min nepotřebne elektroniky tim lepe někdy sou to hrozna skryta kurvitka Very Happy Laughing

Tak to plný súhlas. Jazdil som 8 rokov na OLCITe. Žiadný posilňovač riadenia, žiadné ABS. Vozil som so sebou indkučnú cievku, hlavu rozdeľovača, sviečku, karburátor. Keď mi tá tzv. rumunská pomsta počas cesty skolabovala, vždy som si ju do hodiny spojazdnil.
Teraz mám Fiestu IV. Pred vianocami som sa na nej skoro zabil, len preto, že mi v zákrute pri voľnobehu skapal motor. Posilňovač riadenia v tom momente samozrejme prestal fungovať a volantom nešlo točiť... Len tak-tak som minul múr. Závada skapatia motora bola v ,,motorovom PC".
P.S. Do tohto zážitku som žil v tom, že keď posilňovač riadenia skolabuje, tak ide točiť volantom aspoň na úrovni toho OLTCITa.....A, samozrejme, brzdy to isté....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kewin



Založen: Sep 21, 2008
Příspěvky: 466
Bydliště: Jižní Morava....

PříspěvekZaslal: ne leden 15 2012, 1:52    Předmět: Citovat

jo tatovo favo mně udělalo taky nepěkny žert na posilnovači brzd je hadice ktera je plastem naklapla v posilovači a pak vede zezadu za vstřikovač a hold se stalo že na polnačce vyskočilo a ztratilo a pak jsem potřeboval hamtnout na brzdy a skončil sem tak že sem vrazil do pangejtu na tom mostku vana kupodivu cela oko na tažne lano dole plus vypadlo hromada koroze a tuklej naraznik jinak OK vozik mohl mit tak 450 kg kameni Rolling Eyes naštěsti že se to stalo na polni cestě a ne někde jinde dom jsem z tim dojel ale jel jsem krokem a brzdil jsem motorem doma se to opravilo kusem zahradni hadice misto kolinka cca kousek o 10 cm kus toho do posilnovača a pak už OK ponaučeni na cely život je toto si hlidat a pokut je to koleno zhnile tak měnit neni to moc prace a pokaždy než vyjedu tak nastartuju a a kousek kupředu jen třeba samospadnem popojedu a šlapnu na brzdu no hold se chybama uči jinak řikam tatovo favo byl zlatej dělnik a idealni pracant do lesa a na občasne takove offroad prujezdy Laughing už je asi davno v hutich... Cry

Nevkládej odkazy na obrázky širší než 800px. Narušují formát stránky. Připojeno formou přílohy. Killroy



100_6887.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  100_6887.jpg
 Velikost:  148.79 kB
 Staženo:  71 krát


100_6918.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  100_6918.jpg
 Velikost:  127.58 kB
 Staženo:  73 krát

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Duvsan



Založen: Feb 21, 2009
Příspěvky: 5919
Bydliště: Okres Nitra

PříspěvekZaslal: pá leden 20 2012, 1:26    Předmět: Citovat

Mám podobného Favorita, len strieborná karoséria. Pri prejazde zatáčkou som omylom miesto 2-ky zaradil 4-ku a auto išlo ďalej. Pár krát som to dokonca rozbehol na 2-ke. Skrátka, znesie to všeličo. A, ako by som sa zo začiatku rád videl v skoro čomkoľvek inom, než vo Favorite, už som si naň tak zvykol, že skoro uvažujem, že ho dám zrenovovať.
Prepáčte OT
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PeteBurns
Zablokován


Založen: Oct 08, 2007
Příspěvky: 2578

PříspěvekZaslal: pá leden 20 2012, 2:30    Předmět: Citovat

Keď niekto povie, že si zvykol na pohon 4x4, tempomat, ABS-ko, vyhrievané sedačky a nezávislé kúrenie, to chápem, ale ked niekto povie, že si zvykol na favorita, to mi príde ako čierny humor Twisted Evil Hlavne teraz cez zimu by som si už od tých spomenutých kurvítiek veru nerád odvykal Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kewin



Založen: Sep 21, 2008
Příspěvky: 466
Bydliště: Jižní Morava....

PříspěvekZaslal: so leden 21 2012, 11:53    Předmět: Citovat

jo letos muj střibrnak dostane novy prahy opravu laku zadni tlumiče a jine předni rameno Cool a bude ještě fešak Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Strana 8 z 8

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.24 sekund