Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: út květen 10 2016, 20:13 Předmět:
citace:
Hlavně v nízkých otáčkách zní motor jako něco mezi rozhádanou Jawou 350 a sekačkou na trávu
Takhle dopadly i F1 kvůli všem možným úpravám, akumulacím energie atd. Taky budou brzy mít na zadku repráky kvůli efektům pro diváky. Ona totiž technologie jde dál a budoucí trend (obecně) je rekuperace energie z vibrací...
Obecně je to popsáno tady: https://en.wikipedia.org/wiki/Energy_harvesting _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Založen: Mar 28, 2012 Příspěvky: 7958 Bydliště: Brno
Zaslal: út květen 10 2016, 20:56 Předmět:
Nerozhádaná Jawa 350 za zádama, s výfukama a kolenama od p. Hadrábka (dejž mu už všichni klidu) zní moc dobře, umí krásně bublat. Celý víkend mě (skoro) nezklamala.
Jestli tenhle zvuk chcě někdo srovnávat s nějakým TSI, tak patří na ušní. _________________ Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32853 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út květen 10 2016, 22:24 Předmět:
2 Soemtron - z čeho to je? Uspořádání boxer a zdvojený zapalování, to je jako z nějakýho éra, ne? I když ten alternátor na čele zas tomu éru moc nenasvědčuje ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: út květen 10 2016, 22:39 Předmět:
To je z Cimrmanů a "Dobytí severního pólu", po malém upgrade pro druhý výlet. _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Založen: Dec 24, 2008 Příspěvky: 2379 Bydliště: Zlínsko
Zaslal: st květen 11 2016, 5:51 Předmět:
Řekl bych, že to bude motor z Porsche 917 - prý už to ale bylo tak velké (a těžké - vážil 320kg), že se s tím závodit nedalo, tak to skončilo jenom v muzeu - ale zase to mělo (ještě bez turba) 900 koní, s turbem by to mohlo být koní 2000 .
Založen: Jan 13, 2007 Příspěvky: 15735 Bydliště: Olomouc
Zaslal: st květen 11 2016, 6:40 Předmět:
radioelectrum napsal(a):
Nevím proč takovýto tříválec nenabízí s automatickou převodovkou ? To by vše elegantně vyřešilo.
Tříválce se normálně nabízejí s automatem, ale logicky žerou víc. Normální tříválec má roční průměrnou spotřebu kolem 4,2l/100 km a automat o 0,5 až 1 litr víc.
to už je sice extrém, ale druhá strana je, že hodně lidí s těma malo-motorama taky neumí jezdit úsporně
Ono to taky moc nejde, zvlast v pripade, ze v tom clovek nesedi sam a veze naklad.
Rozjezdy do kopce apod., a spotreba leti nahoru.
Jinak zvuk trivalce je opravdu hruza. A nejenom 3-valce, rekl bych, ze obecne motory s lichym poctem valcu...
Jezdil jsem kratce s passatem 2.3i 5-valec, a taky hruza, mel jsem v tom pocit, ze sedim na takovym tom testovaci vibracnim stole . Vyjma tohoto projevu ale jel celkem slusne.
Jen bych doplnil, že běžný byl 12-ti válec, 720 koní, 5000 ccm a měl homologaci jak sportovní vozidlo, tedy možnost přidělení SPZ a byl velice úspěšný. Porsce 917K Verze s turbem 1200k a 16ti válcová 1590k. _________________ Sháním SM ELKA 21A, 6521, OKU101...
Koupím obrazovku Toshiba LR30477
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2, 3Další
Strana 1 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.