Máš to nějaký pomíchaný. Zásoby (a to bez babišosraček) prodává Eurooil jakožto stádní podnik stádního podniku Čepro.
Ono tahá ze zahraničí, co sem slyšel Nizozemí a tak, ale asi berou všude kde se dá zrovna natankovat levně. A některý jejich pumpy sou všechno, jen ne u hlavních tahů, ale protože sou levní, tak si tam lidi klidně najedou
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32132 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá srpen 11 2017, 12:34 Předmět:
Ty zásoby neobnovuje jenom Čepro - ale i ty ostatní státy který jsi napsal (vlastně každej stát to tak dělá), ONO má smlouvy o odkupu právě vyřazovanejch zásob s vícero z nich, takže dostává permanentně lacinej benzín se základní kvalitou "ve věku", kdy ještě tak akorát nezačíná vodnatět právě z těch velkoskladů - a rozváží si ho kam potřebuje. A ty jejich pumpy jsou vždycky na frekventovaným místě - já jsem schválně nenapsal "u jedniček", ale tam, kde se o nich ví a kam se vyplatí lidem z okolí jezdit. Kde takový místo nezískali, tam jednoduše nejsou - podívej se na jejich stránky, jak mají rozhozenou síť čerpaček po republice. Někde mají 2 pumpy od sebe 15 kiláků, jinde třeba 100 ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Je možný, že to berou v zahraničí, určitě ale ne tady. A burešosračku do toho pak dávají, stačí se podívat na ten test co byl kdysi v nějakým to automagazínu.
Míst kde by se jim to vyplatilo je mnohem víc, a nemusí jenom kupovat hotový stanice, můžou klidně postavit nový. Ostatně, mám podezření, že to stejně není vlastník, ale jen něco na způsob frančízy, kdejakou pumpu provozuje někdo úplně jinej, což je vidět na účtence. To je mimochodem i případ mnoha dalších brandů, včetně těch hóch jako Shell a kdo ví kdo. Dodávaj, zašťitují, ale nejsou vlastníkem samotné pumpy.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32132 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá srpen 11 2017, 12:53 Předmět:
Jo, asi máš pravdu - protože já mám info o každodenním dovozu benálu i nafty z Dojčů a z Rakouska - a to i do lokalit jako u nás Vysoký Mýto = Kujebák nebo Ostrava - Mošnov. Biolíh nebo MEŘO = babišosračky se míchat musejí, na to je norma, ale ty paliva ve státních rezervách jsou skladovaný bez nich = domíchávání se dělá až těsně před nalitím do autocisterny, takže degradace těch biosraček je opravdu minimální a stačí i minimální aditivace.
No a co se smluv o nájmu/provozování stanic tejče - pokud ta smlouva i bez vlastnictví samotný pumpy nutí jejího majitele/provozovatele k sjednocený TankONO-em daný ceně a garantuje dodržování stávající kvalitativní úrovně, JÁ nemám námitek. Pro mě jako majitele auta = spotřebitele paliva je důležitý, že palivo od nich má vyrovnanou úroveň kvality, nepoškozuje mi motor a je přitom cenově dostupný. Vylepšit ho můžu komerčně prodávanýma přípravkama pro zákaznickou aditivaci paliv (například VIF) a i při jejich započítání do ceny jsem při kvalitě dostatečný pro bezpečnej provoz mýho motoru pod cenou vysloveně prémiovejch, navoněnejch a patřičně předraženejch paliv typu "Racing", "xxx100" a podobně. Co víc můžu chtít? _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Jo, asi máš pravdu - protože já mám info o každodenním dovozu benálu i nafty z Dojčů a z Rakouska - a to i do lokalit jako u nás Vysoký Mýto = Kujebák nebo Ostrava - Mošnov. Biolíh nebo MEŘO = babišosračky se míchat musejí, na to je norma, ale ty paliva ve státních rezervách jsou skladovaný bez nich = domíchávání se dělá až těsně před nalitím do autocisterny, takže degradace těch biosraček je opravdu minimální a stačí i minimální aditivace.
Jo to pak jo, i když je to asi jako jednookej mezi slepejma. Ten co vidí normálně je pak jedinej na trhu právě ten ojrojl co to může v rámci výjimky prodávat bez toho…
Založen: Jul 27, 2004 Příspěvky: 4498 Bydliště: 25km na západ od Prahy
Zaslal: pá srpen 11 2017, 13:13 Předmět:
Stribrnak napsal(a):
Proč tam není EuroOil? To jsou pumpy co prodávají státní rezervy a jsou to paliva bez řepky Babišky!
Stribrnak
Já to tam dával podle toho, co je k mání u nás. A přidat do ankety to nejde nebo to neumím. _________________ Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32132 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá srpen 11 2017, 13:24 Předmět:
A ke stavbě "pump tam co nejsou", jak jsi napsal asi o 3 posty vejš - ono to není tak jednoduchý, jak to vypadá, získat stavební povolení na pumpu není jen tak - tam se musejí vyjadřovat i vlastníci a nájemníci pozemků a objektů do vzdálenosti až já nevím jak daleko od místa uvažovaný stavby (minimálně nějaký stovky metrů), samozřejmě ekoteroristi, vodohospodáři (kvůli případnýmu ochrannýmu pásmu vodních zdrojů) a spousta dalších inštitucí, přičemž některý vysloveně očekávají, že je takovej žadatel bude uplácet - a když už to "mají v kabeli" a kýžený povolení ke stavbě a provozu dostanou, tak stačí, aby se jeden "provokatér" odvolal a než se odvolání vyřídí, je platnost povolení všetně mastnejch úplatků kdesi v prdeli ... Tady v Třebový stojí od roku 2005 TESCO na místě bejvalý teplárny textilky PERLA/PRIMONA. Co je to TESCO otevřený, tak se mluví o tom, že má v úmyslu na místě jednoho zchátralýho baráku a jeho zahrady otevřít pumpu. Na přilehlým pozemku, na kterým původně stála primoňácká mateřská školka už mezitím stačil bejt 3x nebo 4x otevřenej autobazar, kterej stejně vždycky brzo zkrachoval, ale ten dotyčnej barák, o kterým se těch 12 let mluví, strhli bagrem až letos v květnu nebo v červnu - a od tý doby se tam zase nehnula ani noha, hromada cihel tam leží tak, jak ji nechala lžíce bagru ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Aug 06, 2005 Příspěvky: 426 Bydliště: Praha
Zaslal: pá srpen 11 2017, 14:03 Předmět:
Mimochodem do obou aut v rodině (benzín i nafta) leju dlouhodobě
VIF a mám pocit že to motorům dělá opravdu dobře. Plky s nižší spotřebou
nikomu nenutím, ale vstřikům to fakt pomáhá. Měl jsem docela zřetelné nepravidelnosti v chodu PumpeDýze u Škytavky. A po aplikaci VIFu to zmizelo.
Žena je zase lakomá a bere Globus benzín a taky není problém když jí to ředím VIFem.
Na Globus jsem alergickej, protože jednou tam někdo natankoval s nějakou moderní Audi mašinou ropu a po té co ho odtáhli do servisu na špagátu mu tam technik řekl že už je toho dne třetí. Ale to už je nějaký pátek.
A v podstatě neřeším co tam leju, jenom jednou za čas EuroOil bez Babišky
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32132 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá srpen 11 2017, 14:18 Předmět:
Já leju VIF druhej rok, což je něco kolem posledních asi 18 000-20 000km - a viděl jsem fotky vnitřku hlavy motoru s nepřímým vstřikem (neboli typická MPI) před- a po ročním provozu s VIFem. Údajnej rozdíl mezi fotkama byl 10 000km - tam, kde před VIFem byl napálenej černej krystalickej karbon (záhyby sacích kanálů, odhalený dříky a talířky ventilů, dna pístů), tam byl po delším provozu jen tmavě hnědej povlak nestékající průsvitnou vrstvou s viditelnou strukturou podkladovýho kovu - jako by to bylo pomazaný Tektilem nebo hodně hustým převodovým olejem - karbon byl fuč. Další pozitivum jsou nestranný hlasy lidí obecně po fórech - s VIFem jim vydržely delší dobu vstřiky před potřebou repasovat. O vyslovenejch negativech při dodržení doporučenýho ředění přípravku nikdo nepíše, takže se řídím "i kdyby to ničemu nepomohlo, tak to ničemu neublíží" a používám ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Aug 06, 2005 Příspěvky: 426 Bydliště: Praha
Zaslal: pá srpen 11 2017, 14:27 Předmět:
Díky za názor na VIF Máme to tak nějak stejně.
BTW kde je to video (vlastně fotky) s vnitřkem motoru?
Jinak to dávkování asi není křeč, na pixle píšou že předávkování není nebezpečné. Nicméně dát dva nebo tři frťany do nádrže zvládne každý tak předávkování asi nehrozí.
U novejch motorů bych tomu věřil, ty jsou v prdeli z výroby, a jinak kdo se nechce prcat s nějakým najelváním, tak ty lepší benzíny todle maj v rámci aditiv.
Můj starej B234I, vlastně oba, jeden měl vydřenej válec a druhej co se dával místo něj najeto skoro 300k, naprosto bez problémů, žádnej humus co by nešel umejt hadříkem a flaškou čehosi co má servisák na mytí motorů. Ale tak to sou prostě starý litinový benzínový motory, kde nikdo nežene nic na krev a olej se mění poctivě po 10k, takže není důvod, aby se něco mělo srát. Na rozdíl od těch dnešních sekačkovejch turboropáckejch hnusů s longlájf olejama na že 30-50k
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32132 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá srpen 11 2017, 16:12 Předmět:
Stribrnak napsal(a):
...
BTW kde je to video (vlastně fotky) s vnitřkem motoru?
...
Ukazoval mi je můj "dvorní" mechoš, udělal si je na svým vlastním autě, když ho kontroloval co to s ním udělalo. Jinak u mne výměna oleje 1x ročně bez ohledu na nájezd - obvykle mezi výměnama ujedu necelejch 10 000km...
A ten Longlajf interval je maximálně 30tkm s tím, že auto má snímač kvality oleje a spolu s hodnotama "nastřádanýma" během provozu (počet startů, počet motohodin odběhanejch při nízký teplotě, počet motohodin odběhanejch s votáčkama nad nějakou mez atd - těch parametrů tam je docela dost) to pak vyhodnotí potřebu výměny A ROZSVÍTÍ IKONU PODLE POTŘEBY I DŘÍV. Smůla je, že lidi na to serou jak na placák a držej se toho údaje 30 000km i když většinu nacourají po městě se studeným motorem a ikonka vyzývající k návštěvě servisu jim svítí už přes 5 000km, tak "přeci by nepsali 30 000km kdyby to neměli vyzkoušený" - no a pak to dopadne jak to dopadne... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Většina toho žádný ikonky a podobný cypoviny nemá. Na druhé straně normální člověk má benzínový auto a mění po 10-15k, a taky sleduje co mu kde svítí, že
Založen: Jan 13, 2007 Příspěvky: 15569 Bydliště: Olomouc
Zaslal: pá srpen 11 2017, 17:29 Předmět:
Možná by bylo vhodné si tu napsat dodavatele PHM (např. ČEPRO) a do kterých pump to dávají. To bude určitě vyjadřovat lépe hodnotu dodaných PHM do auta. No a potom po nějakém seznamu udělat novou anketu s lepší vypovídající hodnotou.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4, 5Další
Strana 4 z 5
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.