Je to hustou železniční sítí. Kamioňáci jsou vyčerpaní a signalizaci přehlédnou, nebo to risknou, protože si říkají, že to bliká dostatečně předtím než jede vlak.
Měly by se používat ty vyjíždecí zátarasy, jak je to v Rusku. Tvrdím stále, že "pouze" blikačky jsou nedostatečnou formou zabezpečení v době, kdy dost lidí na předpisy sere. Sám vidím, jak tady na přejezdu se jezdí i při probíhající výstraze. Jinak to není kvůli tomu, že jsou řidiči unavení, jak to tady píše Šampón, ale kvůli tomu, že se jim honí hlavou "to ještě stihnu". A vůbec by nebyl problém dát signalizaci dát dál od přejezdu a pak to posychrovat třeba zastavovacíma kolíkama. Ty dokážou rozpárat i kamion (stačí to najít na youtube) Závory, který se dají přerazit bez následující škody na autě jsou taky k ničemu.
Založen: May 06, 2007 Příspěvky: 4067 Bydliště: Zlín
Zaslal: pá prosinec 11 2015, 16:17 Předmět:
Šampón: Je to pouze a jenom tím, že jsou řidiči idioti.
Vysouvací bariéry by nic neřešily, řidiči by to zkoušeli dál, viz videa z Ruska. Navíc, kdyby to kamion chytlo za kola návěsu, tak tam zůstane viset a smetení vlakem už nic nezabrání.
Plně chápu, že někdo nechce čekat na přejezdu, tak projede na červenou. Předpokládal bych ale, že se předtím přesvědčí, že to stihne. Pokud někdo vjede rovnou pod vlak jako tady ten chytrák, tak je to prostě jen dement a neměl by dostat řidičák ani na sáňky. Doufám, že si v base hodně užije zvedání mejdla.
Naposledy upravil Lukas-Peca dne pá prosinec 11 2015, 16:19, celkově upraveno 1 krát.
Když si všimnete, kamion ani moc nebrzdil při odbočování vlevo. Od kámoše, který jezdil s kamiónem vím, že řidiči kam. neradi brzdí. Protože to je zpomaluje v práci.
Stejný scénář. Dnes u Opavy kamion kolidoval s vlakem:
http://opavsky.denik.cz/nehody/dn-vlak-otice11122015.html
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32091 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá prosinec 11 2015, 16:18 Předmět:
ZVUK2000 napsal(a):
A opět Polák
Tak je to zákonitý - až na jedinou výjimku vládně těžce podporovaný trati s jejich obdobou Pindylíný se na pšonskejch dorogach kolejowych jezdí tempem doslova šnečím - takže přejet přes přejezd dřív, než se pociąg "přiřítí" je naprosto v pohodičce možný i když je ještě 250-300m daleko (při rychlosti 60kmh tuhle vzdálenost vlak ujede za 15 až 18 vteřin, což je i pro kamión žůžo labůžo). V Česku se jezdí na hlavních tratích běžně 90 (náklady) až 120 (rychlíky) a na koridorech (kde by mimochodem žádný úrovňový křížení trati se silnicí bejt nemělo, ale třeba zrovna ve Studénce jedno takový je (!!!)) až 160kmh, což pro 300m vzdálenost dává "rizikovej čas" podstatně kratší - při 90kmh vlak ujede 300m za 12 vteřin, při 120kmh už jen za 9 a při 160kmh dokonce už za 6,75 vteřiny. No a pak takovej pšonskej kierowca ciężarówki zvyklej na jejich plíživý vlaky vidí přejezd, mávne v duchu paprčou a řekne si "to uda się" a hurá ... než v půlce přejezdu zjistí, že ten kurwa pociąg je poněkud rychlejší než si myslel a že mu rozměňuje návěs na drobno ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Nov 05, 2010 Příspěvky: 6009 Bydliště: okr. Vyškov
Zaslal: pá prosinec 11 2015, 17:03 Předmět:
Rychlost příjezdu vlaku může být místně různá. U nás ze směru od stanice spouští signalizaci hradlař se značným předstihem před vjezdem, zastávkou a odjezdem asi tak 4 min. Druhý směr od trati se spouští automaticky a vlak je po spuštění signalizace na přejezdu asi za 15-20 vteřin!
Loni to podcenil i jeden místní - na přejezdu mu to chcíplo a než si stačil rozmyslet jestli vyskočit tak auto bylo na šrot a řidič v pánu. Natož cizí řidič - riskovat na neznámém přejezdu bez znalosti místní situace může jenom sebevrah.
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 17957 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: pá prosinec 11 2015, 17:12 Předmět:
Ta severní Morava je nějak zakletá. Většina srážek se děje právě tam. 18.9. v Oticích Regionova tlačila 60 metrů ženskou s osobákem. _________________ Jirka
Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3502 Bydliště: SK
Zaslal: pá prosinec 11 2015, 17:18 Předmět:
Niekto tu spravne napisal ,ze ani po odboceni nespomalil,tzn.ze ani pricesie neregistroval urcite! Toto urcite pomoze s minimalnymi nakladami co teraz napisem:dat na vrch tych znaciek zeleznicneho pricestia este červený majak ako maju vsetky mobilne zachr.zlozky co sa tocí a uz dialky ho bude kazdy 100% vidiet!!!! Toto blikanie mnohokrat pre slnko je neviditelne ,ako aj sa lachko PREHLIADA cez den!!!!Dajte si toto patentovat a nieco mi poslite.Urcite to prejde ak nebudu blbci na min.dopr.Min. v mestach na frekventovanych žel.prechodoch by mal byt zaskoleny clovek v uniforme a nevpustat chodcov ci mot.vozidla pred prichodom vlaku. Ludi nezam.je dost!Jeden vyhasnuty zivot ma vacsiu cenu nez zaplatenie dozoru na cely rok.
Tam ze předu přijíždějí vlaky z Brna. Jezdí tam párkrát denně rychlík na Plzeň. (ten taky zdemoloval to auto). Kousíček vedle od toho "blikače" je technologická budka. Měl jsem tu čest vidět trať z místa strojvedoucího (jen jako pozorovatel) a musím říct, že dokud ten vlak neprojede kolem tý budky, není na přejezd vidět. To samý řidič nevidí na tu trať - není to pravoúhlý křížení. Přesto se tam nejen řidiči chovají jako dobytkové. Až jednou se ozvalo prásk a to zábradlí rozseklo auto na dvě poloviny..
A to ještě předjel stojící auto před ním, než se střetl z lokomotivou.
Tiktak: můžeš dělat co chceš, ale když někdo nerespektuje značky, nebo "vyšší autoritu", je to těžký. V Heršpicích to vzdali a udělali podjezd. Řidiči srali na blikací světla, dokud se nestáhly šraňky (je tam koridor). Ne že ty světla neviděli - Viděli, ale srali na ně.
Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3502 Bydliště: SK
Zaslal: pá prosinec 11 2015, 18:47 Předmět:
Artaban,vobec nespomalil,presiel ako keby tam nebolo pricestie.Bolo by zistit z kamery co robil v tom aute ak by sa dalo vidiet.Nepovedz ,ze keby tam blikal červeny maják ako som pisal ,zeby ho kazdy vodic uz z dialky nezaregistroval a isiel by bez pozretia dalej!!!!!
Kto suhlasi z mojim napadom?Ja som uz pred 35 rokmi podaval do prahy na min. dopravy patent,aby vsetky vlaky mali majak ktory by blikal a pri zlej viditelnosti by jeho intenzitu zvisovali.Aj to je dobra vec!Vlak by bol aj mimo obce z dialky viditelny,bolo by 100% menej tragedii!
Tiktaku, koukal jsi se na to video od našeho přejezdu? To, že nespomalil, neznamená automaticky, že si nevšiml. navíc pokud máš auto, tak víš, že před přejezdem jsou upozorňovací značky. Tudíž by jsi měl správně očekávat přejezd. Pokud očekáváš přejezd, všimneš si blikačky a pokud bliká, tak zastavíš. Dál není co řešit. Jenomže mezi námi jsou tací, co řeknou: "to ještě stihnu" a je průser.
Jak jsem psal: V Heršpicích byl na Bohunické kombinovaný přejezd. Na klasický vlaky byl "blikač", na koridorový (Břeclav a pod) se po chvíli blikání spouštěly závory. Dokud nespadly závory, nebo blížící se vlak troubil a pískal, tak auta vesele jezdily. Naštěstí lokálky od Střelic a do Střelic tam moc rychle nejezdili, a houkali i "dálkovým" jak o život, tak tam k nehodě nedošlo. pravdou je, že ten přejezd měl chvíle, kdy víc blikal, než byl "průchozí", což nakonec vedlo k tomu, že se silnice zakopala pod zem..
Pokud za přejezdem nebudou stát policajti a zabavovat řidičáky, tak budou světla přejíždět vesele dál, až zas za to někdo zaplatí životem. Bohužel.
Tiktak, asi takto:
A čo to tam je u tých červených svetiel pred koľajami za somarinu, čo sa stále krúti a ešte aj bliká?
Aha, ďalšia výstraha pre šoférov, že ide vlak, hovoríte?
Hm, ďalšie blikanie, aká to je výstraha? Dajte tam ľahký guľomet, to bude pre šoférov riadna výstraha!
Zdá se, že zejména někteří profesionální řidiči, jsou v honbě za penězi nepoučitelní. A určitě to nejsou jen poláci na severu Moravy...
Nemyslím si, že bychom měli hledat spásu v mimoúrovňovém křížení se železniční dráhou, nebo v jiném, dodatečném technickém řešení. Blbci, nerespetující pravidla silnčního provozu, by stejně vymysleli, jak toto řešení obejít.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5Další
Strana 1 z 5
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.