Zaslal: pá září 18 2015, 14:06 Předmět: Grundig 3201 RDS, jak vypnout funkci IS?
Zoufám si
Každé nastartování auta, jímž se souěasně zapne rádio se aktivuje funkce IS (Inteligent Search) - hledá všechny dostupné stanice v okolí. Následní z nich vybere nejsilnější a tu pustí do reproduktorù. Nestojím o ladění pokaždé, když nastartuji, rád bych, aby zůstala naladěná stanice, kterou jsem jsem uložil do paměti obvyklým zpùsobem, tedy dlouhým stiskem tlačítka pamìti 1-4.
IS je hezká funkce, ale je tak inteligentní, že se jí nedokážu zbavit. Poraďte prosím.
Založen: Jan 20, 2008 Příspěvky: 1378 Bydliště: na vejminku
Zaslal: pá září 18 2015, 15:07 Předmět:
Souhlas, stejný problém jsme řešili také. Rádio mělo vypnutý kód, proto se neblokovalo. Prohozené přívodní dráty. _________________ Jen blbec se učí svými chybami opakovaně....
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: pá září 18 2015, 18:15 Předmět:
Blbý je, že na některých konektorech či redukcích je to prohozený už od výrobce. Nevím, co tím kdo sleduje... _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32087 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá září 18 2015, 18:26 Předmět:
Výrobci rádií jsou v tomhle v drtivý většině nevinně - ti pinout konektoru podle ISO dodržujou. Ale výrobci aut jsou často a houfně na přesdržku - zářnej příklad je třeba VW včetně bolehlavský škodifky, který mají na ISO A konektoru (napájecí a ovládací) naprosto nestydatě přehozený piny 4 a 7 (červenej se žlutým) = trvalý napájení +12V a ovládací napětí +12V "Ignition" = "od klíčku" - a drze to prohlašujou za normě odpovídající standart... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Výrobci rádií jsou v tomhle v drtivý většině nevinně - ti pinout konektoru podle ISO dodržujou. Ale výrobci aut jsou často a houfně na přesdržku - zářnej příklad je třeba VW včetně bolehlavský škodifky, který mají na ISO A konektoru (napájecí a ovládací) naprosto nestydatě přehozený piny 4 a 7 (červenej se žlutým) = trvalý napájení +12V a ovládací napětí +12V "Ignition" = "od klíčku" - a drze to prohlašujou za normě odpovídající standart...
Diký a diký všem za rady, byl to i můj případ. Už vše hraje jak má.
Na samici, co se strká do rádia jdou ty piny naštěstí vypichnout a přehodit (někdy je potřeba zase napružit ten zobák). Pro amatéry - samozřejmě je lepší při odpojené baterii.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.