Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Autobaterie AGM - výměna
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 34013
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: pá červenec 11 2025, 17:35    Předmět: Citovat

msar napsal(a):
Voltmetr si může koupit přímo do zásuvky zapalovače, já jej tam mám trvale. V Passatu mi ukazuje za jízdy 14,4V, když se dá noha z plynu; a pokles na 12,5V jakmile se sešlápne plyn. pedál. Jenže někdy nepětí klesá až na 11,8V, baterka je na výměnu po 2 letech. A to se vyplatí Evil or Very Mad
Jop, to je to ychtyllygentní NEdobíjení, za který bych autorům a hlavně těm co ho schválili strkal rozžhavenej pohrabáč tím studeným koncem do prdele (aby si ho ty buzny za ten žhavej konec nemohly vytáhnout).
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Behemot
Pod dozorem moderátorů


Založen: Nov 01, 2013
Příspěvky: 2224

PříspěvekZaslal: so červenec 12 2025, 17:41    Předmět: Citovat

Vonehdá se to řešilo pod D-F článkem, taky se mu ta obrazek_cenzurarna obrazek_cenzura nekde na cestách, kdosi psal, že řešením je dát tam EFB/AGM a kundící dvojdotce nastavit, že to je ale vobyčejná nalejvaná. Dvojdotka to pak bude nabíjet skoro furt, i když to reálně najlevaná není.

Anebo nemáte byt obrazek_cenzura a nemáte takový sračky fungovat, žánop. Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
dvorak



Založen: Apr 25, 2013
Příspěvky: 2181
Bydliště: Dvůr Králové n.L.

PříspěvekZaslal: ne červenec 13 2025, 9:56    Předmět: Citovat

Toto mi řekla AI :

"Hyundai i30 z roku 2016 nemá inteligentní dobíjení v tom smyslu, jak se to obvykle chápe u modernějších vozů s mild-hybridním systémem nebo stop-start systémem. Inteligentní dobíjení, které by automaticky regulovalo nabíjení baterie na základě jízdních podmínek a spotřeby energie, nebylo u i30 (2016) standardní výbavou.
Nicméně, systém dobíjení u Hyundai i30 2016 je řízen řídící jednotkou motoru (ECU) a stará se o to, aby alternátor dobíjel baterii optimálně v závislosti na potřebách vozidla. Tento systém obvykle dobíjí baterii efektivněji, když je motor v chodu, a snižuje dobíjení, když je motor v klidu, aby se šetřila energie.
Pokud hledáte inteligentní dobíjení v modernějším smyslu, tak to vyžaduje vozidlo s mild-hybridním systémem, který je u i30 2016 k dispozici pouze u některých verzí (např. i30 s 48V mild-hybridním systémem). "
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 34013
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: ne červenec 13 2025, 10:13    Předmět: Citovat

dvorak napsal(a):
Toto mi řekla Artifical Idiocie :
"... systém dobíjení u Hyundai i30 2016 je řízen řídící jednotkou motoru (ECU) a stará se o to, aby alternátor dobíjel baterii optimálně v závislosti na potřebách vozidla. Tento systém obvykle dobíjí baterii efektivněji, když je motor v chodu, a snižuje dobíjení, když je motor v klidu. ... "
Fskutku, když je motor klidnej, zcela jistě to dobíjí nižšíma hodnotama ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.12 sekund