Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 34026 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne červenec 13 2025, 7:03 Předmět:
Ano, otvorí - POKUD JSEŠ REGNUTEJ. Ostatním to nakašle. BTW ten veterán je stará stalinská Poběda = GAZ M20 = opajcovanej Opel Kapitän ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
Založen: May 13, 2009 Příspěvky: 5658 Bydliště: BA-Petržalka :(
Zaslal: ne červenec 13 2025, 9:55 Předmět:
eKKar sa zasa mýli. Na Opere 12 mi to hodí hlášku ERROR 1011 Access Denied, ale na bazilíške to obrázok aj stránku otvorí normálne. Regnutý niesom. Ono im to kurví Cloudflare.
Inak ten cca 160 kB obrázok by sem išiel vložiť aj priamo. _________________ Globálne otepľovanie je spôsobené masívnou zástavbou a rúbaním storočných stromov. Kamene namiesto trávy tiež prispievajú k otepľovaniu.
Poběda nebyla kopií Kapitana, jen se mu podobala.
Na obrázku není Poběda ale GAZ-12. Proti Pobědě něco jako šestsettrojka proti embéčku.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/GAZ-12_ZIM _________________ Nepoužívám smajlíky. Pobavený nebo ironický tón si laskavě domyslete sami.
Založen: Jun 21, 2008 Příspěvky: 9113 Bydliště: Valachy
Zaslal: út červenec 15 2025, 19:40 Předmět:
ransom napsal(a):
Poběda nebyla kopií Kapitana, jen se mu podobala.
Na obrázku není Poběda ale GAZ-12. Proti Pobědě něco jako šestsettrojka proti embéčku.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/GAZ-12_ZIM
Byla to licenční kopie sovětského vozu GAZ M20 Poběda. Během výroby v FSO byl upravován. Byl to první hromadně vyráběný polský osobní automobil po druhé světové válce.
Tu jsme měli u nás ve fabrice a občas jsem s ní jezdíval na služ. cesty _________________ Honza - kokúň
__________________________
Žádný učený z nebe nespadl, ale pitomce jako by shazovali
Založen: Nov 13, 2021 Příspěvky: 178 Bydliště: u Temelína
Zaslal: st červenec 16 2025, 11:15 Předmět:
Poběda měla, podobně jako Varšava a i dodávka Žuk, motor s SV rozvodem zhruba 2100 cm3, 4 válec. Na konci 60. let ale poláci udělali upgrade na OHV, který měl o půlku větší výkon.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 34026 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st červenec 16 2025, 13:09 Předmět:
Tak "flathead" motory se "spodovým" rozvodem SV se dělají pořád, hlavně v oblasti za "Veľkou Mľákou" tuhle dneska už myslím zbytečnou tradici udržuje značka Briggs&Straton/Tecumseh. Jejich největší výhodou je jednoduchá hlava bez pohyblivejch dílů, nevýhodou pak malej kompresní poměr a z něj plynoucí mizerná účinnost a tím i nevalnej měrnej výkon. I proto pouhá náhrada hlavy SV hlavou s uspořádáním OHV může i bez dalších úprav časování způsobit zvednutí výkonu o 30%, když se změní i písty a spalovací prostor se udělá půlkulovej, je zvýšení výkonu klidně i 50% bez výraznýho zvýšení spotřeby. Je ale bezpodmínečně nutná úprava chlazení - ty hlavy s vyšším kompresním poměrem by se jinak utavily ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3 ... 15, 16, 17
Strana 17 z 17
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.