Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Škoda Felicia COMBI r.v.1997
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
breta1



Založen: Sep 09, 2005
Příspěvky: 3491

PříspěvekZaslal: čt prosinec 16 2010, 23:33    Předmět: Citovat

Felda z r.1997 se dělala jako jednobodová a ne MPI?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
OK2STO



Založen: Sep 19, 2008
Příspěvky: 439
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: čt prosinec 16 2010, 23:35    Předmět: Citovat

Ale dělaly se MPI 1,3 měl jsem takovou v 1997.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
555



Založen: Aug 10, 2009
Příspěvky: 2105

PříspěvekZaslal: čt prosinec 16 2010, 23:53    Předmět: Citovat

jo jo tu měli naši to MPi 1,3. takže s rozebráním motoru nebude problém teda.sem rád.já to taky dělal bez zvedáku:-(auto sem v předu zvedl na ,,kozy" a motor vlastně propadl dolů a pak sem ho vyndal.ale byla to šílená práca:-(vyndámí by mi jakštakš šlo,ale jinej bych tam v životě zpátky nedal.to už je práce pro automechaniky Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PeteBurns
Zablokován


Založen: Oct 08, 2007
Příspěvky: 2578

PříspěvekZaslal: pá prosinec 17 2010, 0:13    Předmět: Citovat

A prečo si vyberal celý motor, keď bol v poriadku? Prečo si neprehodil iba hlavu? Shocked No robiť to bez žeriavu, moc si to neviem predstaviť Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32117
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: pá prosinec 17 2010, 0:24    Předmět: Citovat

Protože vyheverovat auto a spustit vyvěšený motor pod něj je jednodušší, než heverovat agregát nad kastli. Moc koukáš na Overhauling a Street Customs na Discovery. Uvědom si, že předohrab integrovaný s převodovkou a diferenciálem + poháněnou nápravou se ze samonosné kastle vyndavá úplně jinak než "amerika V6 (V8 )" z konstrukce s rámem - tam jednoduše motor dolů spustit nelze a motor zavěšený na hever (vyndávaný vrchem) je jediná možnost. I při kompletaci autí na lince je běžně agregát do skeletu vsouvaný zespodu.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PeteBurns
Zablokován


Založen: Oct 08, 2007
Příspěvky: 2578

PříspěvekZaslal: pá prosinec 17 2010, 23:30    Předmět: Citovat

Ekkare neboj nič, Discovery nepozerávam, a už som sa voľačo motorov navyťahoval Wink Very Happy Na felde v pohode, ale na väčších motoroch to spodkom nejde bez demontáže celej nápravnice, takže je jednoduchšie to vyberať vrchom, hlavne ak nie je možnosť zdvihnúť auto do väčšej výšky, no naozaj si to moc neviem predstaviť, ako to vyberal zemanekt bez heveru a žeriavu sám, to povoľoval skrutky na silentblokoch a nechal celý motor aj s prevodovkou spadnúť na zem alebo ako? Laughing Neviem, možno je Hulkov bráško Laughing No spustiť to dole, najskôr jednu stranu, potom druhú, no dajme tomu, na felde to silnejší chlap ešte zvládne, ale nahodiť to naspäť, tak tomu neuverím, aj so žeriavom je to niekedy piplačka, nahodiť to aby to sadlo... Mňa ale zaujímalo, prečo 555 nenechal komplet motor v aute a nevymenil iba zlú hlavu, tomu nerozumiem...určite to je oveľa jednoduchšie aj rýchlejšie, hlavne ak mal motor v poriadku, čo sa týka vôlí na kľuke a ojniciach, kompresií atd...ja by som určite druhý neznámy blok nenahadzoval, hlavne ak by som nevedel, v akom je stave...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
zemanekt



Založen: Dec 01, 2010
Příspěvky: 105
Bydliště: Teplice

PříspěvekZaslal: ne prosinec 19 2010, 22:09    Předmět: Citovat

houpačka + pytel s cihlama
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jessy



Založen: Apr 29, 2007
Příspěvky: 87

PříspěvekZaslal: pá červenec 22 2011, 22:21    Předmět: Citovat

DELONG napsal(a):
Obávam sa že bude treba vymeniť celú hlavu.Ubrať tam už niekedy nie je čo.Dosť často sú vyžraté koróziou a potom to netesní a voda sa dostáva do spaľovacieho priestoru a motora.Ďalej určite bude treba lapovať ventily a vymeniť guferá na ventiloch.
Nové tesnenie pod hlavu,sacie a výfukové potrubie nové uťahovacie šróby na hlavu( sú dosť drahé) ,práca no 8000Kč to je asi dosť .Práca tak za 50 až 70 €. Skús nejakého lacnejšieho automechanika a servis vynechaj z hry.Sú moc drahý.
Edit:kámošom to robím lacnejšie Wink



Není hlava vacs. hliniková ? Tam zkoroduju max. mrazuvzdor.zátky. A s tými novými šróbami by som to vôbec nehrotil, je to zbytočné, pokud nie su viditelne poškodené
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ok1hga



Založen: Nov 28, 2006
Příspěvky: 12107
Bydliště: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: pá červenec 22 2011, 22:40    Předmět: Citovat

hliníková hlava je někdy pěkná svině a zvlášť, když se do chlazení naleje mizerná nemrznoucí směs (FRIDEX)

mě to vyžralo hliníkovou hlavu takovým způsobem, že jsem musel koupit novou komplet.
Projevilo se to tak, že se začala ztrácet voda a motor přestával táhnout.
Nakonec to při cestě do práce (cca 10km) vystřelilo těsnění a z výfuku tekla voda. Motor se zastavil.
A na špagátě jsem se musel přesunout do servisu . . .
byl to Forman GLXi 50kW r.93 . . . to je historie . . . už to je deset let . . .


Naposledy upravil ok1hga dne so červenec 23 2011, 9:31, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jessy



Založen: Apr 29, 2007
Příspěvky: 87

PříspěvekZaslal: so červenec 23 2011, 6:28    Předmět: Citovat

Tak to jo, Fridex je na AL hodne agresivny. "Občas" sa vyplatí prečítať návod ... Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18695
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: út červenec 26 2011, 9:47    Předmět: Citovat

Copak Jessy , propustili tě z práce , nebo se jen nudíš ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jessy



Založen: Apr 29, 2007
Příspěvky: 87

PříspěvekZaslal: út červenec 26 2011, 15:46    Předmět: Citovat

Ani jedno, ale mám teraz konečne trochu vic volna, a čas venovať sa veciam ktoré ma bavia
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tatramacek



Založen: Dec 07, 2007
Příspěvky: 1878
Bydliště: Kroměřížsko

PříspěvekZaslal: čt leden 16 2014, 19:49    Předmět: Citovat

Nezakladam nove tema. Jedna se o Felicii 1.9D kombi s roku 1997. Zajimalo by mne jak casto se u techto dieselu steluji ventily.. A jakym zpusobem.. Kamarad ma tento vuz a pri tahu motor klepe jak traktor.. Trosku pri tahu kouri. Nikdo nevi kolik ma motor najeto,protoze ve voze je tento motor druhy.. Jak casto se u tohoto motoru meni olej ? A jaky olej se do motoru leje. Diky moc.
_________________
Audaces fortuna iuvat
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Fordak



Založen: Dec 08, 2012
Příspěvky: 53

PříspěvekZaslal: čt leden 16 2014, 21:11    Předmět: Citovat

Ventily se nesteluji,olej po 7500 km,splnujici normu vw 505.00.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tatramacek



Založen: Dec 07, 2007
Příspěvky: 1878
Bydliště: Kroměřížsko

PříspěvekZaslal: pá leden 17 2014, 4:13    Předmět: Citovat

Diky. Jen mne zarazi,ze ten motor tak klepe Sad Ventily maj hydrostely ?
_________________
Audaces fortuna iuvat
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.16 sekund