Založen: Dec 21, 2011 Příspěvky: 514 Bydliště: Havířov
Zaslal: ne říjen 04 2015, 15:31 Předmět:
Zdar, to je přestřelka jako v akčním filmu, ale zde je EB . OKVK když něco potřebuješ, není vhodné ani účelné si ty lidi stavět svými neuváženými výroky proti sobě. Uvaž, jestli nemá lesana87 kus pravdy. Jsi ale na dobré cestě, když sis už uvědomil, že "lepší bude si to nějak vypracovat a doufat, že to bude správně." Je to Tvůj úkol, tak je snad logické, že si jej vypracuješ sám, nebo je to už dnes jinak? Za odměnu Ti prozradím, že v nf technice mají transformátory nejčastěji funkci převodníku impedancí - přizpůsobení např. nízké impedance reproduktoru vysoké výstupní impedanci zesilovače. Gůgl Ti jistě pomůže sehnat materiály, které Ti tu problematiku osvětlí.
Jeden borec publikuje analogovou elektroniku na svém blogu.
Mrkni tady:
http://petr-kubac.blog.cz/1204/vidlakovo-elektro-3-skutecne-tranzistorove-zesilovace
Vyber si jedno ze čtyř zapojení, snad to bude jako domácí úkol stačit...
OT dnes je strašně rychlá doba, tuhle jsem potkal jednoho ing. VŠ elektrotechnického zaměření a ten fyzicky nerozeznal keramický kondenzátor od diody.
Založen: Jun 26, 2009 Příspěvky: 1289 Bydliště: Hlohovec (Sk)
Zaslal: ne říjen 04 2015, 19:56 Předmět:
byt moderatorom tak kos a Ty trvaly ban. kurna nerozumies tomu ani hovno, pritom ak dostavas taketo ulohy v skole tak by si sa uz nemal pytat aky je rozdiel medzi trafom a tranzistorom !! vobec sa nediv ze ludia tu reaguju tak ako reaguju a ty sa este tvaris urazene, sak si dvakrat odpovedal stroho "ma to by v mikrofaradoch" pricom pomedzi to padlo plno otazok a nametov a ty reagujes takto? ako som ti uz pisal inde: vykasli sa na to ked na to nemas a venuj sa tomu co ta bavi a comu rozumies...
Založen: Sep 10,
2004 Příspěvky: 19598 Bydliště: Jičín, Český ráj
Zaslal: ne říjen 04 2015, 20:36 Předmět:
Ochota pomoci tu byla, ale pro hrubou a těžko omluvitelnou chybu v zadání hodnot a absenci navrženého zapojení ochladla poprvé.
Uvedený termín odevzdání práce způsobil téměř dokonalé zamrznutí.
Nakonec OKVK už na této stránce nekomunikuje.
Přitom jsem mu chtěl doporučit, ať se zabývá zapojením s Q4 na této stránce.
Zesilovač s dostatečně stabilním pracovním bodem se přece dá udělat i bez termistoru, diody či druhého tranzistoru. Tuto podmínku splňuje hned několik zapojení tranzistoru SE, například s můstkovou stabilizací pracovního bodu, emitorovým odporem či jejich kombinací (viz odkaz).
Ano, proč bych měl tady poslouchat urážky od egoistů. Někde se třeba najdou ochotní lidé, kteří mi bez řečí pomůžou. Závidíte snad, že se ptám i jinde ? Myslím, že je to moje věc Zaky, kde se ptám. Do toho ti vůbec nic není. Běžte si ventilovat svoje pocity někam jinam, proto jsem toto vklákno zcela jistě nezakládal.
Naposledy upravil OKVK dne ne říjen 04 2015, 20:58, celkově upraveno 1 krát.
Založen: Jun 05, 2005 Příspěvky: 12371 Bydliště: Ostrava
Zaslal: ne říjen 04 2015, 20:57 Předmět:
Jistě, a celý svět se může štěstím pokálet, že může poradit takovýmu oprsklýmu bambulovi . Mnoho štěstí. _________________ Curvetraceristé všech zemí spojte se!
Založen: Oct 30, 2010 Příspěvky: 6644 Bydliště: Praha
Zaslal: ne říjen 04 2015, 20:57 Předmět:
Neřekl bych, že je to zas tak zlé s urážkami, to je při dotazu tohoto typu zcela běžné, každopádně ses zeptal slušně a proto taky byla ochota se někam posunout, ty jsi ale to schéma, které jsem ti navrhl, abys nastudoval a poslal, jaksi nedodal a dotaz ani nijak dál nerozvinul, takže nebylo jak postupovat dále. Čili se zeptám, jak jsi s řešením postoupil, chceš něco dále řešit, nebo se má téma zamknout?
Založen: Jun 26, 2009 Příspěvky: 1289 Bydliště: Hlohovec (Sk)
Zaslal: ne říjen 04 2015, 22:00 Předmět:
takze 3 rocnik elektriky? otaku s tym tranzistorom a transformatorom by som nepolozil ani na ZŠ. nieze by som bol v tomto obore profik , ale nevyberiem si elektriku ak jej nerozumiem, takze vo vlakne kde riesis odbor, ber programovanie - dufam ze aspon tomu rozumies (tomu zas skoro vobec nerozumiem ja, tak sa ti aspon nebudem .... do vlakna)
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: ne říjen 04 2015, 23:42 Předmět:
3 ročník a umí doslova a do písmene hovno. Jednotranzistorovej zesilovač - nic. Kondenzátory - nic. Trafo - nic.
Tohleto je ZÁKLAD, k sakru! Jak ses mohl dostat do 2. pololetí prváku? Jak ses dostal do druháku? A nebudu se ptát, kolik museli rodiče zaplatit za prolezení do třeťáku.
Nebo se to dnešní školství začíná podobat jako tomu v USA, kde odmaturuje každej debil a vejšku si udělá každej, co před 20 lety měl jen tak tak na učňák?
Nakonec se nebude učit ani o kondech, ani odporech, ani o polovodičích, už vůbec ne o elektronkách, bude se učit, jak udělat z Arduina blikátko v prvním ročníku, melodickej zvonek v druhým ročníku a to nejtěžší, pájení, v ročníku třetím _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4Další
Strana 3 z 4
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.