ze začátku bude řízení relátkem, ale pak budu dělat s mikroprocesorem _________________ bez elektronek se neobejdu!
muj lampovej zesik: http://www.youtube.com/watch?v=KxOvbN_5xiY
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32853 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so říjen 05 2013, 19:44 Předmět:
Vladkoo - jasně že myslí dvě v sérii - 24V instalace ani jinak dneska nikdo nedělá.
Milan222 - podívej se na grafy vybíjení, ten 500W motor bude z baterií odebírat přibližně 20A trvale, při rozběhu ještě víc - myslíš že se jim to bude líbit? Navíc 18Ah kapacita při takovýmhle drasťáku spadne někam na 10-12Ah využitelný kapacity, to si s tím kolečkem moc nezajezdíš - odhadem tak půlhodina jízdy max, a pak půl dne nabíjet - nebo mít další sadu (spíš teda další 3-4 sady) baterek na rychlou výměnu připravenejch na nabíječi... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
jasněže na 24V dám dvě...
no kupodivu to vydží déle. jelikož ten motor nebude dávat 500W. nestavím formuli, kde budu potřebovat furt maximum, ale zpřevodovanoumašinu, která se nebojí kopečku.
jde mi o to která baterie bude lepší. vím, že to je pro ně záhul.
edit:
to motůčko, to má 400W motor, 12V 20Ah a píšou 6-8hodin práce. perpetum mobile je to stejné jak osobní auto, keré neposkytuje 50kW ale jen 15, které stačí pro aktuální jízdu.
já měl námět motorizace hned jak sem vezl první kolečko do kopce. to motučko neexistovalo. v motučku je motor, sériový, který mění moment nebo co. já mám klasiku s magnetama. _________________ bez elektronek se neobejdu!
muj lampovej zesik: http://www.youtube.com/watch?v=KxOvbN_5xiY
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32853 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so říjen 05 2013, 23:49 Předmět:
Orientuj se podle hodnoty vnitřního odporu - ta druhá má udávanej nižší, kolem 12mΩ, zatímco ta první asi 18mΩ = čím menší tím lepší, případně podle hodnoty "startovacího proudu", kterej je u každý baterky udávanej výrobcem - tam je vyšší hodnota samozřejmě lepší. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Jan 13, 2007 Příspěvky: 15735 Bydliště: Olomouc
Zaslal: ne duben 19 2020, 8:22 Předmět:
Celý smysl mi uniká. Pilu tam má na elektřinu, prodlužku na elektřinu a tahá se s kolečkem. Kdybych měl takové kolečko s motorkem, tak si tam určitě na takovou práci přidám dvě kola dozadu. Nebo to hodím na trakař a nadřu se stejně.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32853 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne duben 19 2020, 10:12 Předmět:
Zajímalo by mě, jestli autor Motůčka (majitel Isolitu Bravo Jablonný nad Orlicí pan ing. Kvido Štěpánek) nepřemejšlel nad oboustrannou korbou kvůli vyvážení - prostě že by se rám klasickýho kolečka prodloužil na druhou stranu než jsou klasický rukojeti a tam by se umístila druhá, klidně i menší korba. Mohla by tam bejt i větší = výkonnější trakční baterie. Po naložení části nákladu dopředu by se na principu dvojramenný páky vyvážila část váhy naložený na "normálně umístěný" korbě a tím by se snížila síla potřebná ke zdvihnutí celýho vozidla do jízdní polohy - obsluha by tak v ideálně vyváženým případě nemusela nést žádnou váhu a její role by v podstatě byla omezená jen na udržování rovnováhy a korekce směru jízdy ... Myslím že by pak s příslušně navrženým trakčním soustrojím a správným profilem pneumatiky neměl bejt problém dosáhnout přepravní váhy nad hranicí 250-300kg na jednu jízdu ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Taky si myslim ze je to k nicemu, neco ve stylu kdo si hraje nezlobi, ale prakticke vyuziti zadne. (i kdyz nas autori budou presvedcovat o opaku )
Pokud bych uz takovou vec stavil, dam tam 4 kola a nejaky spalovaci motor za par korun z bazose. S tim uz se da pracovat.
Zajímalo by mě, jestli autor Motůčka (majitel Isolitu Bravo Jablonný nad Orlicí pan ing. Kvido Štěpánek) nepřemejšlel nad oboustrannou korbou kvůli vyvážení ...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.