Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32092 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st říjen 27 2010, 20:39 Předmět:
Spolehlivost i životnost odpovídá dnešním požadavkům - 5 let lízačka, pak prodat a novej majiteli, poser se. Dělá to tak dneska kazdej výrobce.
U tý kombinace kompresor & turbo šlo spíš o průběh krouťáku, turbo zabírá i s natáčivýma lopatama až někde na 2000-2500 otáčkách, kdežto s kompresorem má motor výkon už na 1200-1300.
A k těm rychlostem - fábule váží 1100 kilo, s řidičem a v provozu běžně 1200 i ještě něco navrch. A ne nadarmo se jí říká "vydlabanej ingot" - má takovou spoustu výztuh, že i když se vyválí, pasažéři i s ohledem na to, že dneska snad už každá má minimálně 4 pytle + všecky místa mají 3bodový pásy mají vysokou šanci přežít. Ono se to nezdá, ale ať si na ni nadává kdo a jak chce, je BEZPEČNÁ. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32092 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st říjen 27 2010, 21:17 Předmět:
Jenže půldruha tuny, pokud to není správně rozloženo a vyztuženo, je docela na 2 věci v případě nějakýho nárazu - a fábule má tu hmotu dost dobře umístěnou na to, aby se deformovala jen tam, kde to ničemu nehrozí a kde to naopak bude chránit... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Oct 11, 2008 Příspěvky: 6119 Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha
Zaslal: st říjen 27 2010, 21:30 Předmět:
O tom žádná. Taky jsem nepsal, že půldruha tuny je podmínka dostačující.
Spíš jsem tím chtěl vyjádřit, že se dvoustovky nebojím v autě, které je stavěné na 250, zatímco v autě stavěném na 150 bych se toho bál. Ono je to taky o stabilitě, brzdách, gumách, podvozku atd. atd. a jde o to, aby ani k tomu crash testu pokud možno nedošlo.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32092 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st říjen 27 2010, 21:49 Předmět:
Jestli se zase chceš dohadovat, jako v dredu o hulení - tak jseš na špatný adrese. Fábule má návrhovku minimálně 240 a podle motorizace dostává i odpovídající podvozek - brzdy, kola, gumy, pružení & tlumení, jsou různý kategorie náprav... Proto taky Škoda Auto nedovoluje měnit motorizace (přestavby, třeba z 1,2HTP na 1,4MPi nebo 1,6MPi), protože taková přestavba obzvlášť na nějakou hodně dravou verzi by se při pokusu o šetření na podvozku nemusela vyplatit. A pak je to taky o tom, kdo sedí ta volantem - pokud tam sedí hovado, je mu i závodní klec a 10 pytlů dokola k hovnu... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32092 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt říjen 28 2010, 1:12 Předmět:
Nj, už to tak bude, že i "vydlabanej ingot" se vyrábí a prodává nejen s "Hádkou Trojice Pístů" pod kapotou, ale i s čímsi onačejším - bohužel za to v Bolce (navedení z Vlkohradu) chtějí tak nehorázný prachy, že si to u nás skoro nikdo nemůže dovolit a na silnicích furt potkáváme nejčastěji ty "socka edišn" provedení... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32092 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt říjen 28 2010, 18:25 Předmět:
O tom, pro koho jsou určené fábule RS a podobné verze včetně "stokoňových" motorů, nechci diskutovat - ale jsou a koupit jdou.
Jinak pro zkratku "HTP" už jsem sesbíral 5 různých výkladů:
1) originální "stanovisko výrobce: High Torque Power = vysoký krouticí moment ( - NO CEMMENT!!!)
a dále lidová tvořivost Čechů (a Slováků): je to
2)Horko Těžko Poskládaná
3)Hádka Trojice Pístů,
4)Hovno To Pojede,
5)Honem To Prodej
.... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: pá říjen 29 2010, 11:55 Předmět:
K té 1.8T - mě totiž zarazilo, že mě kámoš říkal, že to auto jakoby táhne víc od vyšší rychlosti, nikoliv otáček motoru a tvrdil cosi druhé o klapce v karburátoru, což mě zase připadalo nesmyslný, když to snad má GDI. _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.