Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6590 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: ne leden 17 2016, 20:17 Předmět:
To jsem asi četl. Jako první věc po zveřejnění začali Češi vymýšlet, jak to ojebat. A taky se jim to povede. Přece si nebudou kupovat nové křápy, když to staré jezdí spolehlivě. A ti chytří nemají OBD:-))) _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Sep 28, 2005 Příspěvky: 1291 Bydliště: ZČ + JM
Zaslal: ne leden 17 2016, 20:27 Předmět:
Ohromný korupční potenciál, nic jiného... _________________ Kampaň, účelovka, nepodepsal, Palermo, ODS, Kalousek, je líp a jsou na to čísla, nastudujte si to.
No me to ceka behem tydne, tak uvidime...
Lambdy pred tim stejne vymenim, sice nehlasi chybu primo lambdy, ale jejich mereni je uz dost mimo a RJ se to moc nelibi.
nejlepsi by bylo se lambda regulace zbavit uplne... Vyhozeny prachy za 4 sondy, ktery jsou defakto jen k vzteku
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6590 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: po leden 18 2016, 21:09 Předmět:
Ty zadní jdou ignorovat, že. Jestli nehlásí chybu, vykašlal bych se na ně. Jinak hodně úspěchů jako pokusný králík.... _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Myslím že by měla být lambda zahřátá a potom bych to zkusil třeba i s nastartovaným motorem.
Sonda musí být samozřejmě zahřátá a provedení kontroly (načtení jednoho z bodů readiness kódů) se dělá na nastartovaném autě.
V příloze posílám postup z DP pro motoy 1,0/37kW, 1,4/44kW a 1,4/50kW.
Ale pořád mi hlava nebere, že když jsem to udělal přesně podle návodu a měl jsem u obou lambdasond výsledek testu OK, tak že jsem měl ve výsledku v readiness kódech 1, tj. KO. A druhý den tam byla nula. Co je tam teď, to nevím. Mrknu na to až měsíc před STK, což bude v květnu. Ale stejně se chystám se podívat osciloskopem na lambdasondy, jak jsou na tom. Mám malou netěsnost na spoji výfuků za 2. lambdasondou tak nevím, zdali mi to tam nepřisává falešný vzduch. Těsnění za hlavou mám nové, vlnovec taky, sondy mám originál (tj. 15 let staré), ale investovat jen tak zbůhdarma do nových se mi nechce, cena každé je okolo 3.000 Kč.
Mohu-li Ti radit, zaplať si jen emise. Když projdeš tak si doplať zbytek STK.
A máš-li někoho s diagnostikou tak se u něho na auto mrkni, ať tam nejedeš zbytečně.
Mohu-li Ti radit, zaplať si jen emise. Když projdeš tak si doplať zbytek STK.
A máš-li někoho s diagnostikou tak se u něho na auto mrkni, ať tam nejedeš zbytečně.
PF
Diagnostiku mam, klasika hex-can + VAG. Par chyb tam je, a mam i par tipu jak je vyresit, ale nejsou nijak kriticky a lenost je strasna nemoc
Spis se obavam te samotne STK, co si tam najdou za detaily, jako minule - lehce mimo nivelace svetel a slabej ucinek rucni brzdy na jedne strane (to by melo byt uz OK)..
Moje lambdy asi uz original nebudou, taky se me do nich moc nechce... jedna je kolem 2500kc, a jsou tam 4.
Muzu zkusit vymenit jen ty predni jak pise TAKJAN, treba chyby zmizi
ještě citace: Btw, kdyby to někoho zajímalo, tak auto s vykuchaným filtrem může projít i teď legálně na emisích, vyzkoušeno.. Je to tedy jen o "kvalitě" konkrétní "úpravy" softu. Jestli je to dobře nebo špatně, je na názoru každého..
_________________ _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
V metodice platilo:
3. Ve třetím kroku se kontrolují Readiness kódy (mód 01 dle ISO15031-5/SAE J1979 resp. DM5 dle SAE J1939). Vozidlo má zapnuté zapalování, výsledek se zjišťuje on-line přenosem. Skutečný stav kódů se uvede do protokolu. Nevyhodnocuje se stav kódu týkajícího se klimatizace. Na stavu Readiness kódů závisí průběh některých dalších měření (popsáno v příslušných sekcích). Readiness kódy, indikující kontinuální monitorování (Comprehensive component, Fuel system, Misfire monitoring) musí udávat proběhnuté testy, v opačném případě se vozidlo hodnotí jako nevyhovující. V případě, že Readiness neindikují proběhlé testy u nespojitě monitorovaných zařízení, provedou se doplňková měření, viz příslušné sekce.
ALE TOTO UŽ NEBUDE PLATIT, JAKMILE VYJDE VĚSTNÍK DOPRAVY!
Dnem vydání Věstníku dopravy zase bude platit toto:
"3. Ve třetím kroku se kontrolují Readiness kódy (mód 01 dle ISO15031-5/SAEJ1979 resp. DM5 dle SAE J1939). Vozidlo má zapnuté zapalování, výsledek se zjišťuje on-line přenosem. Skutečný stav kódů se uvede do protokolu. Nevyhodnocuje se stav kódu týkajícího se klimatizace. Na stavu Readiness kódů závisí průběh některých dalších měření (popsáno v příslušných sekcích). V případě, že Readiness neindikují proběhlé testy NA LIBOVOLNÉ POZICI, provedou se doplňková měření, viz příslušné sekce."
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6590 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: pá leden 22 2016, 19:53 Předmět:
Abych napsal pravdu, je mi to jedno. Jak emise, tak nějaké testy, stk a podobné blbosti.. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.