Zaslal: út červen 14 2005, 9:22 Předmět: Zapis poruch
Zdravim !!!
Clapci niekde na fore som sa docital ze urcite poruchy Tv sa
zapisu do pamate a servisak vie kde ma hladat .
Zaujimalo by ma , ako sa da dostat do tohoto zaznamu a
ako dotycny vie ktore cislo ktoru poruchu znamena ???
Potom aj nieco take ze blikaju ledky podla toho aka je porucha .
Ak ma niekto o tychto temach vacsie skusenosti prosil by som
troska obsirnejsie mi to popisat .Lebo z toho som uplny jelen !!!
Vopred mooooooooc dakujem !!!
Založen: Jun 14, 2005 Příspěvky: 297 Bydliště: olšanský hřbitov
Zaslal: út červen 14 2005, 15:34 Předmět:
to právě velice usnadní, protože když se TV nerozběhne kvůli nějaké závadě, tak ti errorová dioda počtem bliknutí oznámí kde je závada. Počet bliknutí je zapsám v servisní dokumentaci dané značky. Ta lokalizace je většinou rozdělena na blokové obvody jako zdroj, vertikál, rgb atd.
Takze sa da povedat ze tie poruchy sa zapisu do eepromky ???
A vyvolanim SM sa daju pecitat a urcit v ktorych miestach su ?
Maju aj Tv OVP tento system alebo este nie ???
Zatial za odpovede moc dakujem zasa som mudrejsi ???
Založen: Mar 26, 2005 Příspěvky: 153 Bydliště: Praha
Zaslal: út červen 14 2005, 22:09 Předmět:
Chipset používaný v nových OVP to umožňuje, ale jde o to, zda SW přijímače má tuto funkci implementovánu a musí mít v EEPROM vyhrazené místo pro zápis. Směřoval bych dotaz k výrobci.
Počet bliknutí LED nebo tabulka je určitě šikovnější. Systém sledování provozních hodnot a čítač poruch mají např. TV GRUNDIG od chassis CUC 3400. Na hlavní desce je konektor pro připojení diagnostiky. Jednoúčelový přístroj nebyl nikdy dán do servisů, disponovalo s ním pouze servisní centrum TVP v Norimberku. To určitě servisy potěšilo, ale bylo jim to k ničemu. Podobným způsobem pracuje německá firma GEHADO, což je vlastně fabrika-opravna. Servisy z celého Německa tam posílají přístroje na které se necítí. Deska jde na diagnostiku, pokud jí má, jinak se mění u každého chassis pár vytypovaných součástek-balíček, tak jak to dělá Philips. Pak deska buď funguje nebo jde k odborníkovi, v jedné směně jsou tři "chytří"! Pokud ani ten nenalezne závadu v danném časovém limitu, jde deska k tíži servisu na likvidaci. Už jsem tady o tom jednou psal. Tak to chodí ve vyspělejších státech, kde skoro každej obchodník má i servis, protože všechny obchoďáky ho mají. Je to otázka konkurence! Něco jiného je, co sami skutečně opraví.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.