Udelej jak uz bylo receno, dale nestaci jen zkontrolovat uhliky, musi byt take v poradku loziska a krouzky, a samozrejme spoje kostry (motoru a kaste).
A mohla by to mozno byt volnobezka na remenici, mne na Fe1,9D sa nejak sekla, no bolo to citit hlavne pri cviceni s plynom.
No ona to neni volnobezka, je to remenice, kde vnitrni a vnejsi cast jsou spojeny gumou [obdoba silentbloku]. Kdyz se to nekdy protaci, vydava to odporny piskavy zvuk. Lze to spojit sroubem natvrdo.
Chceš říct, že to kvičení některých aut může dělat i tohle ? Já vždycky myslel, že kvičet může jen "klíňák", že je rotor altecu přes gumu, to je pro mě novinka
Ano, to odporne kviceni dela prave ten prokluz. Ale ne ze je rotor altecu pres gumu, pres gumu je to na hlavni remenici [nasazena primo na klikovce], ktera pres drazkovy remen pohani m.j. altec.
Založen: Jan 11, 2009 Příspěvky: 134 Bydliště: vychod slovenska
Zaslal: so červen 27 2009, 19:15 Předmět:
tie napatia co pises su na moj vkus nizke, a to klesanie a trasenie motorom moze mat povod v lozisku alternatora, a sucasne v riadiacej jednotke motora. na motore byva detonacne cidlo, ktore hlasi riadiacej jednotke, a ta ma upravit chod motora aby sa ukludnil. lozisko zistis ak povolis napnutie remena a rukou potocis alternatorom, ma ist lahko a ticho. remen sa niesmie prilis napinat, aj to moze sposobovat problemy.
Založen: Jan 13, 2007 Příspěvky: 15543 Bydliště: Olomouc
Zaslal: so červen 27 2009, 21:15 Předmět:
Kdybych si nebyl jistej tím altíkem, tak bych ho prostě vydělal. Pak rozborku a uvidíš i stav ložisek. Řemen je vhodné také měnit zavčas podle délky použití než až začne blbnout. Diody se nejlépe měří na rozdělaném altíku a nemůžeš je kontrolovat měřákem, ale baterkou a žárovkou.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.