A z čeho zaplatí náklady na logistiku, provoz prodejny, mzdy, daně atd atd?
Čekal jsem, kdo sem něco podobného napíše... Tak víš co? Mě jako zákazníka tohle absolutně nemusí zajímat. Pokud je kvalita srovnatelná (což je) a cena mnohem nižší, tak není co řešit. Z hlediska zákazníka není důvod, proč by neměl ty dvě nabídky srovnávat. Vítej v globalizovaném světě. _________________ Když to fungovalo loni, musí to fungovat letos taky.
Svetsoucastek bude podobny zoufalec jako GME, jen si neuctuje marzi 700%, ale 500%
Na ebay se takove led prodavaji pod 1Kc/ks
Osobne nemam zadny problem s tim, kdyz podobni prekupnici zkrachuji. Nejsou zadnym prinosem pro nic. Na druhou stranu, pokud ma v umyslu je nekdo zivit, je to jeho vec.
Zbytečná citace celého přdcházejícího příspěvku vymazána. Viz PRAVIDLA, odst.14b)
Hill
Nene když se mrkneš do datasheetu tak zjistíš že to jsou na chlup stejné PLCC . Jen někteří dovozci tam píšou maximální hodnotu a jiní uvádějí střed.
Tohle prostě jen o nastavení množstevních slev. A čekal bych, že firma GME která už přes 20 let dováží součástky z číny bude mít lepší ceny než eshop.
Prostě na tom mají jen velkou přirážku
Svetsoucastek bude podobny zoufalec jako GME, jen si neuctuje marzi 700%, ale 500%
Na ebay se takove led prodavaji pod 1Kc/ks
Osobne nemam zadny problem s tim, kdyz podobni prekupnici zkrachuji. Nejsou zadnym prinosem pro nic. Na druhou stranu, pokud ma v umyslu je nekdo zivit, je to jeho vec.
Bohužel každý neumí objednávat na Ebay a krom toho není 100 % zaručena záruka když to tam koupíte. Takže Ebay není uplně vhodné pro všechny zákazníky.
A z čeho jiného, než z marže, může obchodník / překupník generovat zisk? A z čeho zaplatí náklady na logistiku, provoz prodejny, mzdy, daně atd atd? Jak psal petus, srovnávat evropské a asijské ceny je ptákovina. Krom toho víme, jak to s valnou většinou čínských výrobků je, u solidního evropského prodejce mám při nákupu součástek alespoň jakous-takous záruku toho, že součástka bude splňovat parametry uvedené v datasheetu výrobce a ne, že to bude pajc vyrobený z rýže a bambusu.
Navím jak dalece se vyznáte ale 98 % součástek se vyrábí v číně nebo malajsii nebo Taiwanu V evropě se vyrábí minimum součástek
Reklamoval jsem u Slona procík, že se prý ozvou. Je to skoro 2 měsíce a na prodejně, kde jsem reklamoval mrtvej brouk.
Podělte se prosím, kdo už máte něco podobnýho za sebou.
Díky
Jirka
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 17899 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: pá červen 13 2014, 8:35 Předmět:
No co, budu tvrdej, vlítnu tam a protože snad ještě platí, že na vyřízení reklamace je ze zákona 30 dní, tak budu požadovat prachy zpět.
A propo, je to 30 kalendář nebo pracovních?
Jirka
Ano pro spotřebitele (zde se to řídí OZ - Občanským zákoníkem). Vztahy mezi podnikateli se řídí Obchodním zákoníkem(!!) a zde není termín vyřízení opravy jednoznačně (téměř vůbec) stanoven a mnohé VO toho dost zneužívají.
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 17899 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: pá červen 13 2014, 21:47 Předmět:
lumca napsal(a):
Ano pro spotřebitele (zde se to řídí OZ - Občanským zákoníkem). Vztahy mezi podnikateli se řídí Obchodním zákoníkem(!!) a zde není termín vyřízení opravy jednoznačně (téměř vůbec) stanoven a mnohé VO toho dost zneužívají.
A jak chceš u nákupu 1 ks přes pokladnu s účtenkou rozlišit jestli to je nákup spotřebitele nebo podnikatele? Vždyť je to jen o tom, zda si to daňově uplatníš, nebo ne a o tom ví GME prd. Jo kdyby to bylo na registraci nebo 100 ks, to by byla jiná.
Jirka
Vždyť píšu ve VO. Pokud něco kupuju někde v MO, byť to použiju pro účel podnikání a prodám dál ať už jednotlivě nebo v nějakém celku v rámci SOD, tak tam mi musí reklamci vyřídit do třiceti (kalendářních) dnů. Přes to vlak nejede. Pokud uběhnutím třicetidenní lhůty prodejce zboží nemá ze servisu zpět - následuje vratka peněz. Bohužel při těchto nákupech není žádný prostor pro marži, protože dneska si spousta koncáků zjišťuje přes net co kolik a kde stojí a člověk jim to nemůže dodat třeba o 30% dráž, to pak jsou blbé kecy o zlodějích a vydřiduších a odporných podnikatelích. Bohužel to poslední dobou začínají dělat i podnikatelské subjekty. Pokud kupuju na IČ a DIČ u VO, tak tam žádná třicetidenní lhůta neexistuje a už se mi kolikrát stalo, že reklamovaná věc nebyla opravena a já jsem třicátý první den musel koncákovi vrátit peníze. Jinak problémy s ČOI, SOS a dalšími takovýmito "bohulibými" institucemi. Napsal jsem to ve svém poslední přispěvku přese srozumitelně.
Např. taková Alfacomp., pokud tam nakupuješ na IČ, byť 1ks (třeba NB, tiskárnu, scanner, atd.), tak máš automaticky záruku 18. měsíců. Jedou na Obchodní a nikoliv Občanský zákoník. Předpokládají, že když to bude někdo používat ve firmě, tak bude výrobek podstatně více zatěžovaný než někde doma u soukromníka, který ho bude zapínat dvakrát týdně na pár minut pro přečtení e-mailů nebo si vytisknul dvě A4 za měsic. Tohle "vysvětlení" mě kdysi poskytla manažérka jedné jejich prodejny.
Založen: May 13, 2009 Příspěvky: 5024 Bydliště: BA-Petržalka :(
Zaslal: út červenec 01 2014, 0:06 Předmět:
Ak niečo opravujem a chýba mi napríklad nejaký odpor, kúpim ho v GME za 7 centov, aj keď sa dá zohnať aj za 1 cent. Čas sú peniaze, a ako dlho by mi trvalo nájsť lacnejšiu ponuku a cestovať tam, o objednávaní ani nehovorím. Kúpim tam kde idem okolo, hlavne keď mám niečo rozrobené doma na stole a je to tesne pred dokončením.
Ale teraz to u nás v GME eshope trochu pos...kazily. Objednával som nejaké súšiastky (aby som nemusel v predajni čakať kým ich nájdu), osobný odber na predajni. Zrazu na mňa vyskočí že "Cena dopravy: € 1,10" plus "Příplatek za podlimit: € 1,83". Tieto položky tam predtým neboli, len cena súčiastok, na toto sa môžem vietečo... Aká doprava, keď ich majú na predajni? Si robia prdel? To mám zvlášť dotovať ich zásobovanie? Takže zoznam a šup do predajne, už vidím tie rady...
Teraz pozerám že tam hore je "Nákup ESHOP" a "Rezervace [mesto]". Zasa nejaký "pokrok", aby som čumel kde čo nastaviť dopredu, aby to išlo do správneho košíka. A ako budú rezervovať niečo čo na predajni nemajú? Dodajú to za poplatok € 1,10?
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3Další
Strana 2 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.