Založen: Aug 10, 2007 Příspěvky: 662 Bydliště: 3 km od Humenného
Zaslal: ne březen 30 2014, 19:23 Předmět:
Nahrubo by to šlo nejakým jednoduchým regulátorom, pričom rozdiel 16W by sa pretopil na nejakom rezistore alebo polovodiči, a lepšie riešenie by bolo postaviť nejaký PWM regulátor.
Založen: Jun 14, 2003 Příspěvky: 2797 Bydliště: Blížejov
Zaslal: ne březen 30 2014, 20:31 Předmět:
Když se žárovka výrazněji "podžhaví", změní se její barevné spektrum - žárovka, která by měla mít příkon 21W bude při 5W mít asi dost červené světlo. Nevadí?
Pokud ne, tak regulátor ano, ale spíše "nespojitý", spínaný, třeba s 555 a tranzistorem na výstupu.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32087 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po březen 31 2014, 13:40 Předmět:
Jen tak mimochodem - pokud to auto s takovým svícením není homologovaný pro Evropskej provoz, v životě neprojde STKčkem "bez ztráty kytičky" - na nějaký americký efekty á la blikání celoplošnýho brzdovýho světla a podobně tam nejsou zvědavý a poletíš odtama jak Trepifajxl - bez potvrzení o způsobilosti k provozu na pozemních komunikacích. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Diky za upozornění, ale tohle by mě v životě nenapadlo :O
Asi jsi neslyšel o tuningu. To nevadí. Je naprosto logické, že na STK pojedu s origo výbavou . Díky za radu.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32087 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po březen 31 2014, 16:10 Předmět:
Právě že se s tuzingem různýho stupně potkávám dnes a denně - a je s podivem, že leckterý takto vzniklý kreatůry poliši ochotně tolerujou na cestách - viz třeba zadní skupinovky zatmavený tak, že nejsou rozpoznatelný blinkry, nerovnoměrně snížený podvozky tak, že nejde pořádně seřídit světla a auto pak trvale oslňuje, HID xenony nacpaný do obyčejný paraboly na místo žárovek H4/H7 a podobně. Některý takový tuzéry by stálo za to nesilom.rdně proplesknout a ne jim ještě radit, jak auto z pohledu ostatních účastníků provozu doku.rvit ještě víc. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Diky za upozornění, ale tohle by mě v životě nenapadlo :O
Asi jsi neslyšel o tuningu. To nevadí. Je naprosto logické, že na STK pojedu s origo výbavou . Díky za radu.
Proti tomu nic, ale jak víš kdy a kde to používám? Jak víš, že to není určené jen na srazy fanoušků hezkých aut? Proč hazes vsechny lidi do jednoho pytle. Takový jsou vážně nejlepší. Bez dalších znalostí okolností hned všechny odsoudit.
Neporadis Ty, poradí jiní a já si to chtěl udělat sám. Jinsk to stojí na fóru 500Kč.
Založen: Jun 14, 2003 Příspěvky: 2797 Bydliště: Blížejov
Zaslal: po březen 31 2014, 19:51 Předmět:
EKKAR napsal(a):
... Některý takový tuzéry by stálo za to nesilom.rdně proplesknout a ne jim ještě radit, jak auto z pohledu ostatních účastníků provozu doku.rvit ještě víc.
Naprostý souhlas!!!
A propustit dopravní policisty, co stojí u silnice, číhají na "oběť", ale auta s roz...(rozvrtanými) světly přehlížejí!
Založen: Jan 19, 2005 Příspěvky: 3386 Bydliště: Haná / N.J.
Zaslal: út duben 01 2014, 7:44 Předmět:
Pokud to máš jen pro parádu na přehlídce, tak bych použil dvouvláknovou žárovku - na vlákno 5W (nebo 4W) připojit napájení z obrysovek, na vlákno 21W standard blinkr.
Výhoda je v tom, že nebudeš ovlivňovat vlastní přerušovač i kdyby byl elektronický (nezmění se frekvence), jen budeš muset vyměnit paticižárovky.
Nevýhoda je v tom, že samozřejmě klesne poměr rozsvíceného/zhaslého stavu a blinkr tak úplně nesplňuje základní funkci
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.