Založen: Jul 16, 2007 Příspěvky: 4258 Bydliště: u HK
Zaslal: so říjen 25 2008, 20:29 Předmět:
Sendyx napsal(a):
No mezi náma, i kdyby to bylo technologicky snadné, měl by SR71 důvod letět rychleji ? Už tak měl problém manévrovat nad Evropou a česká PVOS si brousila zuby, kdy konečně bude příznivý kurz a bude šance si zkusit Poniklá a Týniště.
že by Knovíz? Bylo to pěkné jak ta mrcha lízala výběžky našich hranic
Akkar tobě.... zkus někdy jen nečíst co ti noviny strčí do schránky,,proto jsem tady a ptám se na magnetické motory,, naposled sr 71. popav se někdy z někým kdo u toho byl osobně,nebo alespon v té firmě pracuje,,né jako uklízečka,,tak jak jsem tuto informaci zprostředkoval já ,, jen na to přišla řeč jednou na závodech ve francii ten pán je pylonář jako já, američan,, škoda kdybych věděl že tě potkám,,zeptal bych konkrétně a přesně na vše co ví o 1000 c nevím při machu M3 ve dvaceti tisících konkord udává na náběžné hrane pří M2 neznám výšku 244 C
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32132 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so říjen 25 2008, 20:35 Předmět:
DOST! Vyhoďte toho bas***da někdo, tohle je demagogie haňba blut! Ještě tvrdit, že Concorde lítal M2 - když měl maximálku M1,9 a cestovku M1,8 - 1,85 - to už je i na mě moc.... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Sendyx,, neznám přesnou myšlenku kčemu mnělo lítat tak rychle,, snad na návrat z nepřátelského ůzemí . na co lítal bell x 15 tak rychle ,,byla to jen nádrž s palivem. u náporáku to beru nejde jen o rychlost ale ůčinost takového to srtoje vysoká rychlost přepravy, díky veliké víšce odpor je tam menší. a při tom nazbírá dostatek kyslíku pro pohon a nepotřebuje si vozit okysličovadlo, má to nějaké opodstatnění..
ekkar pro tebe Machovo číslo se mnění s letovou výškou přesně na kilometr za hodinu přesně neznám rychlost maximální tohoto stroje ,ani asi žádný člověk co kdy psal nebo informoval veřejnost,,nepočítali s tebou. ví se že to bylo ku 2M a myslím že je jedno jestli M1,893 nebo M 2,015 to mi je jedno,,,atmosféra a hustota složení ve všech vrstvách je až + - 10 procent rozdílná,,, tak že může letět pořád stejně rychle a jeho M se bude měnit. a to nepočítám vítr,,nevím jak daleký je tam klid
to máš pravdu:) hlavně mi nikdo neodpověděl na mojí prvotní otázku ,málo kdo napsal svůj názor a důvod co ho k tomu přesvěčuje. naporový motor,, byl jen příklad že když se chce tak to jde,,byly lidé co tomu věřili mněli nápady jak to udělat a povedlo se ukázat že to funguje, a že ta myšlenka snad stará 100 let,, přesně na hodinu to nevím pro některé,,, že to není jen scifi. tím jsem chtěl říct že možná magnetický motor dnes fungovat nebude za 50 let ano,, Možná ,,znova píši je tady někdo kdo ví víc,,třeba jen zaslechl že se laboruje s magnety a nějakým způsobem mněnit polritu,,nebo nějak jinak vypínat,,nevím,,jen jsem to dalo za příklad
andrea.. promin snažím se psát rychle a moc nekoukám,, pravda na chatu je to jedno,,tady bych měl trošku zpětně po sobě číst, zobvzlášt když chci něco vysvětlit. Budu se snažit
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32132 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so říjen 25 2008, 21:14 Předmět:
To "kikipylon": Ty nejsi pylonář, Ty jsi 3,14čovinář - nejdřív si kup učebnici češtiny a pak učebnice fyziky pro střední školy. Jestli ty jsi někdy četl něco víc o aerodynamice nebo letectví než Sedmičku pionýrů, pak já jsem čínskej Bůh srandy. Motáš dohromady pojem a průjem. Kdybys někdy vůbec měl něco společného s lítáním, nemohl bys tady plácat takové ko*otiny. Motat dohromady aerodynamickou konstrukční rychlost s výkonem a tvrdit, že nevíš, nakolik je Machovo číslo ovlivněno větrem, to je jako když Oberleutnant opravuje svou TESLU Martino. Co Ti říká (například) pojem "Reynoldsovo číslo"? A čeho se týká?
Pokud odpovíš správně do 2 minut, možná o tom něco víš - jinak je to jen zásluha Uja Gooogla...a Ty jsi lhář!!! _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Jun 05, 2005 Příspěvky: 12377 Bydliště: Ostrava
Zaslal: so říjen 25 2008, 21:18 Předmět:
Jenže náporový motor funguje, a už myslím v roce 1905 ho někdo vynašel, že by fungovat mohl, stvořil k tomu teorii a myslím že si to dal i patentovat. První funkční náporové motory se snad testovaly kolem roku 1930.
Zatímco magnetický motor nikdo teoreticky SPRÁVNĚ nezdůvodnil, proč by měl fungovat a nikdo jej nepředvedl. Perpetuum mobile s magnety jsem viděl na obrázcích z 19. století a dodnes to nefunguje. Je mi jasné, že v tom mám určitě prsty. Taky KGB a ropná lobby.
Založen: Apr 25, 2005 Příspěvky: 488 Bydliště: Spišská Belá
Zaslal: so říjen 25 2008, 21:39 Předmět:
To, ze perpetum mobile1-veho druhu sa neda zostrojit, sa da dokazat, takze je skoda casu sa tym zaoberat. Realnejsia cesta by mohla byt, perpetum druheho druhu, t.j. tepelny stroj, ktory by odobral teplo z prostredia (okolia), a vykonaval rovnocennu pracu, vid Braunov motor...
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.