Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18691 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: út leden 07 2014, 22:02 Předmět:
Však jsem Ti , džordži , přitakal . Cestou musí vést i necesta , potvora . Musím se přiznat na celou hubu , že jsem měl na nějaký takový problém podezření , jenže v letě se to neprojevilo no a dnes se ptá zima , co jsem dělal v letě , no ležel jsem u Dunaje . a nyní na mne jdou mrákoty , protože dílnu na auto mám pod holým nebem . Ještě , že ta zima zimou není , což mi vyhovuje . No jo , holka už má nejenom své dny , ale i roky ...
Hele ty PRSKu vem žárovku 21W a přilož ji mezi svorku baterky a kontakt baterky. Blikne a měla by úplně zhasnout pokud bude svítit je něco zapnutý a nehledej spoje na tom silným červeným maj to dobře zamotaný. Může být KO baterka včera jsem měl případ: napětí 12,6V, hustota 100% ale zátěžák NIC. To nemá cenu nabíjet dávaj až 14Kč za kg.
A pokud je tam zkrat tak ti do tý elektrárny u spolujezdce natekla voda. Stačí vytahat zásuvky nejdou přehodit odšroubovat ten silnej a vysušit. Už jsem to taky dělal a i těch 12V dělalo pěknou elektrolýzu.
Založen: Jun 23, 2013 Příspěvky: 1085 Bydliště: Olomoucko
Zaslal: st leden 08 2014, 23:20 Předmět:
Tak BOBOBO měl tu "elektrárnu" odpojenou jak píše na začátku.
( A ten panel s relé a pojistkami když byl vlhký bylo mutno rozebrat po vrstvách do poslednáho propoje, jinak ho nikdo nkdo nevysuší. )
Co jsme měli feldu my, kterou jsem nedávno prodal, byl to r.v. 97, tak tam to bylo taky tak blbě udělané. Favorit má od akumulátoru plus hrubým kabelem na startér, asi 16mm2. Potom tenším, asi 10mm2 vede od altíku svorka B+ na plus akumulátoru. To je v podstatě dobíjení aku. A zvlášť potom z plus akumulátoru na šroub pojistkového panelu asi taky 10mm2 kabelem. Z toho šroubu potom káblíkem asi 2,5mm2 na spínací skříňku. U té naší feldy a pár co jsem opravoval to je ale jinak. Ta má startér taky zvlášť hrubým kabelem. Z altíku svorky B+ to vede né na plus akumulátoru, ale až na pojistkovku. Ze šroubu pojistkovky jde několik tenších káblíků, asi 2,5mm2. Ty jsou nějakou svorkou rozděleny. Jeden vede na spínačku a dva vedou k plus akumulátoru.
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18691 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: út leden 14 2014, 14:04 Předmět:
Tak jsem to v poledním slunci v sobotu rozpitval . Po demontáži airbagu a celé kapsy je pod přídržným páskem schováho hnízdo se svorkou , kde je ta 10ka kabel přerušen a z něj vedou tři další oranžové káble preč . Jedna tak 2,5ka a dvě jedničky . Jelikož se odběr již nekonal-sobotní zázrak , vyschlé auto , tak jsem dále nestříhal , takže nwm , kam ty tři dráty vedou . Pokud nebude dříve problém , tak postupně přestříhám až někdy na jar , už jen pro info . Předpokládám , že nejsilnější vede na spínačku , kam ty další dva netuším . Jak vidíte objevil jsem tam i konektor se zkratem -hned vedle svorky 30-ky a vprostřed kastlíku je konektor připojení airbagu do sítí vozidla . Ještě přikládám náhled elektronické blokace auta po jeho zakoupení před lety . Odpínal jsem starter i přívod napájení do ŘJ . Po zablokování každé cesty zvláštním kanálem, došlo k uzamčení vozidla .
Pardon, předtím jsem to asi špatně napsal. To rozdělení toho hrubého káblu je v té světlé olačce? jak jsem psal, jestli ten hrubý kabel asi 10mm2 vede přímo od altíku, tak to rozvětvení je asi že je to ten nejhrubší na spínací skříňku a ty dva tenčí na ten šroub pojistkového panelu. Z toho to teprve až potom vede na + akumulátoru jako dobíjení. Jestli si autí chcete nechat ještě delší dobu, tak bych to předělal ve stylu favorita jako jsem popisoval. Tohle je podle mě nespolehlivé řešení. Už jsem to jednomu chlápkovi taky předělával.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.