Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: ne červenec 08 2018, 16:53 Předmět:
Podobný měřáky většinou umí relativní měření, takže zkratuješ hroty, nastavíš nulu a pak už to ukazuje správný odpor. Ale na lepší přesnost než desetina ohmu se s tím asi nedostaneš. _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Relatka jsem zkousel, ty jsou dobre. Motor od ABS jsem taky zkousel propojit piny 30 a 87 a melo by to ficet ale nejede to. Jakmile jsem propojil - z batterky se starou kostrou, tak pumpa najednou zacla pumpovat...
Jo mozna jsem tatar, ale zatim co to resilo "par mechaniku" tak ti jsou jeste vetsi tatari jak ja asi
Ta kostra to muze byt...ale jak jsem rikal, co se tyce mereni kostry na tom "novem" miste tak se hodnoty zdaji byt dobre,tudiz v tom problem neni...jedine ze ty to stare misto nebyla az takova normalni kostra Vim ze tady bude mit hodne lidi ze me prdel, jelikoz zadny elektrikar nejsem a ze se do toho seru , ale ja se rad priucim novym vecem
Když se zamyslíš, proč ten kostřící drát byl původně připojenej na ten šroub, který jsi zničil. Pod tím krytem motorku jsou asi uhlíky. Zápornej vývod z uhlíku je nabodovanej zevnitř zrovna na ten nešťastný šroubek. Jelikož je ten štít zašlej, bude ten šroub mít vzhledem k tomu plechu mizernou vodivost. Takže i kdybys ten motorek ukostřil svářecím káblem přímo na baterii, je to k ničemu. A přesvědčíš se o tom tak, že mezi ten šroubek a Tvou "upravenou kostru" dáš měřící hroty a měřák přepneš na voltmetr. Motorek zkusíš sepnout. Pokud naměříš napětí, máš to potvrzený. Teď máš na výběr - pokusit se rozebrat motorek a opravit ten šroub, což se může, či nemusí podařit, nebo vyměnit to čerpadlo. Nevím, kolik toho šroubu Ti zbylo po tom ulomení - abys na něj nějak tvrdě pájel mosazí, nebo nějak tak..
Jj je to tim urvanym steftem. Jelikoz mi jeden dobry clovek poslal rozebranou ten kryt s tim steftem . Ted uz jsem si taky tim jisty..
Jinak tady je videt zbytek toho steftu. Vymenit cerpadlo vidim jako posledni vec. Zkusim to nejak zachranit, kdyz se nepodari tak bud ta pajka (chladic pryc) nebo cely ABS pryc,coz bude v tom prostoru taky pekny oser...
Kdyby se dal lehce vyjmout rotor, respektive komplet motorek , šlo by to opravit i výměnou toho šroubu. Zadní kryt nemá díry na rozpor uhlíků, proto musíš při sestavování prvně vložit rotor do zadního štítu mezi uhlíky a štít i s rotorem zasunout do statoru - označení výchozích poloh štítu a těla motoru při rozborce - včetně natočení držáku uhlíků je samozřejmost a nutnost. Taky budeš muset dávat pozor, aby Ti tělo motoru nenasálo samotný rotor (jsou tam magnety) a ten Ti tak nevyjel z uhlíků pryč. Mohl by přitom uhlíky poškodit. Tak či tak je to vopruz - asi bych šel na nějaký vrakoviště pro jiný kus - třeba i "jinak zničený"
Podobně jsem dopadl z elektrický čerpadlem servořízení. Nakonec jsem cca za 2000 sehnal jiný.
No ja si tohle opravovat nebudu, preci jen tohle uz je spis pro lidi, kteri se timhle zivi. Ja druhou ABS pumpu mam, ale jevi se mi ze je nefunkcni, kdo vi, mozna jen nejaky necistoty, tak ci onak, za ty penize si ji necham, jelikoz vypada pekne co se tyce venkovniho stavu. Rozdelavat ji zatim nechci. Zkusim nejak prostrikat sprejem na kontakty...vzuchem jsem to uz propucoval.
Tady na fotkach lze videt novou ABS pumpu...Nejaky rady jak to procistit. Snazil jsem se vyzkouset zdali pumpa zacne pumpovat, pripojil jsem - z baterky na kostru a + z baterky na ten jeden velky pin , a nic , trosku to tam jiskrilo
Tak po prvnim nezdarilem nakupuju ABS pumpy, ktera nebyla funkcni (ale za tu cenu to vubec nevadi) relatka jsou pomerne draha a jsou OK, jsem dneska poridil druhou ABS pumpu a muzu rict, ze po zapojeni je jiz vse OK.
Uvidime jakmile ji vymenim za tu nefunkcni, zdali se nevyskytne jeste nekde problem, ale ted uz to po nastartovani nesviti
Tady nejaky fotky "nove" pumpy, kterou jsem poradne ocistil, odhnojil, kontakty vycistene. Tak snad neco vydrzi
Dekuju vsem za Vase rady a nazory. Hodne mi to dalo. Diky vam zase vim o elektrice o kus vice (basnik ze mně )
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4, 5
Strana 5 z 5
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.