Založen: Jun 05, 2005 Příspěvky: 12375 Bydliště: Ostrava
Zaslal: so říjen 25 2008, 18:56 Předmět:
Copak potřebuje uživatel mobilního telefonu, nebo počítače, znát dopodrobna jejich funkci ? Copak průměrná blondýna potřebuje vědět víc, než pin a kde se to zapne a pár tlačítek ? Copak chceš, aby každý uživatel znal strukturu GSM sítě, podrobný popis paketů, způsobů navázání spojení atd. ? Proč ?
Takže já chci tu almaru, co dělá z té volné energie energii volně dostupnou a spotřebovatelnou. Klidně si to vytvoř s týmem svých psychiatrů v kterémkoliv ústavu, já chci funkční zařízení nezávislé na víru v jeho funkci. Kde to vázne ?
Založen: Jan 17, 2007 Příspěvky: 6381 Bydliště: Husinec-Řež
Zaslal: so říjen 25 2008, 19:07 Předmět:
Pánové, takhle se snad oslovovat nemusíme.
Nicméně od té doby co máme maxwellky a kvantovou teorii pole, tak snad jde dokázat, že je to capina, ne? Já na to se svou matematikou pravda moc nestačím, už jsem nepočítal pár let ani přiblblý integrál (pokud teda nepočítám výpočet přes laplasovku).
Každopádně kdo s tím chce laborovat, nechť bere inspiraci u pana Franze Antona Mesmera a jeho vany, tam měl magnetismus docela zmáknutý...
Nicméně, co se týče energie "uschované" v magnetu, neměl by být problém snad energii změřit tak, že materiál zahřeju nad curieovu teplotu a uvolněnou energii kalorimetricky změřím. Nebo se pletu?
Naposledy upravil Cust dne so říjen 25 2008, 19:09, celkově upraveno 1 krát.
Založen: Jun 16, 2007 Příspěvky: 470 Bydliště: pod Tatrami
Zaslal: so říjen 25 2008, 19:16 Předmět:
Keď si pozriete to video, na stolíku vľavo dole je čosi ako akumulátor, aspoň sa mi to tak javí, idú odtiaľ drôty hore ku motoru. Aby som tomu uveril, musel by som si na to šáhnuť.
Založen: Jan 17, 2007 Příspěvky: 6381 Bydliště: Husinec-Řež
Zaslal: so říjen 25 2008, 19:21 Předmět:
To tvrdil i sv. Tomáš o Ježíšovi )))
věřte, víra vás uzdraví (teda to mu i věřím, a pokud uvěříš, že se motor bude točit, tak se roztočí, ale to bude tvou vírou nikoliv volnou energií, ps: budu samo rád když mi dokážete opak)
to máš pravdu,,na co si nešáhnu tomu taky moc nevěřím, když jsem laboroval o síle toho motoru jeho auta,, taky jsem si všiml ,,nevím neznám to auto,,ale má nějak nízko zadek auta,, možná tam byl akumulátor, možná kdo to auto dobře zná z pohybu po vycítil že není lehký zadek. kdo ví
a tam na stole,tu baterku mohl schovat kdekoliv,, nejde jen o to jedno video, viděl jsem další dvě, kde tvrdí že jim to funguje a vyrábí energii, jeden ukázal jen motor a druhý i s generátorem, jestli si znás dělají srandu,,proč jich přibívá, opakovaný ftip už není ftipem,,to mně trošku zaráží. že dělají hlupáka ze mně to mi nevadí,,ale spíš si myslím že to už nějak funguje, ale ne tak jak představují,, jestli se snaží vzít chut tem co se taky o to snaží a třebe jsou ve stejném bodě. a dát jim najevo,už to nemá cenu už ti ujel vlak,,tobě se to jen točí já si s tím doma krmím už barák..
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32109 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so říjen 25 2008, 19:39 Předmět:
A to samé je tvrzení o "zhasínání" motorů SR-71čky při překročení rychlosti M3,5. Naprosté pitomosti. Sakra, bystlíři/bastlířky, copak jste nikdy nečetli jakoukoliv učebnici fyziky?
SR-71 jednak nemá náporové motory, má turbokompresorové Pratt&Whitney J58 (tovární označení JT11d-20B) s měnitelnou geometrií vstupního konfuzoru (to je takový ten "kužel" ve vstupu vzduchu do motoru) - takže žádná "kočičí dvířka" a ani "vrata od stodoly" jak se tomu říkalo u Concordu! Ano, tyto motory používají dvojí spalování, ale to druhé je normální přídavné spalování neboli forsáž - vstřik paliva do výstupního kanálu za turbínou, kde se palivo vznítí od plynů vystupujících z turbíny a shoří v kyslíku, který je ve vzduchu vysávaném zpod pláště motoru - tento vzduch vlastně celý motor chladí! Kdo si chce o "Kosákovi" přečíst trochu více, může tady: http://www.military.cz/usa/air/in_service/aircraft/sr71/sr71.htm . I když i tam vydávají nadzvukové přídavné spalování za náporový režim...
A Blackbird SR-71A prostě víc, než těch asi 3,5Macha letět nemůže z jednoho jednoduchého důvodu - a tím je aerodynamický ohřev !!! To éro je na zemi o cca 15cm kratší, než za letu - protože se ohřevem protáhne! Na náběžkách a na špičce nosu má za letu přes 1000°C - kdyby letělo ještě rychleji (a ne že by to jeho motory nezvládly), prostě by se za letu roztavilo! Ty experimentální hypersonické střely, co vypouští NASA a co k jejich pohonu používá motory systému SCRAMMJET (náporové s nadzvukovým prouděním) musejí mít ablativní (odtavovací) ochranu podobně jako návratové moduly kosmických lodí!!!
Ne, prostě zase jeden F(_!_)mann, kterej tady vyprovokoval diskusi o blábolech. Nemám slov... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Jun 05, 2005 Příspěvky: 12375 Bydliště: Ostrava
Zaslal: so říjen 25 2008, 20:04 Předmět:
No mezi náma, i kdyby to bylo technologicky snadné, měl by SR71 důvod letět rychleji ? Už tak měl problém manévrovat nad Evropou a česká PVOS si brousila zuby, kdy konečně bude příznivý kurz a bude šance si zkusit Poniklá a Týniště.
EKKAR..pro tebe... Co tam má sr71 přeně za typ motoru nevím, kočičí vrátka tento výraz proto aby každý pochopil že se tam něco přivýrá a otvýrá, to nebylo k blackbird řečeno,, a nikoliv mílíš se,, nevím jeké varianty postavily alétaly za motory v nich,,ale cílený záměr je zaoceánský dolet, dostup jasně že co nejvýše a rychlost taky co nejvyžší, všechny tyto hodnoty jsou udáváne všude jinak, jen M7 sedělo, tak asi ten záměr tam byl a snad i věděli jek se tam dostat.. náporový motor, jediná cesta zatím pokud nechceš vozit okysličovadla a raketový motor. na co komresor za M3 na co touto cestou šli ,,, a viděl jsem schématycký sistém těchto motoru a má to hlavu a patu,,,,, Jo a kde nakonec skončili to nevím.. jednodoše to letadlo bylo na H. složité drahé a nemělo opodstatnění. možná by to bylo jinak kdy těch M7 umělo,,,... ale kdo ví.. asi se našli lepší systémy,než toto letadlo
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32109 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so říjen 25 2008, 20:21 Předmět:
Díky dalekodosahovým radarům jsme o něm věděli jen malou chvíli potom, co se utrhnul od ranveje někde v Anglii a začal to "šroubovat" nad mraky. Pak "kopnul do vrtule", "vrazil rajčáky dopředu" a nabral ten svůj třímachovej supersonic a namířil si to via La Manche, La belle France a Bundesrepublik Deutschland směrem do srdce Evropy. Někde před Mnichovem to "položil na ucho" a začal točit levou - což ho při tom kvaltu vyneslo na linii sahající až někam nad Prahu. Postupně dotočil "stoosmdesátku" a byl někde nad Hamburkem - hop přes Dánsko nad Severní moře a už si to pomalu "plachtil" zpátky "domů" do Anglie. Celý ten let nikdy netrval déle jak hodinu i se vším manévrováním. Tahali jsme ho po planšetech a obrazovkách - ale i když hotovostní stíhačky zvedli už v momentě, kdy ho odhalil radar nad Kanálem, neměly šanci dostoupat ani na jeho letovou hladinu dřív, než jim přesvištěl nad hlavama...
To "kikipylon" - neblábol o Mach7 u Blackbirda, když to dělal nanejvýš X-15 - na takovou rychlost donedávna žádné jiné letadlo nemělo právě z důvodu už zmíněného aero-ohřevu. A US se ho prostě vzdali z jednoho jednoduchého důvodu - špionážní informace ze srdce Evropy už nemusejí shánět "Kosákem", když jim vše nacpeme sami, všude jinde jim stačí satelity a bezpilotní letouny. Blackbird byl drahý, složitý na obsluhu a na všecko, co se kolem něj dělo.
A byl tak šerednej, až byl nádhernej... Stejně jako jeho starší "bratránek z prkna Clarence "Kelly" Johnsona nadzvukový výškový strategický bombardér B-70 Valkyria - vyrobený v pouhých 2 prototypech, jeden zničen při havárii... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
Naposledy upravil EKKAR dne so říjen 25 2008, 20:31, celkově upraveno 1 krát.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.