jo jo tu měli naši to MPi 1,3. takže s rozebráním motoru nebude problém teda.sem rád.já to taky dělal bez zvedáku:-(auto sem v předu zvedl na ,,kozy" a motor vlastně propadl dolů a pak sem ho vyndal.ale byla to šílená práca:-(vyndámí by mi jakštakš šlo,ale jinej bych tam v životě zpátky nedal.to už je práce pro automechaniky
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32117 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá prosinec 17 2010, 0:24 Předmět:
Protože vyheverovat auto a spustit vyvěšený motor pod něj je jednodušší, než heverovat agregát nad kastli. Moc koukáš na Overhauling a Street Customs na Discovery. Uvědom si, že předohrab integrovaný s převodovkou a diferenciálem + poháněnou nápravou se ze samonosné kastle vyndavá úplně jinak než "amerika V6 (V8 )" z konstrukce s rámem - tam jednoduše motor dolů spustit nelze a motor zavěšený na hever (vyndávaný vrchem) je jediná možnost. I při kompletaci autí na lince je běžně agregát do skeletu vsouvaný zespodu. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Ekkare neboj nič, Discovery nepozerávam, a už som sa voľačo motorov navyťahoval Na felde v pohode, ale na väčších motoroch to spodkom nejde bez demontáže celej nápravnice, takže je jednoduchšie to vyberať vrchom, hlavne ak nie je možnosť zdvihnúť auto do väčšej výšky, no naozaj si to moc neviem predstaviť, ako to vyberal zemanekt bez heveru a žeriavu sám, to povoľoval skrutky na silentblokoch a nechal celý motor aj s prevodovkou spadnúť na zem alebo ako? Neviem, možno je Hulkov bráško No spustiť to dole, najskôr jednu stranu, potom druhú, no dajme tomu, na felde to silnejší chlap ešte zvládne, ale nahodiť to naspäť, tak tomu neuverím, aj so žeriavom je to niekedy piplačka, nahodiť to aby to sadlo... Mňa ale zaujímalo, prečo 555 nenechal komplet motor v aute a nevymenil iba zlú hlavu, tomu nerozumiem...určite to je oveľa jednoduchšie aj rýchlejšie, hlavne ak mal motor v poriadku, čo sa týka vôlí na kľuke a ojniciach, kompresií atd...ja by som určite druhý neznámy blok nenahadzoval, hlavne ak by som nevedel, v akom je stave...
Obávam sa že bude treba vymeniť celú hlavu.Ubrať tam už niekedy nie je čo.Dosť často sú vyžraté koróziou a potom to netesní a voda sa dostáva do spaľovacieho priestoru a motora.Ďalej určite bude treba lapovať ventily a vymeniť guferá na ventiloch.
Nové tesnenie pod hlavu,sacie a výfukové potrubie nové uťahovacie šróby na hlavu( sú dosť drahé) ,práca no 8000Kč to je asi dosť .Práca tak za 50 až 70 €. Skús nejakého lacnejšieho automechanika a servis vynechaj z hry.Sú moc drahý.
Edit:kámošom to robím lacnejšie
Není hlava vacs. hliniková ? Tam zkoroduju max. mrazuvzdor.zátky. A s tými novými šróbami by som to vôbec nehrotil, je to zbytočné, pokud nie su viditelne poškodené
Založen: Nov 28, 2006 Příspěvky: 12107 Bydliště: Česká Třebová
Zaslal: pá červenec 22 2011, 22:40 Předmět:
hliníková hlava je někdy pěkná svině a zvlášť, když se do chlazení naleje mizerná nemrznoucí směs (FRIDEX)
mě to vyžralo hliníkovou hlavu takovým způsobem, že jsem musel koupit novou komplet.
Projevilo se to tak, že se začala ztrácet voda a motor přestával táhnout.
Nakonec to při cestě do práce (cca 10km) vystřelilo těsnění a z výfuku tekla voda. Motor se zastavil.
A na špagátě jsem se musel přesunout do servisu . . .
byl to Forman GLXi 50kW r.93 . . . to je historie . . . už to je deset let . . .
Naposledy upravil ok1hga dne so červenec 23 2011, 9:31, celkově upraveno 1 krát.
Založen: Dec 07, 2007 Příspěvky: 1878 Bydliště: Kroměřížsko
Zaslal: čt leden 16 2014, 19:49 Předmět:
Nezakladam nove tema. Jedna se o Felicii 1.9D kombi s roku 1997. Zajimalo by mne jak casto se u techto dieselu steluji ventily.. A jakym zpusobem.. Kamarad ma tento vuz a pri tahu motor klepe jak traktor.. Trosku pri tahu kouri. Nikdo nevi kolik ma motor najeto,protoze ve voze je tento motor druhy.. Jak casto se u tohoto motoru meni olej ? A jaky olej se do motoru leje. Diky moc. _________________ Audaces fortuna iuvat
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3Další
Strana 2 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.