Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Octavia 1,9TDi nestartuje- problém žhavení
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32117
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: st leden 15 2014, 0:08    Předmět: Citovat

p32 napsal(a):
Ty jsi fordaku novej zámečník ? Laughing
Pravda, tam co se zjeví, brzo následuje LOCK a směr KOŠ... Asi na tom něco bude.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
breta1



Založen: Sep 09, 2005
Příspěvky: 3491

PříspěvekZaslal: st leden 15 2014, 10:01    Předmět: Citovat

vrky, Fordak -
Mám OCT1 TOUR 1,9D PD a díval jsem se do elektrických schemat a tam je relé pro žhavení označeno jako č.4 v reléovém boxu, čili to povídání o relé 109 pro tento motor asi neplatí?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vrky



Založen: Nov 28, 2004
Příspěvky: 1783
Bydliště: pod Black Mount

PříspěvekZaslal: st leden 15 2014, 15:31    Předmět: Citovat

Breta: podívám se až večer do schematu jestli něco vyčtu. Pro ostatní: octavia je přímý vstřik tudíš se používají vyšší vstřikovací tlaky a žhaví jen chvilku. Měl jsem fiata cromu 2,5TDs a to byl nepřímý vstřik žhavila vždy při otočeníklíčkem. Tam stačilo aby jedna žhavička byla v háji a už to nenaskočilo. Žhavení nákladních aut je už úplně něco jiného. Odkaz pro nastudování motoru tdi http://ulozto.cz/xAmQ9N2G/tdi-motor-rar heslo: vrkytom
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
vrky



Založen: Nov 28, 2004
Příspěvky: 1783
Bydliště: pod Black Mount

PříspěvekZaslal: čt leden 16 2014, 10:25    Předmět: Citovat

1,9TDi čerpadlo-tryska 74KW typ motoru ATD od srpna 2000 je relé č.4 pro žhavičky. K oktávce toho mám postahovanýho cca 1,7GB
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Fordak



Založen: Dec 08, 2012
Příspěvky: 53

PříspěvekZaslal: čt leden 16 2014, 21:27    Předmět: Citovat

breta1:Co mas za problem s zhavenim?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
breta1



Založen: Sep 09, 2005
Příspěvky: 3491

PříspěvekZaslal: čt leden 16 2014, 23:06    Předmět: Citovat

Nemám problém se žhavením, akorát jsem se prohrabával ve schematech a hledal to relé 109, o kterém se tu psalo.
Ale něco bych se rád zeptal - chci dělat komplexnější zabezpečení, jedna z funkcí by byla vypnout napájení naftového čerpadla.
1. zkoušel někdo, jak dlouho jede motor např. na volnoběh, když vypnu napájení čerpadla?
2. ve kterém místě je vhodné řerpadlo odpojit (u kontaktů relé nebo přívod k čerpadlu nebo jinde) tak, aby se nezapisovala chyba do ŘJ při pokusu o start?
Připomínám že jde o motor 1,9TDI PD 74kW (ATD).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fordak



Založen: Dec 08, 2012
Příspěvky: 53

PříspěvekZaslal: pá leden 17 2014, 9:34    Předmět: Citovat

Spinac na napajeni cerpadla je u diesla k nicemu,na naftu v trubkach a palivovem fitru se da jet par kilometru,prvni pd motor cerpadlo v nadrzi vubec nema a jezdi.Nejucinejsi je preruseni napajeni ridici jednotky,co nejblize k jednotce,pres rele a zakamuflovat to do original el.svazku.
Sikovne jsou magneticke spinace,ukryte nekde pod plastem,treba u radici paky,plus jeste jeden napojeny do stejneho obvodu,mechanicky,ukryty nekde v kufru.Moznosti je mnoho.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pavel71



Založen: Feb 08, 2011
Příspěvky: 99
Bydliště: Karlovarsko

PříspěvekZaslal: ne leden 19 2014, 16:56    Předmět: Citovat

již léta dělám tajné vypinače do aut nasledujícím způsobem :
natočim auto sdělám dekl od pojistek a ty jednu podruhé vytahuji tak dlouho až auto chcípne po té tuto pojistku na výstupu z ní přerušim a to tak že rozpletu kabelovej svazek přestřihnu a nastavim oba konce příslušného drátu a vypinač schovám kam jen si majitel vozu přeje Idea
spolehlivé funkční žádná stížnost Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32117
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: ne leden 19 2014, 17:11    Předmět: Citovat

Diesel musí mít nějakej elektrickej/elektronickej spínač, kterým se OKAMŽITĚ přeruší dodávka paliva do všech válců najednou. Je to mezinárodní předpis, provedení záleží na výrobci auta/vstřikovací sady, ale prostě ten požadavek nadřazenej všem konstruktérům je. U koncernu se to děje vypnutím napájení řídicí jednotky - na tom bych postavil celej ten skrytej vypínač. Prostě se podívat, kudy vede "drát od klíčku k ŘJ" a ten přerušovat. Nejlepší je to udělt těsně u samotný ŘJ, kam není vidět, takže případnej zloděj není varovanej zjevně nepatřičným odbočením nějakýho drátu - a je to lepší udělat až za odbočením napájení pro palubku, která se tak při pokusu o neoprávněný startování chová víceméně normálně = rozsvítí se kontrolky atd. = zloděj opět nemá varovnou informaci, že auto obsahuje nějakou na něj zaměřenou křivárnu.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
vrky



Založen: Nov 28, 2004
Příspěvky: 1783
Bydliště: pod Black Mount

PříspěvekZaslal: ne leden 19 2014, 18:31    Předmět: Citovat

Oktávka 1,9tdi má čudla na vstřikovacím čerpadle který přeruší naftu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32117
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: ne leden 19 2014, 18:55    Předmět: Citovat

Jenže na ten čudl se případnej zloděj aspoň trochu obeznámenej s problémem určitě půjde juknout...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
vrky



Založen: Nov 28, 2004
Příspěvky: 1783
Bydliště: pod Black Mount

PříspěvekZaslal: ne leden 19 2014, 19:10    Předmět: Citovat

To jo, ale už vidím čorkaře na ulici jak má o půl třetí ráno zvednutou haupnu hrabe se někde v motoru. Jak probíhá vůbec krádež auta? Jaký je postup? Vleze do auta zku...í spínačku přeprogramuje imo a zkusí nastartovat. Když to nejde tak pokračuje nebo jde od toho?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32117
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: ne leden 19 2014, 19:22    Předmět: Citovat

Většinou jde od toho, jenže když je to čorka na objednávku, tak se nikdo s lezením dovnitř nezdržuje - auto pověsí na popruhy, zvednou na podval a odvezou kus za město, někam do klidný ulice nebo prostě do zastrčenýho dvora - a tam ho pár dní nechají stát, jestli se k němu neseběhne zásahovka navedená sledovací firmou. Když je klid a o auto nikdo nejeví zájem, auto otevře a nastartuje pečlivě vyškolenej a dobře hlídanej odborník, kterýho nenechávají dělat "špinavou práci" se samotným prvotním odcizením... Ten pak auto otevře a zprovozní tak, že na to 90% alarmů nemá šanci zareagovat - načež nastupuje další "pěšák", kterej auto buď odveze do skrytý a dobře zabezpečený dílny na rozebrání, nebo i s připravenýma falešnýma papírama i značkama odveze mimo republiku. Jediná šance jak si ohlídat auto je asi v něm spát - protože pokud na jedno konkrétní auto "někdo dá objednávku", před ukradením ho neochrání ani zděná garáž...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
vrky



Založen: Nov 28, 2004
Příspěvky: 1783
Bydliště: pod Black Mount

PříspěvekZaslal: ne leden 19 2014, 19:34    Předmět: Citovat

Tak já si asi začnu brát auto sebou do třetího patra paneláku. Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Fordak



Založen: Dec 08, 2012
Příspěvky: 53

PříspěvekZaslal: ne leden 19 2014, 20:39    Předmět: Citovat

Jednoduche reseni je mit auto pojistene,borci v Praze,jenom na blbejch navigacich columbus ve skodovka dokazali vytahnout z pojistovny klidne dve mega na jednom aute.Pri dobre pojistce nikdy nebudes skodnej.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 3 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.14 sekund