Založen: Mar 21, 2006 Příspěvky: 34073 Bydliště: Bratislava
Zaslal: po říjen 01 2018, 16:52 Předmět:
Na 4x4 nemusis mat tank. Moze to byt aj v malickom Subaru Justy. A ked mas blbe gumy, tak ti ani 4x4 nepomoze. Osobne vyskusane na tom Subaru, zaparkovat pozdlzne na zasnezenej ceste v kopci bol dost velky problem.
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: po říjen 01 2018, 17:13 Předmět:
Hele, když jsem měl maličkej předohrab Uno, nedělalo mi potíže jezdit v zimě po lese s károu dříví. Občas, když jsem projížděl dolíkem, jsem musel vozidlo rozhulit, aby mě setrvačnost dříví pomohla do kopce, ale pokaždý jsem se s nákladem dostal v pořádku domů.
Ve výsledku je úplně jedno, čím jedeš, když to umíš používat. Někomu nepomůže ani 4x4 spolu s desítkou asistentů.
P. S.: U škůdky byla výhoda motoru vzadu a pohonu na prdel jen při rozjezdu/pomalý jízdě, ale jinak? Samý nevýhody. Muselo se ohřívat 12.5l vody, takže než začala topit, pokud vůbec začala, to trvalo věčnost, no a když v zatáčce ustřelila oproti předku těžší prdel, taky to nebylo moc příjemný. Kdyby hodili motor dopředu, spoustu nevýhod by odstranili. Ale to né, muselo se jet podle bolševickýho plánování, takže až rakev zlomila cca dvacetiletou kletbu motoru vzadu od dob Š1000. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Ty suv sice vypadají robustně bezpečně, ale má to vysoké těžiště a už jsem viděl spousty videjí, jak to co chvíli leží na krovkách a třepe kolečkama ve vzduchu... Udělat s tím bezpečnou myšku ve větší rychlosti je asi nemožné...
Založen: Mar 30, 2012 Příspěvky: 3571 Bydliště: Havířov
Zaslal: po říjen 01 2018, 17:45 Předmět:
Prdel ujížděla Š100. Však jsem se kvůli tomu jako čerstvý řidič povozil po svodidle Ale pak, když už jsem to věděl, byla s ní legrace. V jakékoli zatáčce se dalo zapištět.
120ky seděly mnohem líp. Ale 120 prostě jela. Jasně, měla i nevýhody, byla trošku slabá (krom jedné - nevím, co přede mnou kdo s tím motorem udělal, ale ta jezdila parádně).
Zas se 105 se dalo jezdit za 4,5 litru, každá měla svoje. Škoda byla, že už se dále nevyvíjely, dvojkové, trojkové verze, atd. Bych u nich zůstal asi pořád.
Neříkám, že s předním náhonem se nedá jezdit vůbec, ale prostě to není ono. Ne vždy se můžeš dost rozjet, atd. Mi stačilo chvíli koukat na křižovatce, příjezd z vedlejší byl mírně do kopce, byla tam troška štěrku, a fakt jen málokdy se stalo, aby tam předohrab nezahrabal.
Však konec konců, stačí autíčko na setrvačník s gumovýma kolečkama a nakloněná knížka. Každý se hned může přesvědčit o výhodách toho kterého náhonu.
Jako netvrdím, že pohánět předek je vždycky špatné. Na dobré silnici to i jede, vzadu je místo na kufr..., to spoustě lidem stačí, proč ne.
Ale nemůže to stačit úplně všem, a proto tu máme i jiné typy vozidel. Je dobře, že tady jsou.
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: po říjen 01 2018, 18:04 Předmět:
danhard: Ne, povětšinou to byli dědkové, co se rozjížděli jak s tunou kamení v kufru. On ten trábik jel až 120km/h, motoricky byl v dobrým stavu, měl jsem vylepšený zapalování, karbec seštelovanej pro co největší výkon (a sytič pro co největší kouřivost ) a gumy poněkud přefouknutý. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Založen: Mar 05, 2007 Příspěvky: 6112 Bydliště: Jesenice u Prahy
Zaslal: po říjen 01 2018, 18:19 Předmět:
Měl jsem MB1000, Cortinu 1200, Trabanta Kombi, 2x Favorita, Felicii kombi a teď mám Oktávku 1.6, vím jak to jezdí a nejdůležitější je srdnatej řidič, co nedá nohu z plynu, pak to jede nejvíc
Polícia obvinila troch vodičov, ktorí sa pretekali na ceste na Orave, z trestného činu všeobecného ohrozenia. Pri nehode, ktorú spôsobili, zomrel jeden muž.
42-ročnému obvinenému mužovi, vodičovi auta zn. Porsche, hrozí v prípade dokázania viny trest odňatia slobody na dva až päť rokov.
Zostávajúcim dvom obvineným hrozí v prípade dokázania viny trest odňatia slobody na šesť mesiacov až tri roky.
Vyšetrovateľ PZ na všetkých troch obvinených mužov spracuje podnet na návrh na ich vzatie do väzby.
Založen: Mar 05, 2007 Příspěvky: 6112 Bydliště: Jesenice u Prahy
Zaslal: po říjen 01 2018, 18:29 Předmět:
To je jednoduchý, když jim prokážou, že vědomě porušili dopravní předpisy (tj. že třeba jeli rychlostí o hodně vyšší, než povolenou), tak tím způsobili veřejné ohrožení, minimálně z nedbalosti
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: po říjen 01 2018, 18:57 Předmět:
No. A to je vono. Jestli někoho zamordovat, tak se vyplatí zamordovat ho autem. Tenhle dostane 4 roky, v půlce ho pustěj za dobrý chování, papínek mu koupí nový auto a může zase na silnicích řádit.
Prostě se má zavinění smrtelný dopravní nehody způsobený vědomým nezákonným chováním za volantem rovnat úmyslnýmu zabití, neboli vraždě. Furt je to úplně něco jinýho, než když takovou nehodu způsobím dejme tomu uklouznutím na ledu a vjetím do protisměru. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Založen: Mar 05, 2007 Příspěvky: 6112 Bydliště: Jesenice u Prahy
Zaslal: po říjen 01 2018, 19:02 Předmět:
Umyslné zabití ne, ale z nedbalosti ano. Toť právní dimenze.
Nevím jak to na Slovensku funguje, ale kdybych ho zastupoval, tak by skončil s podmínkou
Mladická nerozvážnost, von už bude hodnej
ps. mě takhle sestřelil borec bráchu, ani se nevysvětlilo, proč vjel do protisměru ?
Brácha neměl šanci, jel s nějakou citynákupnítaškou od dcery a borec to do něj napálil čelně nějakým SUvéčkem.
2km od baráku, kterej před tím 5 let stavěl
Vzpomněl jsem si na řízka co jezdil automobilové soutěže. Prý když závod skončí, tak se pozná kdo je závodník a kdo divák. Závodník že sedne do svého auta a nikdo si nevšimne, že se něco děje. Divák sedne do svého auta, plný plyn, kola se protáčejí, drny lítají a auto se řvoucím motorem mizí v oblacích prachu a kouře.
Kdo něco umí, nepotřebuje se předvádět.
Většina z nás to asi zažila a měli jsme štěstí, že jsme to přežili.
Na zadní sklo auta co s ním teď jezdím jsem si pal tuhle samolepku:¨
ve významu: "Klidně mne předjeď, frajere, já si na silnicích nepotřebuji dokazovat, jaký jsem king." _________________ Ve strojovně je voda a na palubě se tančí.
Naposledy upravil Yarda1 dne po říjen 01 2018, 19:50, celkově upraveno 1 krát.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4Další
Strana 3 z 4
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.