Zaslal: po květen 29 2017, 18:46 Předmět: seat leon r.v.2000 original dialkove ovladanie
Dobry den, mam seat leon a nejde dialkove.Po otvoreni som zistil,že tam chyba smd sučiastka no neviem hodnotu.Posielam aj fotku.Keby niekto vedel mi poradit,čo tam može byt vadne,alebo čo tam zvykne odchadzat. ak nejde dialkove.Su tam niejake 2 kryštale. Vopred vam velmi pekne dakujem.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32087 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po květen 29 2017, 18:50 Předmět:
Sráč león je stejně jako další tyhle podpyrenejský šitky koncernovej kchár.
Tudíž zkus oslovit nějaký koncernový fórum VW, protože to nejspíš budeš mít dálkáč ve "vystřelovacím klíči" = tudíž stejnej jako další koncernový značky. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Nie je to vystrelovaci kluč,je to obyčajny kluč.No pravda je,že to by malo byt rovnake ako vo vw group.No niekto sa v tom hrabal a neviem z akeho dovodu vybral tu sučiastku.
Třeba ju ani neosadil výrobce. Pokud by "sama upadla", byly by po ní nějaký stopy na těch pájecích bodech. A nejspíš bys tu součástku i našel někde uvnitř (pokud to od té doby nikdo nerozebíral) Zkus spíš prověřit tlačítka.
bolo tam niečo osadene niejaka sučiastka určite.niekde na nete som našiel presne take dialkove a bol tam kondenzator no žial hodnotu nepoznam.No podobny velkosti smd som tam napajkoval no nepomohlo. Za to tam na fotke vidno suvislo rozliaty cin.Podla mna tam bude aj inde chyba nielen v tom,že chyba sučiastka.či nebude vadny aj kryštal.
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: po květen 29 2017, 21:50 Předmět:
No tak ten kundík neosadili, protože se jim zdál bejt zbytečnej. Se podívej na různý DPS, třeba zdrojů, nebo mámoprken, taky tam leccos není osazený. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
a je to dálkové s tím autem spárované? Bez spárování tam můžeš mít vagón krystalů a dva vagóny dalších součástek a k ničemu to nebude.
Nemáš upadenou anténu v autě?
Založen: May 10, 2004 Příspěvky: 4511 Bydliště: Košice
Zaslal: út květen 30 2017, 18:04 Předmět:
Nqjprv tam daj baterky ake tam maju byt. A aby boli aj spravne orientovane. Nie ze tam das nejake 100rocne mrdky co po zalozeni uz nebud7 mat napatie.
Pozri studenaky okolo IO.
Zmeraj napatie a stlac tlacitko.
Založen: Mar 29, 2009 Příspěvky: 4019 Bydliště: Olomouc
Zaslal: st květen 31 2017, 5:11 Předmět:
EKKAR napsal(a):
Sráč león je stejně jako další tyhle podpyrenejský šitky koncernovej kchár.
Urážíš jednu z nejspolehlivějších značek. Sám jsem měl těsného předchůdce Ibizu z roku 2000 a až do chvíle, kdy po 16letém provozu do něj nabourala jedna šílená řidička s WV SUV, věrně sloužila prakticky bez závad.
Pro sarkan 80.
Závada nemusí být v DO, ale také v přijímači v Leonu. Chce to navštívit značkový servis, i když to není zadarmo.
Pokud nebliká LED, je nutno změřit napětí vložené baterie na plošném spoji a prohlédnout všechny spoje pod lupou, jest-li nejsou prasklé.
Tvoje fotka neříká nic, vyfoť celý ovladač z obou stran.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32087 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st květen 31 2017, 10:25 Předmět:
jjilek napsal(a):
EKKAR napsal(a):
Sráč león je stejně jako další tyhle podpyrenejský šitky koncernovej kchár.
Urážíš jednu z nejspolehlivějších značek. Sám jsem měl těsného předchůdce Ibizu z roku 2000 a až do chvíle, kdy po 16letém provozu do něj nabourala jedna šílená řidička s WV SUV, věrně sloužila prakticky bez závad.
....
Jaromíre, neurážím, jen konstatuju momentální stav - bohužel dneska ani škodofky z produkce po roce 2010 už nejsou to co bejvaly, navíc ti podpyrenejci se s těma svýma kchárama nikdy moc nemazali - ale máš pravdu, že ty Ibizy s technikou Porsche se hooodně povedly, měl jsem čest jednu z nich občas prohnat po Českým Středohoří, než taky skončila na sešlost rezem, a to byla fakt stíhačka.
Zbytek je ale jenom Vlkohradem uměle protěžovanej bastl a to HLAVNĚ v oblasti kvality montáže - přímo od člověka z koncernu mám takovouhle informaci: v Boleslavi sjíždí z linky jedna fábule za minutu a pár vteřin, jedna oktávka za minutu a půl. Ve Wolfsburgu jsou ty časy stejný pro Polo a Golfa. Ale u Barcelony, kde se dělají Ibizy a Leony, jsou ty časy skoro 2x tak delší a hala "pomontážní korekce" (rozuměj opravy závad na montáži zjištěný kontrolou) je trvale zasekaná od vrat až k vratům - PROČ?
A otázka k zamyšlení č.2: vozy Seat Ateca se vyrábějí v Kvasinách na stejný lince souběžně s kokodákem a Seat Toledo v Boleslavi na stejný lince souběžně s rapákem - PROČ JE KONCERN NENECHÁVÁ MONTOVAT VE FABRIKÁCH JEJICH VLASTNÍ ZNAČKY???? Když navíc čekací doba na novou oktávii je 4 měsíce a na rapida něco přes 3 - a linka je nestačí vyrábět, přičemž například na leona se čeká maximálně měsíc ve standartu a 6 neděl v případě příplatkovýho lakování?
Odpověď je pro koncern těžce nepříjemná - asi jako broky z kachnice v prdeli: protože o ně jednoduše není mimo Španělsko a Portugalsko (+ bejvalý kolonie v Jižní Americe) zájem a hlavně v Evropě si je kupujou jen lidi, kterým je to jedno, hlavně že budou mít "ze série tuningový auto" - protože na Seaty je příplatková výbava "Cupra", která zahrnuje sportovní paket extra podvozku, barevnýho introše se sportovníma sedačkama, zvednutým výkonem motoru a spoustou dalších extra doplňků včetně spešl litejch kol 17" nebo 18" a dalších věcí, který sice skoro identický existujou a volně se prodávají i na VW, ale na škodivky podobný sady Vlkohrad vysloveně zakázal vyrábět a montovat, i když to jsou auta na stejným koncernovým základu, jako ty německý i španělský ... A v momentě, kdy by podpyrenejská fabrika měla postavit další linku na jejich verzi kokodáka a vedle druhou na toledo, což jsou obojí jen designově upravený vozidla vyvinutý zhruba ze 60% v Boleslavi na základě zbytku konstrukce použitý z koncernovýho základu MQB, mohla by se jít kompletně hodit rybám - protože by nedokázala pořádně vyrábět nic, co by mělo na masce velký "S" a co by někdo v Evropě byl ochotnej koupit. Proč si myslíš, že jak Ateca, tak Toledo vůbec jdou na odbyt? Protože jako podpyrenejský jsou uměle prosazovaný a propagandisticky vylepšovaný, i když je to stejnej nebo i horší verk, než to samý z Česka, ale zájemci o ně vědí, že aspoň jsou vyráběný v Česku a ne ve svojí domácí fabrice ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.