Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 34763 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt listopad 27 2025, 22:19 Předmět:
Jenomže já v takovým případě nedávám možnost vyzvednutí ve výdejně, ale trvám na dovozu na adresu. I když možný je, že v poslední době to změnili - já doručení na adresu použil naposledy někdy z jara. Poslední dobou se ale spíš stává, že nejsme nikdo z rodiny doma k přebírání, takže je výhodnější převzetí na výdejně nebo box. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
Založen: Jan 01, 2023 Příspěvky: 2752 Bydliště: Česká Lípa
Zaslal: čt listopad 27 2025, 23:14 Předmět:
jjilek napsal(a):
Ale objednávku na adresu taky přesměruje do nějakèho nedostupného boxu.
Zatím se mi ani v jediném případě nestalo, že by zásilku na moji adresu domů Zásilkovna automaticky přesměrovala někam jinam, a to mi zásilky z některých zahraničních eshopů i od čínských prodejců na eBay už několik let doručuje právě Zásilkovna přímo na adresu domů přičemž u těch zahraničních eshopů samozřejmě žádná volba doručení přes Zásilkovnu ani vůbec neexistuje. Prostě mají některé zahraniční přepravní společnosti, které lokálně v ČR vůbec nedoručují se Zásilkovnou nasmlouváno to, že jimi do EU doručované zásilky na území ČR doručuje právě Zásilkovna, a to i v případech kdy si tuto možnost zákazník v zahraničním eshopu ani nemá možnost zvolit. Takže zásilku z Číny do EU dopraví nějaká zahraniční přepravní společnost, která na území ČR nedoručuje a teprve když zásilka dorazí na území ČR tak ji převezme Zásilkovna (dříve takové zásilky přebírala a doručovala na území ČR Česká pošta, ale už několik let to u zásilek, které mi chodí ze zahraničí dělá zcela automaticky bez vyžádání z mé strany Zásilkovna).
Mimochodem je to popsáno přímo na webu Zásilkovny viz tento odkaz a viz dále uvedená citace.
Objednali jste si zásilku ze zahraničních nákupních portálů, jako je AliExpress, eBay, GearBest nebo JoyBuy, a zásilku doručujeme my, tedy Zásilkovna? Nejedná se o chybu. Zásilkovna je totiž logistický partner společnosti MyMeest.pl, která zařizuje distribuci zásilek z Asie po Evropě.
Jak naše spolupráce tedy funguje?
Zahraniční, v tomto případě čínské nákupní portály mají pro doručování v Evropě strategického smluvního partnera – MyMeest.pl, který má na starosti distribuci zásilek z po evropském kontinentu. V jednotlivých evropských zemích má pak MyMeest.pl logistické partnery – a Zásilkovna je partnerem pro Českou republiku.
Zásilka směřuje na výdejní místo a ne na adresu. Proč?
Objednali jste si na zahraničním nákupních portále zboží klasicky na adresu, ale pak Vám od Zásilkovny přišlo info o doručování na výdejní místo? Způsob a cílové místo doručení zásilek určuje společnost MyMeest.pl, která získává od e-shopů v Číně veškerá data k objednávce včetně zadané adresy. Na základě zadané adresy pak MyMeest.pl vybírá nejbližší výdejní místo ve Vašem okolí pomocí geolokace – a pokud nalezne, že je v blízkosti adresy bydliště výdejní místo, změní doručení z adresního na výdejní místo.
Jde o obchodní a provozní rozhodnutí spol. MyMeest.pl, nikoliv o zásah Zásilkovny. Zásilkovna pak jako subdodavatel služeb v ČR obdrží až finální adresu – buď bydliště, anebo výdejního místa, a na tu dle instrukcí MyMeest.pl zásilku doručí.
“Zásilkovna nemůže ovlivnit, jestli bude zásilka doručena na adresu nebo na výdejní místo, protože u zásilek určených na výdejní místa získává od MyMeest.pl pouze jméno, telefon a adresu výdejního místa, nikoliv adresu bydliště adresáta” a navíc je to primární rozhodnutí MyMeest.pl, které si tu službu v konkrétní podobě u Zásilkovny objednává.
Stručně řečeno když MyMeest.pl u té či oné zásilky stanoví doručení na výdejní místo namísto doručení přímo na adresu adresáta tak to Zásilkovna jako subdodavatel služby nemůže jen tak sama o své vůli změnit na doručení na adresu adresáta i kdyby tu adresu vzala ze samotné zásilky, protože služba pro tu konkrétní zásilku prostě byla objednána jako doručení na výdejní místo a ne na adresu adresáta.
Jak už jsem zmínil toto se mi zatím u zásilek ze zahraničí včetně eBay ještě ani jednou nestalo.
Své připomínky k tomu včetně nesouhlasu, nadávek atd. tedy směřujte přímo na společnost MyMeest.pl viz tento odkaz na kontaktní formulář. PS A dejte jim "pořádně co proto".
Založen: Mar 29, 2009 Příspěvky: 4408 Bydliště: Olomouc
Zaslal: pá listopad 28 2025, 8:06 Předmět:
Mně je vcelku jedno, kdo a jak zásilky doručuje. Určitě už nebudu podstupovat městskou turistiku za z-boxy a hledat ten správný. Přitom procházet kolem dalších nepoužitých výdejních míst nebo boxů.
A je to problém Zásilkovny, že se nechá do podobných problémů vtáhnout. Pro konečného zákazníka je to vždy jen Zásilkovna a obchodník (eshop), se kterými bude jednat a které bude hodnotit.
Založen: Jan 01, 2023 Příspěvky: 2752 Bydliště: Česká Lípa
Zaslal: pá listopad 28 2025, 11:11 Předmět:
jjilek napsal(a):
A je to problém Zásilkovny, že se nechá do podobných problémů vtáhnout.
Není to problém Zásilkovny.
Zásilkovna nemůže za to jaký způsob doručení si u ní objednatel pro tu či onu zásilku objedná. Z pohledu Zásilkovny je to prostě jen protistrana v podstatě jako každý jiný odesílatel zásilky, který si objedná určitou službu a nic víc v tom není.
Představte si, že vy jako objednatel služby doručení u Zásilkovny (podobně jako MyMeest.pl) ze své vlastní vůle rozhodnete o tom, že někomu XYZ pošlete balík přes Zásilkovnu s doručením do Z-BOXu i když by příslušný adresát XYZ třeba dal přednost raději doručení přímo na svoji adresu domů, ale vy jako objednatel služby doručení to prostě nerespektujete.
Podle vašeho vyjádření "ad absurdum" by tedy Zásilkovna mohla i za to vaše rozhodnutí o tom, že adresátovi XYZ pošlete zásilku do Z-BOXu, ale to je dle mého názoru nesmysl.
Může za to objednatel služby tj. MyMeest.pl a primárně i zákazník zahraničního eshopu tj. v daném případě vy, protože tím, že jste chtěl ušetřit na ceně za dopravu a nezvolil jste v tom zahraničním eshopu jiný způsob dopravy, tak jste se v podstatě dobrovolně vzdal možnosti rozhodnout o způsobu doručení zásilky.
Naposledy upravil Valdano dne pá listopad 28 2025, 12:07, celkově upraveno 7 krát.
Všechno bude o penězích a doručení do méně využívaného místa bude pro velké objednavatele o něco levnější viz. níže, což také dává větší prostor pro správné rozložení zásilek.
Taky jsem vyzvedával manželce balíček z Temu o hodně výdejních míst jinde. Jediný rozdíl je v tom, že jsem to psychicky zvládl a neotravuju tím ostatní.
Zelená, oranžová, červená, modrá – co znamenají barvičky:
zelená – toto výdejní místo má aktuálně dostatek volných kapacit, díky tomu bude i výdej rychlejší
oranžová – toto výdejní místo bude brzy plné, doporučujeme zvolit jiné výdejní místo v blízkém okolí
červená – toto výdejní místo je buď plné, nebo je nelze z technických důvodů zvolit
modrá – výdejní místo jsme pro vás nově otevřeli
Založen: Jan 01, 2023 Příspěvky: 2752 Bydliště: Česká Lípa
Zaslal: pá listopad 28 2025, 11:31 Předmět:
Přesně tak. Primárně je to samozřejmě jen o penězích. ´
Adresát si může stěžovat u MyMeest.pl nebo u Zásilkovny. Zásilkovna to nemá možnost ovlivnit, protože se jedná o službu, kterou si u ní MyMeest.pl objednal. Adresát si může stěžovat třeba i u výchozího např. čínského eshopu, ale ten to u levných způsobů doručení také nemá možnost ovlivnit. U levných způsobů doručení včetně tzv. "Free" se jak příslušný zahraniční eshop tak i samotný zákazník toho eshopu svým způsobem dobrovolně vzdává rozhodnutí o tom jakým způsobem bude zásilka doručena.
Takže volba je primárně na zákazníkovi zahraničního eshopu zda se rozhodne šetřit na ceně za doručení a nebo zda si při nákupu v tom či onom zahraničním eshopu raději objedná k té či oné zásilce dražší způsob doručení přes některou mezinárodní doručovací společnost (DHL, UPS apod.), která doručuje přímo na adresu adresáta i na území ČR a pak by to nemělo nastat.
Pokud má zákazník problém s tím jak to u levných způsobů doručení aktuálně probíhá tak ať si příště objedná u zahraničního eshopu jiný způsob doručení a pokud to některý zahraniční eshop neumožňuje tak ať si zvolí jiný ehop umožňující volbu doručení, která bude zákazníkovi vyhovovat.
Založen: Jan 13, 2007 Příspěvky: 16509 Bydliště: Olomouc
Zaslal: pá listopad 28 2025, 17:16 Předmět:
Nechci se do toho moc plést, protože je to nepříjemné, když se musí běhat někam dál, ale zrovna Zásilkovna s tím opravdu nemá nic společného. Mě chodí asi rok vše z Temu do boxu Zásilkovny asi 10 m od baráku a naprosto bez problémů. Ten box tam stojí právě necelý rok.
Jinak ten zmatek je tady taky proto, že vznikl bordel v adresaci po sjednocení více PSČ na jedno PSČ po zrušení poboček ČP a taky kvůli nenažranosti radních města pro placení větších daní a poplatků proto, aby ty vyšší platili i ti z okraje města (původně přidružené vesnice).
Založen: Jan 13, 2007 Příspěvky: 16509 Bydliště: Olomouc
Zaslal: pá listopad 28 2025, 17:24 Předmět:
Valdano napsal(a):
Adresát si může stěžovat u MyMeest.pl
Ano, to je možná jediná cesta a spíše to vypadá na to, že by se místo zbytečného stěžování mohl na jejich stránkách registrovat a tak jim pomoct s tím, že by si mohli upřesnit, jaký box nastavit u jeho adresy natrvalo. Já to kdysi řešil i tak, že jsem v doručovací adrese nastavil staré PSČ a od té doby nebyl jediný problém.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.