Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: so září 15 2018, 17:11 Předmět:
Slovo "krndačka" - stejně jak slovo "socka" k nám přilítlo ze stejných končin. Ještě krásnější je "zkrndit" ve smyslu něco pos.... _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: so září 15 2018, 17:49 Předmět:
Ano, protože v Brně se ozvalo jen "nezastavujeme, máme zpoždění". _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32015 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so září 15 2018, 23:51 Předmět:
Cisterna je jen druhá funkce. Primárně se jen mazalo, v zimě 2016/17 byla na rekonstrukci a na plošinu přidělali cisternu na zalívání veřejný zeleně. Kolem Vánoc 2017 jezdila po Práglu s interaktivně ovládaným vánočním stromkem na korbě - přístup byl zveřejněneh na tý stránce se streamem. Dá se tam najít i celá její historie, sériový číslo... tenhle konkrétní vůz byl používanej jako stavební pracovníma četama, pak stála s určením šrotiště, z odstavka ji vytáhli po tom nápadu učunit míň hluku mazáním kolejí speciálním lubrikantem, to ještě jezdila v klasice červeno-krémový "kamufláži". Tu suříkově oranžovou na ni nacákali až při tý předloňský rekonstrukci na cisternu ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 7630 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: út září 18 2018, 19:03 Předmět:
V Bratislavě ještě jezdí Karosy řady 700? No pane jo To má ještě LIAZ motory... Mělo to ML637P se 189 kW.
U nás už sedmistovky nejezdí. Jen Citybusy, Karosy 9xx a Sory. To jsou pěkný pekáče. _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Založen: Dec 18, 2006 Příspěvky: 9682 Bydliště: Český Těšín tam v pohraničí
Zaslal: út září 18 2018, 19:13 Předmět:
Hube, za mého vojákování v Podbabě (P6) ještě městem couraly Ikarusy kloubáky a harmoniky (slovensky čabajka, nevím proč) ponejvíc modré, pamatuješ ? _________________ Co se může pokazit to se taky pokazí. Co se nemůže pokazit to se pokazí taky. (Murphy)
Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 7630 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: út září 18 2018, 19:21 Předmět:
Jsem rok výroby 1979, tak moc ne. Modrý byly na příměstský linky, hodně jezdily z Dejvic na Kladno. V Kladně jsme měli babičku, ale jezdili jsme vlakem, na nádraží jsme to měli blíž.
Městský byly červený, ty pamatuju. Ještě pamatuju z let cca 1985-89 ŠM 11. Stejně tak když jsme jezdili do Jizerek, tak ještě v roce 1988 na lince z Prahy do Jablonce pendlovaly ŠD 11. No a když přijela Karosa LC 735 nebo dokonce LC 736 (s lampičkami nad každou sedačkou), tak to byl svátek a jako malí jsme z toho měli radost.
No a ty Ikarusy - ony to nemusely být takový křápy; ty autobusy nebyly špatně vymyšlený. Jenže soudruzi šetřili a Ikarusy nebyly zrovna nejlevnější; tak se nakoupila nejlevnější konfigurace (čili nejslabší motor) a to mělo co dělat, když to supělo třeba z Hradčanské nahoru a pak ještě po třídě Pionýrů (nyní Patočkova) sněrem k Vypichu.
Jej, teď mi ale napadlo, dosteneme od Zdeňka za ucho, že jsme OT. Vlákno je přece o tramvajích. _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 7630 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: út září 18 2018, 21:09 Předmět:
Jojo, pak jsem na to koukal. On i v posledních LC 736 byl motor Renault. Zároveň v prvních z řady 900 ještě byly Liazy. _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32015 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út září 18 2018, 21:12 Předmět:
Čabajkánec měl jako motor licenční MAN s podobným problémem jakej měla pohonná jednotka u Avie-Saviemu = byla konstruovaná se spalovací komůrkou ve dnu pístu a optimalizovaná pro rotační vstřikovací pumpu BOSCH. Pokud se k tomu motoru našroubovalo pístkový vstřikovací čerpadlo jako byly Jikovy nebo podobný, tak ten motor křápal jak Slovák do vrat = průběh vstřiku a s tím spojenej vznět a průběh tlakový špičky byl úplně jinde. Navíc takhle zgarbenej motor pod vysokým zatížením produkoval úžasný množství sazí z nespálený nafty. Čabajky totiž vůbec nebyly postavený do našich podmínek krajiny prakticky bez rovin = naopak v Uhrách na placce lítaly jak hasačerti, kdežto tady přišel kopeček a chudák šofér čabajkánce s "rychlým" převodem v diferáku musel podřadit minimálně na dvojku a často i na jedničku a dávit motor pod plným plynem, protože jeho kombinace převodů mu jinou možnost jak vytáhnout uvnitř nasáčkovanejch cca 120-140 člověků do vršku nedávala ... Navíc právě pod tím plným plynem čabajkán připomínal spíš torpédoborec pokládající dýmovou clonu kolem flotily letadlovejch lodí - půl kiláku daleko za ním nebylo na krok vidět ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 17888 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: út září 18 2018, 21:23 Předmět:
Pánové, to jste prd pamětníci. U nás jezdil ještě na začátku 90 let na lince do HK "Rťák" s vlekem. Měla to být původní Škodovka 706 na začátku 80-tých let generálkovaná v Polsku na Jelcz 43. Vlek byl asi původní polskej Jelcz. Vrátili se k němu protože původní modrej kloubovej Ikarus řidič rozemlel na sra..u a nebyla náhrada.
To byl hroznej pomalochod, hlavně když byl i s vlekem plnej dělňasů do práce.
edit: teda to je cenzůra, hovorový slovo c.o.u.r.á.k pro autobus či vlak, kterej vymete každou vesnici je vymazáno jelikož to někdo považuje na sprostý slovo. _________________ Jirka
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4, 5Další
Strana 3 z 5
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.