Zalezi od toho, ci je ten moderny motor francuzsky alebo japonsky
TESAT!!!!
Ano, tesat ! Protože například jednou z největších slabin francouzského Renaultu Espace je japonský motor Isuzu, prodávaný jako 3.0dCi
Já tvrdím, že si člověk nevybere, protože v důsledku globalizace se počet dodavatelů dílů do automobilového průmyslu výrazně zmenšil a tak můžete potkat shodné díly na různých autech napříč značkami. A ani s těmi Japonci to zdaleka není tak růžové, jak si spousta lidí myslí, viz třeba Toyota, které dosáhla pověsti jedné z nejspolehlivějších značek díky tomu, že zatajovala spoustu výrobních malérů, na jejichž řešení ostatní výrobci pořádali svolávací akce.
Založen: Sep 21, 2008 Příspěvky: 466 Bydliště: Jižní Morava....
Zaslal: so leden 14 2012, 13:43 Předmět:
nj proto řikam neni nad starou vyrobu motoru od škodovky poněvadž ty motory něco snesou viz moje prvni fačko po otci už za mně to mnělo lehce najeto přes 500 tis km bez nějake extra udržby nebyt totalni koroze karoserie a jeji krouceni a brzd tak jezdi dodneška asi motor furt jel dobře jak pila
Založen: Nov 25, 2008 Příspěvky: 464 Bydliště: Brno
Zaslal: so leden 14 2012, 16:49 Předmět:
Nemuzu si pomoct, ale kdyz vidim , jaky problemy maj lidi s novejsima autama (tedy hlavne fobie...), tak je mi lito ze ma stara felda je tak prorezla... Pres 300 000 km natoceny a motor stale v pohode. Akorat ten jeho obal je spatnej ).
Založen: Sep 21, 2008 Příspěvky: 466 Bydliště: Jižní Morava....
Zaslal: so leden 14 2012, 20:25 Předmět:
no taky mam prahy na střibrnakovy KO ale jinak OK takže letos v letě to necham převařit udělam spodek dutiny a zase bude na chvili pokoj a hlavně si hlidat zadni kapsy a vždy aspon ostřiknout studenou vodou oplachnout od soli a pokud něco začne rezivět tak odrbat a patřičně ošetřit
Založen: Mar 12, 2008 Příspěvky: 2956 Bydliště: Považie - Vorošilovo
Zaslal: ne leden 15 2012, 1:32 Předmět:
kewin napsal(a):
jinak čim v autě min nepotřebne elektroniky tim lepe někdy sou to hrozna skryta kurvitka
Tak to plný súhlas. Jazdil som 8 rokov na OLCITe. Žiadný posilňovač riadenia, žiadné ABS. Vozil som so sebou indkučnú cievku, hlavu rozdeľovača, sviečku, karburátor. Keď mi tá tzv. rumunská pomsta počas cesty skolabovala, vždy som si ju do hodiny spojazdnil.
Teraz mám Fiestu IV. Pred vianocami som sa na nej skoro zabil, len preto, že mi v zákrute pri voľnobehu skapal motor. Posilňovač riadenia v tom momente samozrejme prestal fungovať a volantom nešlo točiť... Len tak-tak som minul múr. Závada skapatia motora bola v ,,motorovom PC".
P.S. Do tohto zážitku som žil v tom, že keď posilňovač riadenia skolabuje, tak ide točiť volantom aspoň na úrovni toho OLTCITa.....A, samozrejme, brzdy to isté....
Založen: Sep 21, 2008 Příspěvky: 466 Bydliště: Jižní Morava....
Zaslal: ne leden 15 2012, 1:52 Předmět:
jo tatovo favo mně udělalo taky nepěkny žert na posilnovači brzd je hadice ktera je plastem naklapla v posilovači a pak vede zezadu za vstřikovač a hold se stalo že na polnačce vyskočilo a ztratilo a pak jsem potřeboval hamtnout na brzdy a skončil sem tak že sem vrazil do pangejtu na tom mostku vana kupodivu cela oko na tažne lano dole plus vypadlo hromada koroze a tuklej naraznik jinak OK vozik mohl mit tak 450 kg kameni naštěsti že se to stalo na polni cestě a ne někde jinde dom jsem z tim dojel ale jel jsem krokem a brzdil jsem motorem doma se to opravilo kusem zahradni hadice misto kolinka cca kousek o 10 cm kus toho do posilnovača a pak už OK ponaučeni na cely život je toto si hlidat a pokut je to koleno zhnile tak měnit neni to moc prace a pokaždy než vyjedu tak nastartuju a a kousek kupředu jen třeba samospadnem popojedu a šlapnu na brzdu no hold se chybama uči jinak řikam tatovo favo byl zlatej dělnik a idealni pracant do lesa a na občasne takove offroad prujezdy už je asi davno v hutich...
Nevkládej odkazy na obrázky širší než 800px. Narušují formát stránky. Připojeno formou přílohy. Killroy
Založen: Feb 21, 2009 Příspěvky: 5919 Bydliště: Okres Nitra
Zaslal: pá leden 20 2012, 1:26 Předmět:
Mám podobného Favorita, len strieborná karoséria. Pri prejazde zatáčkou som omylom miesto 2-ky zaradil 4-ku a auto išlo ďalej. Pár krát som to dokonca rozbehol na 2-ke. Skrátka, znesie to všeličo. A, ako by som sa zo začiatku rád videl v skoro čomkoľvek inom, než vo Favorite, už som si naň tak zvykol, že skoro uvažujem, že ho dám zrenovovať.
Prepáčte OT
Keď niekto povie, že si zvykol na pohon 4x4, tempomat, ABS-ko, vyhrievané sedačky a nezávislé kúrenie, to chápem, ale ked niekto povie, že si zvykol na favorita, to mi príde ako čierny humor Hlavne teraz cez zimu by som si už od tých spomenutých kurvítiek veru nerád odvykal
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Strana 8 z 8
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.