Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6828 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: út prosinec 05 2017, 12:10 Předmět: Naposledy k mé pojebané tv sony
Počtvrté vrácena, při dlouhodobém testu závada neshledána. Jsem , mám špatnou instalaci, špatné sousedy a ducha Tesly a Marconiho v domě. Že funguje v jiném bytě taky se závadami, vem čert. Jediné co mne štve nejvíc, že YT prostě padne po 15-20ti minutách a načítá. Donekonečna. Zkoušeno lan, wifi, jiný modem z lte. Stejné. (YT na PC běží neomezeně, třeba celý den). Podle servisáka je to normální, jemu to dělá taky, a při testování v servisu to dělá taky. Jak dlouho vám vydrží běžet tv na YT??? Furt? Je nějak definované pravidlo, kdy to není závada?
Co mám udělat? Uplatit ho? Za dva měsíce končí záruka. Po takovémto přístupu nezbývá, než ji vypálit na odpis. Kdo ví jak? Odměna jistá
Založen: Dec 18, 2006 Příspěvky: 9778 Bydliště: Český Těšín tam v pohraničí
Zaslal: út prosinec 05 2017, 12:42 Předmět:
tak už i Sony...nejsem elektronik, jsem obchodník ale to je na storno a výměnu
výrobku...dnes frčí značky LG, Samsung, škoda Tvejch nervů, času a nákladů _________________ Co se může pokazit to se taky pokazí. Co se nemůže pokazit to se pokazí taky. (Murphy)
Založen: Nov 05, 2010 Příspěvky: 6081 Bydliště: okr. Vyškov
Zaslal: út prosinec 05 2017, 13:25 Předmět:
Když není shledaná závada, platí něco zákazník, třeba dopravu? Jestli se v nějakém sporném případě neuznaná reklamace neprodraží.
Místní servis posílá televize v záruce na opravu k výrobci. Nebo spíš do jejich servisu, turkům to asi posílat nebudou...
Založen: Mar 28, 2012 Příspěvky: 8052 Bydliště: Brno
Zaslal: út prosinec 05 2017, 14:02 Předmět:
Prodejce nesmí nikdy zákazníkovi účtovat žádné poplatky za reklamaci. Pokud neodmítne převzít výrobek do reklamace, nemůže zpětně po zákazníkovi nic požadovat, i kdyby se zjistilo, že je reklamace neoprávněná, že je výrobek třeba poškozený apod. _________________ Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Založen: Mar 29, 2009 Příspěvky: 4291 Bydliště: Olomouc
Zaslal: út prosinec 05 2017, 14:40 Předmět:
Když slyším Sony, tak u mne od letoška už nikdy!!! Chovají se i ve firemním servisu otřesně, pěkně si s tebou v Praze poklábosí a když dojedeš domů, čeká Tě mail s překvapením (samozřejmě zamítnutí). I když tohle bylo o docela drahém a "vymakaném" foťáku. Když jsem napsal jejich supermanažerovi přes služby zákazníkům pro Evropu v Holandsku tak odepsali, že to projednají v Praze ale dál už ticho.
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6828 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: út prosinec 05 2017, 15:45 Předmět:
Nikdo nic nechce platit. "Značkový servis sony" je v Ústí n O, kam to mám kousek. S koncem roku končí.
Storno a výměna:-))) Závada se neprojevila nebo zaseknutí YT ano, ale není to závada. Servisák je bůh.
Založen: Jun 13, 2004 Příspěvky: 5969 Bydliště: Břeclavsko
Zaslal: út prosinec 05 2017, 19:10 Předmět:
TAKJAN napsal(a):
... Servisák je bůh.
Servisák není bůh, ale nevymění ti signálovou desku za 4 tisíce, když ví, že mu ji dodavatel neuzná jako záruční opravu a zůstala by mu na triku. Myslíš, že by ses na jeho místě choval jinak?
Jinak, můj názor je , že TV je určena na příjem pozemního vysílání a všechno ostatní jsou zbytečné blbiny (satelit, internet...) a patří na ně samostatné přístroje. Ty integrované "blbiny" jsou hlavně marketingový trikem. Ono to sice nějak funguje, ale... ...však to vidíš sám.
Založen: Nov 05, 2010 Příspěvky: 6081 Bydliště: okr. Vyškov
Zaslal: út prosinec 05 2017, 20:21 Předmět:
S hrazením nákladů jsem měl na mysli situaci, kdy TV při reklamaci funguje a zákazník přesto trvá na opravě.
Například se stalo, že TV nefungovala s konkrétním typem satelitu u zákazníka, s jinými typy bez problémů. Satelit zase bez problémů fungoval s jinými TV. Každý přístroj koupený od jiné firmy, které pravděpodobně budou tvrdit, že zrovna ten jejich je v pořádku a reklamaci zamítnou. Jak se taková situace dá řešit?
Známý to v podobném případě po tahanicích s jednotlivými dodavateli vzdal a satelit se slevou prodal. Kde byla chyba nebo nekompatibilita se nezjistilo.
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6828 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: út prosinec 05 2017, 20:24 Předmět:
On ji při první opravě vyměnil, ale nebylo to nic platné.
Jinak YT je na velké obrazovce o dost lepší, než na monitoru. Pořád mi ale nikdo neprozradil, jestli mu YT běhá dlouhodobě. To, co to provádí je jasně softwarem, ale s tím nelze nic dělat.
Pokud v návodu uvádí, že mohu sledovat net, měla by to být pravda. Ale jsme v kocourkově, takže nejsem zas tak překvapen. Je to jako se vším tady.
A jejich odborné tvrzení, že někdy to prostě nejde je vlastně potvrzení mého názoru, že veškerý soft je nedotažen, ojebán a nikdy kloudně nefunguje.
...Jinak, můj názor je , že TV je určena na příjem pozemního vysílání a všechno ostatní jsou zbytečné blbiny (satelit, internet...)...
Tím ovšem ty výrobce těch "blbin", na který nachytali zákazníky, omlouváš, nemyslíš?
Podle mně i na ty "blbiny" musí platit záruka, pokud není v záručních podmínkách výslovně uvedeno něco jiného.
TAKJAN napsal(a):
...Za dva měsíce končí záruka. Po takovémto přístupu nezbývá, než ji vypálit na odpis. Kdo ví jak?...
Navrhuji taser.
Naposledy upravil masar dne út prosinec 05 2017, 20:28, celkově upraveno 1 krát.
Založen: Feb 08, 2005 Příspěvky: 8390 Bydliště: rovina u Kolína
Zaslal: út prosinec 05 2017, 20:30 Předmět:
Na mým Samsungu můžu koukat na filmy z ZT jak dlouho chci. Jó, občas tam na.rdají reklamu ale to je jiné téma. _________________ ..to bude jen ňákej odpůrek
Založen: Jun 13, 2004 Příspěvky: 5969 Bydliště: Břeclavsko
Zaslal: út prosinec 05 2017, 21:18 Předmět:
masar napsal(a):
...Tím ovšem ty výrobce těch "blbin", na který nachytali zákazníky, omlouváš, nemyslíš?...
Ne, neomlouvám, jenom konstatuji realitu.
Co taky chceš od produktu, který je " v ceně" TV. Je to podobné jako s hobby nářadím, občas s tím jde něco udělat, ale na pořádnou a kvalitní práci to není.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5Další
Strana 1 z 5
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.