Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32087 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st prosinec 30 2009, 20:21 Předmět:
Máš na mysli "rumunskej trabant" alias "benzínovýho ožralu" Oltcit Club 11R? _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32087 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st prosinec 30 2009, 20:39 Předmět:
Měl jsem ho jeden čásek - moc měkký pérování, v zatáčce jsem šel málem bokem jak na snowboardu, akcelerace výborná, spotřeba nic moc (na 1100vku) docela vysoko, pod 9l SUPRU jsem se nedostal, na Speciál odmítal korektně jezdit. Známej měl dalšího, tytéž zkušenosti, nechal nakonec dovalit tirákem z Frankrajchu origo Citroeňáckej karbec a s tím to jelo jako z praku a spotřeba do 8. Mně osobně vadily jenom 3 dveře a dost nezvykle působil ten volant jen s 1 příčkou. Na ovladače pod volantem se dalo zvyknout. Jinak v létě za velkýho horka vadnul, je chlazenej vzduchem, v zimě naopak žral olej protože se blbě ohříval - bylo dobrý zaslepit kusem kartónu vstup vzduchu dospod pod motor. Dnes naprosto překonaná konstrukce - je to vznikem současník prvních Fávořiťů. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32087 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st prosinec 30 2009, 20:53 Předmět:
Myslím že největší jeho bolestí byl ten cikánskej karbec - nikdo ho totiž neuměl korektně seštelovat a vzduchový chlazení bez nějaký seriózní regulace průtoku vzduchu na způsob klapek/žaluzií na leteckých hvězdicových motorech. Pokud se osadil originální karbec Citroen, nastavení bylo stabilní jak žulovej blok a daleko snazší. A kdo si dal práci a vychytal zakrývání děr v masce kartónem v zimě (a včasný odkrývání když se oteplilo), jezdil docela spokojeně... A pak taky naprosto nekontrolovatelně prorezával, někdy na místech, kde by to člověk nikdy nečekal - třeba uprostřed dveří nebo u horního okraje okna zadních lichých dveří. Takže s tou koupí neváhej, aby ses nedočkal doby, kdy budou už jen modely v muzeu, protože origo povozy sežrala rez... Naštěstí je to pryč... O jeho "vnucích" jménem Dacia/Logan nevím radši vůbec nic... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32087 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st prosinec 30 2009, 21:01 Předmět:
Fakt je, že tahle auta MIZÍ - myslím, že jsem letos potkal za celý rok jen dva, možná tři. To už potkávám víc "tisícovek" a "stovek" škodulí, než těchhle rumunskejch raplů... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Dec 08, 2007 Příspěvky: 4214 Bydliště: Plzeňsko
Zaslal: st prosinec 30 2009, 21:01 Předmět:
Davidsev napsal(a):
Je mi 17, nemám love..
To je akorát. Oltcit je totiž auto na celý život - jak ho koupíš, už se ho nikdy nezbavíš.. Znáš tu pohádku o tom převozníkovi a vesle? Tak to je skoro to samé..
Hmmm ....sa čudujem že má ešte niekdo záujem o také auto,ale z každého auta sa raduješ dvakrát. Raz keď ho kúpiš raz keď sa ho zbavíš.Ale ak chceš niečo o tom aute vedieť tu máš link snáď ti poradia.
http://www.oltcit.wz.cz/
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32087 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st prosinec 30 2009, 21:20 Předmět:
Killroy napsal(a):
Davidsev napsal(a):
Je mi 17, nemám love..
To je akorát. Oltcit je totiž auto na celý život - jak ho koupíš, už se ho nikdy nezbavíš.. Znáš tu pohádku o tom převozníkovi a vesle? Tak to je skoro to samé..
Killroy
Přesně, já ho měl naštěstí jen půjčenýho - ale pokud vím, majitel asi rok na to měl hodně starostí ho prodat... Mluvím o roku 2000 - to ještě nebyly tyhle plechovky tak věkovitý jako dneska o skoro 10 let později... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: May 09, 2006 Příspěvky: 305 Bydliště: Hranice
Zaslal: st prosinec 30 2009, 21:40 Předmět:
Davidsev napsal(a):
Kdybych ho měl tak bych se ho určitě nezbavoval
On se tě zbaví sám, zmizí korozí Měli jsme ho po revoluci jako firemní na courání do města, jak psal kolega výše, do zatáček zalehává jako motorka, a je extrémně, ale opravdu extrémně nedotáčivý. V zimě, když byla slabá baterka, startovali jsme ho klikou. Je pravda, že po pěti letech byl zhnilý a opravdu prorezával na naprosto nepochopitelných místech. Žral jakmalý tank. Jediné, ale fakt jediné pozitivum bylo, že se do něj vešel do kufru naležato 200 litrový barel oleje, do jiného osobáku to dát nešlo. Zpátečka se řadila jako u normálních aut pětka, takže pořád někdo počítal zuby. Brzdové kotouče u převodovky, vzduchový boxer, třídírové kola atd to byly jen další a další mínusy. Prostě šmejd už od novoty, citroen z šedesátejch let okopírovanej Rumunama, co z toho mohlo vzniknout _________________ Líp už bylo.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2, 3Další
Strana 1 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.