Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Kde je v přístrojovce Fiat Bravo 99r. uložen stav km?

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
vanDave



Založen: Apr 21, 2009
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: út červen 07 2011, 18:54    Předmět: Kde je v přístrojovce Fiat Bravo 99r. uložen stav km? Citovat

Ahoj, chci si koupit do Brava jinou přístrojovku, vím že stav km je uložen v IO někde poblíž displeje budíků.
Na Fiat klubu psali, že stačí tenhle čip přehodit do druhé přístrojovky - potřeboval bych poradit, který z těch švábů to je.

NEC D78064BGF, NS TB9268F (viz foto) nebo je to v 68HC908AZ60, viz http://www.tradebit.com/filedetail.php/99346462-mileage-odometer-km-miles-correction-adjust-eeprom - to by byl problém, protože abych se dostal k druhý straně DPS, tak bych musel sundat ručičky a ty jdou prý strašně blbě, protože jsou nalisovaný.

Dík za radu,tip.

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hill
Administrátor


Založen: Sep 10, 2004
Příspěvky: 19584
Bydliště: Jičín, Český ráj

PříspěvekZaslal: út červen 07 2011, 19:10    Předmět: Citovat

To je strašně jednoduché, napsat, že jen přehodíš švába.
Když to někdo na FIAT klubu tvrdí, tak snad také ví, který z nich obsahuje tu správnou paměť.
To jen, aby ses nedivil, že tu na nikoho, kdo zná zrovna kapličku ve Fiatu, třeba ani nenarazíš...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezis



Založen: Nov 17, 2005
Příspěvky: 5232

PříspěvekZaslal: út červen 07 2011, 20:40    Předmět: Citovat

Nevím kde má km, ale zkušenost z punta z ní že přístrojovky vyměnit nešly. Ty konektory všechny seděly jen to nefungovalo Cry
_________________
Internet - metla lidstva
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mirku



Založen: Jun 15, 2006
Příspěvky: 241

PříspěvekZaslal: út červen 07 2011, 21:49    Předmět: Citovat

... a co se takhle zkusit zeptat přímo v autorizovaném servisu, jak by to řešili oni ... osobně už nevěřím všem "odborníkům" na fóru, kde je každej chytrej jak rádio a přitom má doma od Fiata pouze čepici po dědovi ... Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frantajetel11



Založen: Nov 13, 2008
Příspěvky: 1922
Bydliště: Kladno

PříspěvekZaslal: út červen 07 2011, 22:03    Předmět: Citovat

Jenom k těm ručičkám - nejsou vyloženě nalisovaný. Je to osička zamáčklá v plastovym futru, který je v jednom kuse s ručkou. To futýrko je tak cca 1 cm dlouhý (možná i trochu víc) a ta osička tam je festovně, aby se nepootočila. Ale sundat to jde. Dáš si kousek měkkýho hadříku okolo ručky (abys nepoškrábal ciferník) a pak ručičku dvěma prstama podebereš a postupně vytahneš. To není nic složitýho. Mnohem větší pakárna je tam ty ručičky pak dát zpátky tak, aby ukazovaly správně...
A k těm švábum - palubek se určo dělá víc typů, podle motorizace, roku výroby, případně facelift atd... takže i kdybys ty šváby vyměnil bez poškození něčeho okolo, tak zdaleka nemusí bejt vyhráno Confused
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
elmohomola1



Založen: Feb 09, 2009
Příspěvky: 22
Bydliště: Jihlava

PříspěvekZaslal: út červen 07 2011, 22:23    Předmět: Citovat

Plný souhlas s Hillem,všechny ty kluby jsou plný chytrých radilů u kterých není nic problém a vše je strašně jednoduché,ale když dojde na jádro pudla,tak řeknou že jim to někdo udělal.Já osobně bych to řešil tak jako když se upravuje
stav Km na tacho.Asi bude nutno nakonfigurovat přístrojovku na ostatní věci.(ŘJ motoru,atd)A to budeš muset oslovit někoho v okolí kdo má k tomu potřebný hard a soft.A kdo to má ,tak si s tím pravděpod.poradí a bude chtít nějakou odměnu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
taz



Založen: May 16, 2007
Příspěvky: 317
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: st červen 08 2011, 4:44    Předmět: Citovat

Moje zkušenost z FAbie, palubovka je jeden typ pro všechny ale musí se v servise přeprogramovat pro danou výbavu auta. Bohužel mi odešla, vyhlásila error a auto KO
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ZdenekHQ
Administrátor


Založen: Jul 21, 2006
Příspěvky: 25741
Bydliště: skoro Brno

PříspěvekZaslal: st červen 08 2011, 9:14    Předmět: Citovat

Asi by ten výrobce byl blázen, kdyby tam dal externí EEPROM, aby se v tom mohl kdekdo vrtat.
_________________
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
vanDave



Založen: Apr 21, 2009
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: st červen 08 2011, 14:43    Předmět: Citovat

frantajetel11 napsal(a):
Jenom k těm ručičkám - nejsou vyloženě nalisovaný. Je to osička zamáčklá v plastovym futru, který je v jednom kuse s ručkou. To futýrko je tak cca 1 cm dlouhý (možná i trochu víc) a ta osička tam je festovně, aby se nepootočila. Ale sundat to jde. Dáš si kousek měkkýho hadříku okolo ručky (abys nepoškrábal ciferník) a pak ručičku dvěma prstama podebereš a postupně vytahneš. To není nic složitýho. Mnohem větší pakárna je tam ty ručičky pak dát zpátky tak, aby ukazovaly správně...
A k těm švábum - palubek se určo dělá víc typů, podle motorizace, roku výroby, případně facelift atd... takže i kdybys ty šváby vyměnil bez poškození něčeho okolo, tak zdaleka nemusí bejt vyhráno Confused


Dík za tip. Motorizace (JTD 105) a facelift (rok 99 - 2001) sedí, to už mám zjištěný. Budíky jsou v podstatě úplně stejný, jenom chci vyměnit verzi s černými ciferníky za verzi s bílými ciferníky.



Pokud se mi podaří sundat ručičky, tak jenom vyměním fólii za bílou a nebudu muset řešit ten stav km.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Atlan



Založen: May 10, 2004
Příspěvky: 4511
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: st červen 08 2011, 21:58    Předmět: Citovat

taz napsal(a):
Moje zkušenost z FAbie, palubovka je jeden typ pro všechny ale musí se v servise přeprogramovat pro danou výbavu auta. Bohužel mi odešla, vyhlásila error a auto KO


To neje pravda napr je rozdiel medzi naftakom a benzinakom (napr kontrolka a zhavenia)i ked je možne že už to zjednotili. Dalšou vecou je softver v pristrojovke su pristrojovky bez palubneho počitaca a maju iny soft. alebo niesu osadene kontrolky a maju zasa iny soft.

Dalšou vecou ako hovoriš je nakodovanie podla vybavy vozidla (ale len v ramci toho co povoli soft pristrojovky) možeš si nakodovať kontrolku otvoreneho kufru ale ked tam nieje zapojena a ovladana z uP tak maš smolu

ZdenekHQ napsal(a):
Asi by ten výrobce byl blázen, kdyby tam dal externí EEPROM, aby se v tom mohl kdekdo vrtat.


No u staršich je to bežne že je použita externe eeprom, u novšich šifrovane udaje v eeprom, pripadne v uP s obsahom eeprom .... prepisanie len s zmazaním a nahrotim noveho.


Nevieš to inak vymeniť, lebo prehzdzovať čipy.... na to treba vybavenie.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.14 sekund