Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 34631 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so říjen 25 2025, 23:48 Předmět:
To není tak ouplně pravda. Je v tom totiž docela bordel způsobenej určitou benevolencí v "divokejch devadesátkách". V některejch letech bylo béčko vydávaný s tím, že s ním je možný řídit soupravu tažnýho vozidla skupiny B plus vleku, pokud součet váhy tažnýho vozidla i taženýho přívěsu nepřekročí 3,5tuny - a nesmí se překročit ani povolená váha daná homologací tažnýho vozidla. Takže NĚKDO s ŘP vydaným v určitým období "devadesátek" může jet s US pick-upem vážícím 2 tuny a mít za ním 1500kilo vážící přívěs - A NEPOTŘEBUJE mít B+E. A druhej člověk s tou samou soupravou tu B+E skupinu mít musí - protože má řidičák vydanej o rok pozdějc. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 20306 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: ne říjen 26 2025, 6:48 Předmět:
Zase kecá , někde je zde o tom vlákno . Šlo o změnu v dopravním zákoně asi plácnu před 2ma 3mi lety . A dříve , jako dříve , se dopsalo Ečko k Bčku po praxi v Bčku . V době po převratu se bláznilo s ojetinami z venku a tak i já jsem si to nechal dopsat , jen jsem došel na poravku a tam mi to v 11/1992 jen dopsali .
Bobo máš pravdu,mně zapsali zdarma E k béčku po praxi,baba na DI koukla do karty a hlásila,máte praxi a tady zapsanou pokutu 500 za jízdu s dvoutunovým vozíkem.Chytili mne benga v Kroměříži jak jsem rozvážel telky na mulťák.Pochválili mne že na VW Transportéru mám předepsanou kouli,jinak by to bylo podstatně dražší.
Neměl bych z toho strach, v bývalém zaměstnání jsme ložili matroš zákazníkům, půlka jich jezdila přetížených a to brali váhu tak, že v papírech je napsáno 750, tak uveze 750, nalož tunu, pojedu pomalu, vozil jsem na tom už ... kg, mám to vyzkoušené, navařil jsem si dorazy na péra aby kola nedřely o blatníky... Nikdy nebyl žádný technický problém, občas jen dofoulki gumy. Měli jsme k tomu účelu vyvedenou hadici aby se pořád nemusel vytahovat ven kompresor, kšeft je kšeft Ideální to určitě není, ale ty vozíky se dělají předimenzované nejspíš kvůli dynamickému zatížení. Pokud se ale chceš řídit psanými pravidly, tak nic.
Založen: Jan 17, 2007 Příspěvky: 7050 Bydliště: Milotice u Kyjova
Zaslal: ne říjen 26 2025, 13:52 Předmět:
Taky jsem na stavbu jezdil pravidelně přetížený. Jen jednou jsem se lekl, když tchán (řidič) s přetíženým vozíkem předjel ostře traktor. Trochu bylo cítím, že nám na kouli něco lítá. Chce to jet pomalu, hlavně do zatáček.
Jedna věc je obava z přestupku, případně z nezaviněné nehody. O tom se nedá radit, to si musí každej srovnat sám.
Druhá věc je ryze technický pohled na přetížení. Jezdili jsme tak kdekdo. Dvaadvacet tun na T-148. Půldruhý tuny ve Sprinteru (nosnost 800kg). Šest metráků písku v Trabantu. Stopadesát kil nákladu na nádrži ČZ 250. Třetinu kubíku betonu na malým vozejku za Fabií HTP...
Dovézt něco takovýho někam nedaleko, jednorázově není problém. Problém by byl dělat to furt.
To fakt po okolí nenajdeš nikoho s použitelným dopravním prostředkem? Nebo místo, kam to složit a pak odvozit po částech? _________________ Nepoužívám smajlíky. Pobavený nebo ironický tón si laskavě domyslete sami.
To už je jako diskuse o nesmrtelnosti chrousta.
Vezmeš 2x 500kg, na těch 20km je to o otočka o hodinu a 100Kč na benzín navíc. To si snad dnešní důchodce dovolit může
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 20306 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: ne říjen 26 2025, 18:10 Předmět:
Víš prd , co si důchodce dovolit může . Viz cit. Jiří Krejčík :
„Jsem člověk, který z chudoby vzešel, zápolil s ní a zápolí s ní dodnes, takže cítím s těmi, kteří se nemohou bránit. Jestli je tohle levičáctví, pak jsem levičák. Nezávidím těm, kteří jsou bohatí, když jejich bohatství je poctivé. Masaryk krátce po založení Československé republiky řekl, že aby se národní stát mohl naplno rozvinout, bude potřebovat padesát let nerušeného vývoje. Nebudu vypočítávat, oč vše jsme byli ochuzeni tím, že se to nenaplnilo, to je úvaha mimo nás, úvaha o tom, v čem jsme. Jen malý detail: můj předrevoluční důchod, ač byl mnohem nižší, než je ten dnešní, měl podstatně vyšší kupní sílu, a to mám ve škále důchodců jeden z nejvyšších hrubých důchodů: devět tisíc korun. Když mám ale zaplatit nájemné, elektřinu, telefon, teplo a poplatky za televizi a rádio, tak jen na to měsíčně doplatím 2000 Kč NAD částku svého důchodu, takže kdybych měl spoléhat jen na stát, byl bych už v domově důchodců nebo v blázinci.
Založen: Apr 21, 2011 Příspěvky: 365 Bydliště: Příbram VII
Zaslal: ne říjen 26 2025, 18:41 Předmět:
Nevím, jestli to je jenom latina, ale slyšel jsem, že vrakovoz s přívěsem na dvě auta dostal v Německu při převážení pokutu a to docela mastnou - asi 200€. Všechno mu sedělo, až na zatíření koule. Takže to přední auto o 20 cm posunul a bylo to O.K. Jinak by ho nenechali pokračovat. To druhé převážení už bylo zdarma
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3Další
Strana 2 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.