Založen: Feb 04, 2010 Příspěvky: 775 Bydliště: Karlovy Vary
Zaslal: ne únor 14 2010, 20:48 Předmět:
... hm, nechci být jízlivý (nebo jak se to píše), ale mám také "plechovku", která stála 100 Euro ještě z plnou nádrží (v Bavorsku). Je stále ve velmi dobrém technickém stavu (kupodivu žádná koroze), jde přihlásit i v ČR, TK by prošla okamžitě. Jezdím s ní (teď a loni v zimě) na bus do školy a na občasné nákupy. Vzhledem k tomu že má obsah 0.8 litru je spotřeba pod 5l./100km. Říkám jí Píďalka.
Je to sice plechovka, ale nemá žádné airbagy, ABS a podobné zbytečnosti. Mám v ní jen rádio a vysílačku. Je pravda že moc se do ní nevejde, ale mně stačí.
Tak to srovnávejte...
http://fotoalba.centrum.cz/photo.php?pid=19795413&row=w%3Dpl%26uid%3D11922716%26aid%3D1915510%26cid%3D0%26sort%3D1%26onpage%3D24%26page%3D2%26offset%3D36 _________________ píďa
Založen: May 06, 2007 Příspěvky: 4065 Bydliště: Zlín
Zaslal: po únor 15 2010, 22:36 Předmět:
Ty už máš papíry?
Já jezdím taky s naším Seatem, akorát teda silnějším. Seaty jsou perfektní auta, je to spolehlivé (ťuky ťuk), díly na to nejsou drahé, nejsou v tom kurvítka (skoro), je to prakticky řešené, ale hlavně se s tím super jezdí. Akorát to po těch patnácti letech víc žere.
Založen: Mar 21, 2006 Příspěvky: 34078 Bydliště: Bratislava
Zaslal: po únor 15 2010, 22:57 Předmět:
Pokial viem, tak Seat mal pred 15 rokmi od kvality dost daleko. O nejakej kvalite sa da hovorit az odkedy to kupil VW. Ale aj tak sa bezne stava, ze nieco niekde odpadne.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32087 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út únor 16 2010, 14:37 Předmět:
Ibiza 2 litr? To se dělalo? Co já vím, tak do Ibizy se dávala vstřiková šestnáctistovka laděná u Poršů (jezdil jsem s ní), ale o dvoulitru nevím - možná nějaká Limited Edition nebo GT? _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: May 06, 2007 Příspěvky: 4065 Bydliště: Zlín
Zaslal: st únor 17 2010, 19:54 Předmět:
Dělala, benzíňák.
My teda máme Ibizu II benzíňáka 1,8. K nepříjemným závadám zatím patřila prasklá palivová hadička a odejitá mechanika v obou elektricky stahovaných oknech - po vytažení okna se ozvala rána a při pokusu o spuštění zaletělo sklo do dveří. Oprava s novými díly by stála asi 5000,-, tak tam putovala mechanika z vrakoviště a jakmile odešla i ta, byl osazen dřevěný špalek.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3
Strana 3 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.