Založen: Feb 08, 2005 Příspěvky: 7969 Bydliště: rovina u Kolína
Zaslal: pá březen 06 2015, 20:29 Předmět: Zase zázrak! tentokrát Makro
Startovací box velikosti HDD, kapacita 6000mAh, startovací proud 400A!!! no nekupte to za 1.934,79 vč. DPH. (zdroj- leták makro s platností od 11.3.2015) _________________ ..to bude jen ňákej odpůrek
Založen: Feb 08, 2005 Příspěvky: 7969 Bydliště: rovina u Kolína
Zaslal: pá březen 06 2015, 21:16 Předmět:
Tak pokud je to opravdu možné, tak jsem se s nevhodnou poznámkou unáhlil. Prostě jsem asi ze starý školy a při pohledu na tu krabičku mi přijde, že je to technicky nemožný. _________________ ..to bude jen ňákej odpůrek
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 17953 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: pá březen 06 2015, 22:07 Předmět:
Ta pidibaterka vůbec není blbost. Kámoš modelář na letišti tak dlouho nabíjel z auta Lipolky, až při odjezdu zjistil, že nenastartuje. Tak vzal jeden zpola vybitej tříčlánek 4,5Ah, přiložil k baterce auta a normálně nastartoval.
Samozřejmě, byly dvě baterky paralelně. Běžný Lipolky dokážou dát proud 40C, tedy v tomto případě 180A.
Já mám odzkoušený, že naftovej dvoulitr chytne na samotnou motorkovou 12V/16Ah.
Jirka
Založen: Feb 08, 2005 Příspěvky: 7969 Bydliště: rovina u Kolína
Zaslal: so březen 07 2015, 7:51 Předmět:
Já měl zkušenost s mnohem větším startovacím blokem s gelovkou. Byla to taková žlutá příšera ještě se svítilnou a komresorem. Určitě pamatujete. To na strtování nefungovalo. Ale jak píše rnbw- zkoušejte, testujte. _________________ ..to bude jen ňákej odpůrek
Někde jsem četl že pokud jsou lipolky vybíjeny proudem větším než 10C, prudce klesá jejich životnost. Nějak ale nedokážu vymyslet k čemu by taková záložní startovací baterie byla užitečná - vozit sebou jako rezervu když vím že moje baterie už má na kahánku? To by se snad vyplatilo kdyby stála 200 a ne bezmála 10x víc. Automechanik ji taky těžko využije vzhledem k našim myslím oprávněným obavám z nízké životnosti. Marně zatím tápu k čemu by vhodně mohla sloužit?
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32087 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so březen 07 2015, 17:21 Předmět:
Třeba jako pohotovostní a váhově nezatěžující zdroj v asistenčním autě patřícímu servisu, který denně 2x - 3x vyjíždí někam k nemocnýmu autu. Optej se v takovejch větších servisech co mají non-stop asist službu, kolikrát tejdně někomu vyjíždějí startovat auto, když si zapomene svítit světla nebo mu dojde šťáva a ten blbec si vydudá baterku. Z takovýhohle pidižvíka auto jednou - dvakrát za den natočí - a že to stojí 2 litry? Servisu se to zaplatí jako investice a daňově odepsatelná položka... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32087 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so březen 07 2015, 20:01 Předmět:
Už když máš jít od auta 50m daleko, protože se s pohotovostním autem nedostaneš do zasekanýho parkoviště, tak se ti každý půlkilo fasa pronese. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Mě pomohla čtyřčlánková 1,8Ah li-pol baterka s deklarovaným vybíjecím proudem 60C nastartovat auto s dvoulitrovým benzínem. V autě byla stará baterka, která po dvou dnech stání v - 10 nebyla schopná otočit motorem, po připojení výše uvedené baterky cca 0,5m vodiči průřezu 2,5mm2 nebyl problém nastartovat. Takže teoreticky může v letáku uvedený zdroj auto nastartovat.
Ono leták jsem neviděl. Ale kdyby to mělo na sobě i USB tak se to hodí. Nedávno jsem právě využil "power bank" od známé. Neboť mobil byl při navigování v chladu (chodil jsem pěšky po Práglu) žravější než jsem myslel.
S životností bych si nedělal hlavu. Pokud jsou na to stavěny tak snesou opravdu hodně. Viz. právě modeláři. Kde i v malém prcku není problém utavená izolace z 6mm² vodiče k regulátoru. _________________ Internet - metla lidstva
Založen: Feb 08, 2005 Příspěvky: 7969 Bydliště: rovina u Kolína
Zaslal: ne březen 08 2015, 15:29 Předmět:
Cituji doslova z letáku-
Startovací box a nabíječka
pro benzinová motorová vozidla
kapacita baterie: 6000mAh
vstup: 12V, 1A
výstup: 5V, 2A-digitální zařízení
12V startovací box
výstupní proud : 200A
špičkový výstupní proud: 400A doporučeno pro benzinová vozidla max. 3,0l
doba nabíjení 3h
provozní teplota: 20-60C
životnost až 800 cyklů _________________ ..to bude jen ňákej odpůrek
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6579 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: ne březen 08 2015, 17:02 Předmět:
hezký Celerone, nepsal o tom na netu? Podobnou historku jsem četl před pár lety _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.